چگونه يك اينستاگرام حرفه اي داشته باشيم؟

۶۶ بازديد

اينستاگرام يكي از شبكه هاي اجتماعي است كه به طور كامل در جيب شما زندگي مي كند يا حداقل در يك صفحه نمايش لمسي. تا مدت هاي زيادي، شما نمي توانستيد از اينستاگرام بر روي وب استفاده كنيد و البته هنوز هم نمي توانيد از يك مرورگر پست ارسال كنيد. اين باعث شده كه اينستاگرام يك تجربۀ بسيار شخصي باشد و يك محصول باشد كه كاملاً از طريق اينترنت تلفن همراه كار مي كند. به اين ترتيب، اين برنامه دسترسي به مخاطبان تلفن همراهتان را فراهم مي كند و اين بسيار لذت بخش است كه وقتي به آن وارد مي شويد كاربران آن فعال هستند.

اينستاگرام فقط (بيشتر) تصويري است.شما در مجموع به جز تصاوير، فيلم كوتاه و چند كلمه كه بنويسيد چيز بيشتري نمي توانيد ارسال كنيد. شما مي توانيد خلاقيت به خرج دهد و تصاويرتان را به متن تبديل كنيد. (عكس نوشته) اين كه اين نرم افزار انقدر در ميان مردم محبوب شده است، به ظرافت و سادگي آن بر ميگردد. اين كه يك سري از تصاويري كه درهم و برهم هستند را در يك چارچوب و در كنار هم قرار بدهيم و صبر و حوصلۀ كاربران اين شبكه اجتماعي را سرببريم براي اين برنامه حكم يك قاتل را دارد و كشنده است.

گذشته از پست هاي حمايتي (كه در حال حاضر بسيار پراكنده هستند) اينستاگرام به شكل قابل ملاحظه اي غير اسپم است. به جز يك لينك كه آن هم در قسمت Bio در پروفايل شما قرار دارد هيچ لينك ديگري مجاز نيست كه وجود داشته باشد. اين يك چالش بوجود مي آورد (كه بعدا بيشتر درباره آن صحبت مي كنيم) اما همچنين فرصتي براي اشتراك گذاري و تعامل صادقانه ايجاد مي كند. همه اين ها باعث مي شود اينستاگرام صرفاً لذت بخش تر و صميمي تر باشد و يك فضاي اوليه براي ايجاد ارتباطات و تعاملات شخصي ترسيم كند.

عليرغم اينكه مطلقاً نمي توانيد در اينستاگرام، لينك به اشتراك بگذاريد، پاپ آپ داشته باشيد و... با اين حال با گسترش و تعميم دادن اين برنامه براي برندتان آگاهي ايجاد مي كنيد و از طريق حضور قدرتمند اينستاگرام مي توانيد باآموزش فروش در اينستاگراممخاطبان تان وارد تعامل شويد. شما مي توايند افراد بيشتري را وارد كنيد و فروش خودتان را افزايش دهيد. بعنوان يك پلتفرم، اينستاگرام هم دچار رشد حماسي شده است. فقط ۹ ماه بعد از اينكه استارت اينستاگرام زده شد ۲۰۰ ميليون كاربر و در حال حاضر بيش از ۱ ميليارد كاربر فعال ماهانه و ۵۰۰ ميليون كاربر فعال روزانه دارد! با رشد شگفت انگيز در اين سالها به همه ثابت شده كه اينستاگرام يك چيز زودگذر و يك علاقه دمدمي نيست.

اين سرويس همچنين با حذف حساب (اكانت) جعلي و اسپم و اضافه كردن افراد مشهور و برندها در ادامه باعث ايجاد اعتبار ميان كاربران شده است. همچنين در آخرين اطلاعات منتشر شده تعداد حساب هاي كسب و كار (Business Accounts) در اينستاگرام ۲۵ ميليون اعلام شده است! يعني ۲۵ ميليون برند و كسب و كار در فضاي اينستاگرام به فعااليت هاي بازاريابي و برندينگ مي پردازند.

رندر گوشي هاي Huawei Y5p و Huawei Y6p منتشر شد؛ هر دو ميان رده!

۶۵ بازديد

رسانه كليك – امروز رندرهايي از دو گوشي ارزان قيمت هواوي با مدل‌هاي Huawei Y5p و Huawei Y6p منتشر شد. با معرفي مشخصات اين دو گوشي همراه ما ياشيد. 

گوشي Huawei Y5p مقرون به صرفه‌تر است. از نمايشگر 5.45 اينچي LCD با وضوح +HD و نسبت 18:9 بهره مي‌برد. پس يعني هيچ پانچي براي دوربين سلفي در آن وجود نداشته و فقط از بالا و پايين مقداري حاشيه دارد.

Huawei Y5pدر اين گوشي از چيپست Helio P22 همراه با رم 2 گيگابايتي، حافظه ذخيره سازي 32 گيگابايتي و يك پورت microSD براي حافظه اضافي اسفاده شده است.

رندرهاي منتشر شده خبر از وجود دو دوربين در پشت گوشي دارد؛ يكي از آن‌ها 8 مگاپيكسلي و ديگري به احتمال زياد 2 مگاپيكسلي است. دوربين سلفي نيز در قسمت بالاي گوشي و كنار بلندگو و سنسورها قرار دارد.

باتري اين گوشي 3020 ميلي آمپر ساعتي است كه از درگاه microUSB استفاده مي‌كند. همچنين گوشي از اندرويد 10 و EMUI 10.1 پشتيباني مي‌كند.

Huawei Y5pمدل Huawei Y6p كمي مدرن‌تر به نظر مي رسد؛ گوشي سه دوربين و يك اسكنر اثر انگشت در قسمت پشتي دارد. همچنين از چيپست Helio P22 استفاده مي‌كند.

نمايشگر اين گوشي نسبت به مدل Y5p فرق دارد؛ نمايشگر 6.3 اينچي LCD با وضوح +HD و يك سوراخ پانچ براي دوربين سلفي 8 مگاپيكسلي در آن استفاده شده است.

Huawei Y6pدوربين‌هاي پشتي گوشي نيز 13، 5 و 2 مگاپيكسلي هستند. گوشي جديد هواوي داراي باتري 5000 ميلي آمپر ساعتي است و همچنان از درگاه microUSB براي شارژ مجدد آن استفاده مي‌شود. همچنين سيستم عامل اندرويد 10 در آن استفاده شده است.

هواوي پيش‌تر مشابه اين گوشي‌ها را توليد كرده است؛ Huawei Y5p شباهت زيادي به مدل Honor 9S داشته و Huawei Y6p نيز به Honor 9A شباهت دارد كه تغييرات كمي داشته است.

منبع: 

https://click.ir/1399/02/16/rendering-of-huawei-y5p-and-huawei-y6p-phones-has-been-released/

استارتاپ خود را از كجا شروع كنيم؟

۶۱ بازديد

رسانه كليك – براي استارتاپ از مناظر مختلف تعاريف متفاوتي وجود دارد. اما فصل مشترك همه‌ي آنها يك ايده‌ي خلاقانه است كه از ميان نيازهاي روزانه شهروندان، راهي براي كسب درآمد پيدا كرده و تلاش مي‌كند خود را در بازار جاي دهد. 

صادق زنگنه؛ كارشناس IT – در واقع استارتاپ كسب‌وكاري است نوپا، خلق شده بر اساس يك ايده؛ با هدف برطرف كردن يك نياز فراگير و تكرار شدني براي جمعيت زيادي از كاربران. اين كسب‌وكارها با بهره‌گيري از اينترنت و ساير فناوري‌هاي روز سعي در تجميع منابع و امكانات در يك پلتفرم ساده و دسترس‌پذير براي مشتريان خود دارند. مشتري يا كاربر مي‌تواند با روشي بسيار ساده‌تر از گذشته، نياز‌هاي روزانه خود را برطرف كند. به عبارتي ساده‌تر استارتاپ‌، كسب‌وكاري است براي تحقق اين آرزو: «كاش با زدن يك دكمه، فلان كار انجام مي‌شد.»

بعضي از ايده‌ها آن‌قدر خلاقانه و سودآور هستند كه سرمايه‌گذاران براي سرمايه‌گذاري در آنها با هم رقابت دارند. اما صرفا داشتن يك ايده‌ي خلاقانه به معني داشتن يك استارتاپ موفق و رو به رشد نيست. چه بسا ايده‌هاي نابي كه از بي‌تجربگي راهي به بازار نمي‌يابند و يا در بازار پايدار نمي‌مانند.
در اين مقاله سعي كرده‌ايم كه مراحل راه‌اندازي يك استارتاپ را به زبان ساده بيان كنيم. اگر شما هم صاحب يك ايده‌ي خلاق‌ و در پي تبديل آن به كسب‌وكاري نو هستيد، اين مقاله مي‌تواند نقشه‌ي راه شما باشد.

ايده

از بدو خلقت تا كنون، انسان هميشه در پي آسان‌سازي امور روزانه زندگي خويش بوده و براي آن دست به خلاقيت زده است. زنجيره‌اي از نيازهاي تازه، يافته‌هاي تازه، دست‌يابي به امكانات و توانايي‌هاي تازه، انسان را همواره در مسير نوآوري و رفع نياز‌ها به گونه‌اي راحت‌تر قرار داده است. كسب‌وكارهاي امروزي نيز بر اساس يك ايده شكل مي‌گيرند كه نيازهاي روزمره‌ي مردم را به آسان‌ترين و سريع‌ترين شكل برطرف كنند. يا اين‌كه بر پايه‌ي دست‌يابي به فناوري‌هاي نوين، امكان برآورده كردن نيازهاي مردم با روش‌هايي است كه پيش‌تر ممكن نبود.

همه‌ي اين ايده‌ها يك يا دو ويژگي مشترك دارند. موبيليتي و جمع‌سپاري. يعني اين‌كه ايده‌هاي جديد برپايه‌ي اينترنت و بخصوص اينترنت همراه شكل‌ گرفته‌اند و سرويس‌شان بر اساس به‌كارگيري مشاغل يا نيروهاي ماهري است كه قبلا هر كدام بصورت جداگانه مشغول كار بوده‌اند.
اين دو ويژگي سبب شده كه كاربر و نيروي ماهر در دسترس‌ترين حالت ممكن نسبت به هم قرار گيرند. از طرفي جمع‌سپاري باعث شده هزينه سرويس براي كاربر نيز قيمت منطقي و متعادل‌تري داشته باشد.

ايده‌ي كسب‌وكارهاي تازه مي‌تواند به چند حالت خلق شود. در حالت اول، اين كه نياز‌هاي سنتي و سابق شهروندان را به شكل جديدتر و آسان‌تري برطرف مي‌كند. در حالت دوم، اين‌كه نياز‌هاي تازه‌اي در زندگي روزمره ايجاد شده و با پيشرفت تكنولوژي مي‌توان آن را برطرف كرد. سومين حالت، كه نياز به خلاقيت بيشتري دارد، ايده‌اي است كه بتواند از خلال رفتارهاي روزانه مردم، نيازي را برجسته كند و با آن كسب‌وكاري راه‌اندازي كند؛ كاربران نيز نسبت به آن رضايت داشته باشند و مشتري آن شوند.

اين ايده‌ها از تامل در اشكالات ريز و درشت زندگي روزمره پيش مي‌آيد. اشكالاتي كه ممكن است از سر عادت، با آنها كنار آمده باشيم و اصلا به چشم‌مان نيايد؛ چه برسد كه به فكر راه‌حلي براي آن باشيم. به محض اين كه كسي چاره‌اي براي آن مي‌يابد به خود مي‌گوييم كه چه ايده‌ي نابي، چطور به ذهن خودمان نرسيده بود! آن ايده مي‌تواند مشكل جمعيت زيادي را برطرف كند. در اين صورت است كه اين ايده قابليت تبديل شدن به يك كسب‌وكار را دارد.

نكته‌‌اي كه كم‌تر مورد توجه قرار مي‌گيرد انتخاب نام مناسب براي استارتاپ است. به ياد داشته باشيد كه اولين تاثير كسب‌وكار شما در ذهن مشتري، حاصل نامي است كه براي آن انتخاب كنيد. سعي كنيد كه در انتخاب نام استارتاپ خود نهايت خلاقيت را به‌ خرج دهيد. اسامي كوتاه و جذابي كه به راحتي تلفظ مي‌شوند مي‌توانند گزينه‌ي مناسبي براي استارتاپ شما باشند. اين اسامي اگرچه در نگاه اول ممكن است بي‌معني باشند، اما مي‌توانند به راحتي در ذهن كاربران جا خوش كنند. اپليكيشن‌هايي هم هستند كه كارشان انتخاب نام مناسب براي استارتاپ‌ها، وب‌سايت‌ها و شركت‌ها هستند. مثلا deepnamer.com كه يكي از اين مراجع است و به سادگي سرچ گوگل كار مي‌كند. مي‌توانيد توضيحاتي درباره‌ي كسب‌وكارتان در آن تايپ كنيد تا او كه با استفاده از هوش مصنوعي، براي‌تان نام‌هاي جذاب با دامين‌هاي قابل ثبت پيشنهاد دهد. يعني دامين‌هايي كه آزاد هستند و كسي به قصد فروش آنها را قبلا ذخيره نكرده است.

ارزيابي ايده

اگر ايده‌ي‌تان را مفيد و كارآمد مي‌پنداريد، به سراغ جزييات برويد و آن ايده را دقيق‌تر بررسي كنيد. هرچقدر براي مطالعه و تحقيق و مشورت هزينه كنيد، در واقع داريد از ميزان ضرر مالي و شكست احتمالي خود مي‌كاهيد و بر احتمال پيروزي‌تان مي‌افزاييد. بايد مشتري محصول و سرويس‌تان را بخوبي بشناسيد و بدانيد كه چطور با آنها تعامل داشته باشيد. حتي افرادي كه بر مشتريان شما تاثير گذارند نيز جامعه هدف شما قرار مي‌گيرند.

مستقيما با مخاطبان كسب‌وكار خود صحبت كنيد. نيازهاي آنها را بشناسيد و با ايده‌ي خود تطبيق دهيد. ممكن است نياز مشتري متفاوت از ذهنيت شما باشد. يا مخاطب شما زوايايي را ببيند كه از ديد شما غافل مانده است. پس با مخاطبان فعلي و مشتريان آتي خود به گفت‌گو بنشينيد بي‌آنكه نگران دزديده شدن ايده‌ي‌تان باشيد. از آنها سوالاتي از اين قبيل بپرسيد:
● هرچندوقت يك بار با اين مشكل يا نياز روبرو مي‌شويد؟
● براي حل اين مشكل چه راهي را در پيش مي‌گيريد؟
● هزينه‌اي كه اين مشكل براي‌تان به بار آورده است چقدر است؟
● آيا حاضريد براي حل اين مشكل هزينه پرداخت كنيد؟ رفع اين مشكل چقدر براي‌تان مي‌ارزد و براي آن چقدر پول پرداخت مي‌كنيد؟
● آيا براي مشكل يا نيازتان راه حلي جسته‌ايد؟ آن راه حل چقدر كارآمد بوده است؟
● در نهايت از مخاطب‌تان بخواهيد كه تخيل كند و راه حلي را براي رفع نيازش پيشنهاد كند. مثلا زدن يك دكمه، كليك يا تپ و حل شدن مشكل.

همچنين در جست‌وجوي استارتاپ و يا شركت‌هايي باشيد كه بر اساس ايده‌اي شبيه ايده‌ي شما بوجود آمده‌‌اند. حتي اگر استارتاپي وجود داشته باشد كه سرويس آن تا حدودي شبيه ايده‌ي شما باشد. ممكن است ايده‌ي شما تجميع چند سرويس آماده ارائه توسط ديگران باشد. ويژگي سرويس‌ ديگر شركت‌ها را يادداشت كنيد و وجه تشابه و تمايز خود را با آن‌ها مشخص كنيد. ببينيد نسبت به ديگر رقبا چه مزيت رقابتي را مي‌توانيد در اختيار مشتري قرار دهيد. يك قانون نانوشته مي‌گويد: محصول شما براي اين‌كه بتواند نظر مشتري را جلب كند و موفق شود، بايد ۲۰ برابر بهتر از محصولات مشابه‌اي باشد كه پيش‌تر در بازار موجود بوده‌اند. در اين صورت است كه كسب‌وكار شما رونق مي‌گيرد.

MVP

بسياري از كساني كه مي‌خواهند استارتاپ خود را راه‌اندازي كنند، با اميد و انرژي زياد ايده‌ي خود را مطرح مي‌كنند و نگاهي بلند پروازانه به آن دارند. هرچند كه اميد محرك انجام كارهاي بزرگ است، اما بايد متوجه باشيم براي كاري كه در آن تجربه نداريم با احتياط، با گام‌هاي كوچك و شمرده مسير را طي كنيم.

شايد در بازار سنتي هم داستان حجره‌داران بزرگ را شنيده باشيد كه كار خود را از دست‌فروشي و شاگردي شروع كرده‌اند. هرچند كه ممكن است در بازار سنتي از اين اتفاقات كم بيفتد اما قانون استارتاپ، شما را ابتدا به دست‌فروشي (توليد و فروش مختصر) توصيه مي‌كند. براي اين‌كه به يك شركت بزرگ تبديل شويد بايد ابتدا در يك مقياس كوچك كار خود را شروع كنيد تا بتوانيد به‌خوبي كاركرد و پروسه توليد محصول و يا خدمت خود را در عمل مشاهده كنيد و نواقص و كمبودهاي آن را برطرف كنيد.

به اين مرحله در راه‌اندازي يك كسب‌وكار نوپا Minimum Viable Product مي‌گوييم و به اختصار آن را MVP مي‌ناميم. ام‌وي‌پي يعني «حداقل محصول قابل ارائه». به عبارت ديگر حداقل نمونه قابل عرضه محصول و يا خدمت. MVP كمك مي‌كند با كم‌ترين هزينه، يك نمونه قابل قبول از محصول را براي دريافت بازخورد از فرايند ارائه و نظرات مشتري و نيز اقناع سرمايه‌گذار، در اختيار داشته باشيد.

براي فراهم كردن ام‌وي‌پي، ليستي از ويژگي‌هاي محصول يا سرويس‌تان كه احتمالا در يك اپليكيشن گنجانده شده را در نظر بگيريد. از آن ميان ويژگي‌هاي اساسي مورد نظرتان كه محصول شما بايد ارائه دهد را جدا كنيد و آن را در ام‌وي‌پي محصول خود پياده كنيد. مثلا فكر كنيد محصول شما يك اپليكيشن تسك‌منيجر است. قابليت اصلي اپ شما نوشتن تسك، ويرايش و تاييديه انجام شدن آن است. اين ويژگي‌ها براي يك ام‌وي‌پي كافي است.

ساير ويژگي‌ها مثل اشتراك‌گذاري، زمان‌بندي و آرشيو تسك‌ها قابليت‌هايي هستند كه در نسخه‌ي اصلي اپ مي‌توان به مرور به آن اضافه كرد. قرار نيست MVP نسخه‌ي بي‌عيب و نقص نهايي شما باشد. به قول «ريد هافمن»، بنيان‌گذار لينكدين، هرگاه ام‌وي‌پي شما به‌گونه‌اي بود كه به آن افتخار كرديد، بدانيد كه خيلي دير آن را به بازار ارائه كرده‌ايد. احتمالا وقت‌تان را براي قابليت‌هايي صرف كرديد كه كاربر اصلا به آن اهميت نمي‌دهد. ام‌وي‌پي را بايد سريع به بازار ارائه كرد تا از كاربران فيدبك‌هاي لازم را بگيريد.

منبع: 

https://click.ir/1399/02/16/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%ac%d8%a7-%d8%b4%d8%b1%d9%88%d8%b9-%da%a9%d9%86%db%8c%d9%85%d8%9f/

همه چيز درباره بيزينس اكانت اينستاگرام

۷۲ بازديد

بيزينس اكانت اينستاگرام چيست؟ چگونه مي‌توانيم براي خويش بيزينس اكانت بسازيم؟ در اين نوشتار كل چيز را در ارتباط با بيزينس اكانت اينستاگرام به شما توضيح مي‌دهيم.
بيزينس اكانت اينستاگرام در سنه 2016 شناسايي شد. متعلق به زمان بسياري از مشاغل تصميم به تغيير حساب‌هاي اينستاگرام خويش از پروفايل شخصي به بيزينس اكانت گرفتند. به عقيده مي‌رسيد كه اين تغيير اجتناب‌ناپذير است؛ زيرا اينستاگرام الان از آن فيسبوك است. از بسياري جهات، اينستاگرام با تأكيد بر عناصر بصري، به عنوان نسخه گسترش يافته فيسبوك عمل مي‌كند و براي حساب‌هاي بازرگاني و تبليغات، برنامه بسيار كاربردي محسوب مي‌شود. اينستاگرام ابزاري قدرتمند براي توسعه كسب و كار و انواع تبليغات گوناگون است و بسياري از نام‌هاي تجاري برجسته از اينستاگرام به عنوان اصلي‌ترين ابزار تبليغاتي خود استفاده مي‌كنند. تبليغات تجاري از راه بيزينس اكانت اينستاگرم صورت مي‌گيرند.
مزاياي بيزينس پروفايل اينستاگرام
با به كارگيري بيزينس اكانت اينستاگرام مي‌توانيد كسب و كار خود را گسترش دهيد و فالوورهاي بيشتري به دست آوريد. بيش از 25 ميليون شركت در سراسر دانشمند در حال آماده از اينستاگرام براي تجارت بهره‌گيري مي‌كنند و بيش از 200 ميليون كاربر هر روز حداقل از يك پروفايل بازرگاني بازديد مي‌كنند. اينستاگرام در حال آماده يكتا از محبوب‌ترين برنامه‌هاي موجود در رسانه‌هاي اجتماعي است و استفاده از آن به عنوان عازم براي تبليغات يك شركت و يا نام‌تجاري مي‌تواند گزينه بسيار خوبي باشد.
با يك راهبرد بازاريابي صحيح، كسب و كارهاحذف بيزينس اكانت اينستاگرام مي‌توانند اسم تجاري، محصولات و خدمات شما را ارتقا ديتا و وانگهي ميزان فروش در اينستاگرام را نيز افزايش دهند. اگر از اينستاگرام در جهت گسترش سوداگري خود بهره‌گيري نكرده‌ايد، هنوز هم دير نشده است. ما در اين مقاله كل چيز را در ارتباط با بيزينس اكانت اينستاگرام به شما آموزش خواهيم داد. پس اگر به پيگيري عازم مطمئن و كارساز براي تبليغ و يا اشاعه سوداگري هستيد، اين مقاله را از دست ندهيد.

بررسي اوليه اسمارت‌فون جديد شيائومي ردمي نوت 9S؛ تركيبي از خوب و عالي

۶۰ بازديد

گوشي‌هاي هوشمند سري شيائومي ردمي نوت با معرفي سري جديد ردمي نوت 9S به نهمين نسل خود رسيدند. اين تلفن‌ها با وجود عرضه محدود در بازار با استقبال زيادي روبه‌رو شدند. هندست ردمي نوت 9S به عنوان رهبر اين سري از تلفن‌هاي جديد برند ردمي به بازار عرضه شد تا ما آن را مورد بررسي كامل خود قرار دهيم.

شيائومي ردمي نوت 9S

طراحي شيشه‌اي، صفحه‌نمايش بزرگ، تراشه بسيار قدرتمند، دوربين چهارگانه با كيفيت و باتري پرظرفيت از ويژگي‌هاي اين تلفن به حساب مي‌آيند.

طراحي

يك صفحه‌نمايش بزرگ درون بدنه ردمي نوت 9S قرار گرفته است. در پنل پشتي تلفن هم از رنگ‌هاي جذابي استفاده شده كه در عين ساده بودن، زيبايي تلفن را به رخ مي‌كشد.

شيائومي ردمي نوت 9S

شايد قبلا براي تشخيص گوشي‌هاي سري ردمي نوت از دكمه‌هاي لمسي اندرويد در پايين نمايشگر به عنوان يك ملاك استفاده مي‌شد، اما ديگر، اين ملاك درباره تلفن جديد شيائومي صدق نمي‌كند. ردمي نوت 9S از يك صفحه‌نمايش بزرگ 6.67 اينچي ال‌سي‌دي IPS با رزولوشن 1080p بهره مي‌گيرد.

شيائومي ردمي نوت 9S

يك حفره پانچ شده در بالاي اين پنل براي دوربين سلفي 16 مگاپيكسل در نظر گرفته شده است. يكي ديگر از پيشرفت‌هاي اين گوشي نسبت به مدل نوت 8T، افزايش رزولوشن دوربين سلفي بوده كه در مدل قبلي برابر 13 مگاپيكسل بود. هرچند، نمي‌توان از اين تغيير به عنوان يك پيشرفت بزرگ ياد كرد، اما به هرحال مي‌توان آن را يك پيشرفت ناميد.

بلندگوي مكالمه در بالاي صفحه‌نمايش نيز با مهارت خاصي كه شيائومي از خود نشان داده، تقريبا غيرقابل رويت است. يك چراغ كوچك سفيد LED نيز درون بلندگوي مكالمه قرار دارد.

شيائومي ردمي نوت 9S

اسمارت‌فون جديد شيائومي به دليل استفاده از پنل ال‌سي‌دي توانايي بهره‌گيري از سنسور اثرانگشت زير نمايشگر را ندارد. بنابراين، بهترين جا براي تعبيه اين سنسور و تنوع آن، سمت راست تلفن است. سنسور اثرانگشت اين تلفن درون دكمه پاور قرار گرفته و عملكرد حساس و دقيقي را از خود به نمايش گذاشت.

سنسور‌هاي دوربين چهارگانه دستگاه درون يك ماژول مربعي شكل تعبيه شده‌اند و فلاش LED هم درون يك فضاي سياه رنگ در پايين دوربين‌ها قرار گرفته است.

شيائومي ردمي نوت 9S

البته، ماژول برجسته دوربين تلفن باعث مي‌شود كه با قرار دادن آن برروي يك سطح صاف، شاهد تكان خوردن آن باشيم. هرچند، ميزان تكان خوردن آن نسبت به ساير تلفن‌هاي موجود در بازار بسيار كم‌تر است.

قاب پشتي تلفن از پلاستيك ساخته شده و رنگ روكش آن نيز مات استو همين مسئله موجب چسبندگي بيشتر تلفن به دست مي‌شود. بنابراين، هيچ نگراني خاصي درباره افتادن آن برروي زمين نخواهيد داشت.

شيائومي ردمي نوت 9S

ردمي نوت 9S به لطف استفاده از فناوري پوشش نانو P2i ضد آب بوده، در نتيجه، در برابر قطرات باران و پاشش سطحي آب مقاوم است. البته، اين تلفن يك هندست ضد آب كامل نيست و بايد در هنگام استفاده از آن احتياط كرد.

صفحه‌نمايش

نور پس‌زمينه اطراف حفره دوربين يكنواخت نبوده و حتي در هنگام سفيد بودن پنل نمايشگر نيز ديده مي‌شود. چنين نورپردازي در پنل‌هاي ال‌سي‌دي يكي از نقاط ضعف اين نوع پنل‌ها در مقايسه با پنل‌هاي OLED است.

شيائومي ردمي نوت 9S

حداكثر مقدار روشنايي در هنگام تاريك بودن اين پنل به 420 نيت مي‌رسد. البته، مقدار روشنايي آن در هنگام تنظيم خودكار افزايش يافته و در محيط پرنور به 575 نيت مي‌رسد. حداقل مقدار روشنايي در هنگام سفيد بودن صفحه‌نيز 1.1 نيت بود كه عدد بسيار مناسبي براي مطالعه در محيط‌هاي تاريك است.

عمر باتري

شارژر درون جعبه اين گوشي ظرف مدت 30 دقيقه، مقدار شارژ باتري كاملا تخليه شده را به حدود 37 درصد رساند. اين زمان براي مقدار 60 درصد به 50 دقيقه رسيد. به عبارتي ديگر، شارژ كامل اين تلفن حدود 1 ساعت و 45 دقيقه به طول مي‌انجامد.

منبع:

https://itresan.com/298353/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%aa%e2%80%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d9%86%d9%88/

فروش ويژه گوشي اقتصادي هواوي Y7p در ايران آغاز شد

۵۷ بازديد

فروش ويژه و محدود گوشي هوشمند Y7p هواوي به عنوان محصولي اقتصادي با امكاناتي قابل توجه و همراه با كارت حافظه ۶۴ گيگابايتي هديه آغاز شد.

گوشي هواوي Y7p به عنوان محصولي جديد در گروه گوشي‌هاي ميان رده در ماه فوريه ۲۰۲۰ رونمايي شد. اين گوشي‌ هوشمند از امكاناتي نظير دوربين پشتي سه‌گانه مجهز به هوش مصنوعي، صفحه‌نمايشي با طراحي جديد براي تعبيه دوربين جلو و باتري با ظرفيت بالاي ۴۰۰۰ ميلي آمپرساعتي بهره مي‌برد.

فروش محدود اين گوشي هوشمند از روز پنجشنبه 11 ارديبهشت ماه در فروشگاه‌هاي منتخب هواوي آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان مي‌توانند با خريد يك دستگاه هواوي Y7p يك عدد كارت حافظه 64 گيگ هديه بگيرند و حافظه داخلي گوشي خود را به عدد 128 برسانند.

اين محصول با صفحه‌نمايش ۶.۳۹ اينچي Punch FullView Display در دو رنگ با پايه سياه و آبي عرضه شده ‌است.

گوشي هواوي Y7p با استفاده از سه دوربين هوشمند در قسمت پشتي و استفاده از هوش مصنوعي براي تشخيص  بهتر و دقيق‌تر سوژه و صحنه يك انتخاب مناسب براي عكاسي محسوب مي‌شود. دوربين اصلي ۴۸ مگاپيكسلي اين محصول كنار دوربين ۸ مگاپيكسلي اولترا وايد و دوربين ۲ مگاپيكسلي ويژه دريافت اطلاعات تكميلي و ايجاد افكت بوكه قرار گرفته است.

همچنين قابليت Night Mode براي عكاسي در شب يا محيط‌هايي با نور محدود براي اين محصول در نظر گرفته شده‌ و جلوي گوشي نيز دوربين ۸ مگاپيكسلي وظيفه ثبت سلفي را برعهده دارد.

ميان رده هواوي از تراشه هشت‌هسته‌اي هواوي **********n 710F مجهز به چهار هسته پردازشي Cortex-A73 با فركانس ۲.۲ گيگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با فركانس ۱.۷ گيگاهرتز كنار پردازشگر گرافيكي Mali G51-MP4 استفاده مي‌كند.

رابط كاربري EMUI 9.1 بر پايه اندرويد ۹ با راهكارهاي خلاقانه در زمينه بهبود عملكرد و سرعت سيستم نيز نرم‌افزار اين گوشي است و آپديت اندرويد ۱۰ نيز براي اين گوشي به‌زودي عرضه مي‌شود.

گوشي هواوي Y7p يك گوشي اقتصادي است كه مي‌تواند با توجه به مشخصات قابل توجه‌اش تبديل به يكي از مدل‌هاي پرفروش بازار ايران شود.

علاقه‌مندان مي‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌هاي منتخب هواوي جز اولين خريداران اين گوشي هوشمند باشند و  كارت حافظه هديه را دريافت كنند.

منبع:

https://itresan.com/298445/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%88%db%8c%da%98%d9%87-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a7%d9%82%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%af%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-y7p-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/

ميز نماز تاشو جديد

۶۴ بازديد

حتما شما هم از اينكه ديگر نمي‌توانيد نماز خويش را بر روي زمين بخوانيد كلافه و يا خسته شده ايد. و يا با رويت عزيزاني كه خواندن صلوة براي آنها مشكل است دريافتن بدي داريد. ولي با ايده هاي جديد اين مشكلات برطرف شده و نيازي سخت كشيدن در اين موارد نيست. شركت آريا رهپويان آپادانا با درست كردن گونه ها ميزهاي تاشو به شما در اين مسير كمك خواهد كرد لغايت با كمترين هزينه، بهترين امكانات را داشته باشيد.
محتوا  پنهان 1 ميز صلوة تاشو1.1 ميز نماز مناسب ميز نماز تاشو  براي مساجد1.2 بهترين هديه1.3 فضاي كافي1.4 مسافرتي1.5 طريق استفاده1.6 موارد استفاده1.7 روش خريد1.8 خاصيت هاي محصول:2 ميز صلوة باكس دار2.1 مساجد2.2 ويژگي هاي محصول:ميز صلوة تاشونشستن و برخاستن از زمين براي خيلي از ما مشكل و غمگين كننده است. ميز تاشو براي صلوة اين سخت را به راحتي حل كرده. ديگر نيازي به نشستن و برخاستن از زمين نيست. به راحتي با داشتن يك ميز نماز تاشو مي‌توانيد پرستش خود را انجام دهيد.
اين محصول بسيار مناسب براي استفاده افراد مسن يا افراديكه مبتلا بيماري هايي از قبيل كمردرد، پا درد، زانو درد و يا ساير مسائل مربوط به پزشكي ميباشند، ميز صلوة چوبي وزن بسيار كمي داشته و قابل ترابري بوده كه به غير از خانه ها قابل بهره‌گيري در مساجد، سفر ها و تمامي فضا هايي كه نياز به نماز احضار است.ميز نماز تاشو
سطح رويه آن شيبدار بوده لغايت براي سجده كردن نمازگزار راحتتر باشد، يك تقدير در پايين آن جهت نگهداري مهر دارد. پايه هاي ميز از لوله هاي فلزي با كيفيت صحيح شده و به يكديگر پرس شده اند، از سه سرنوشت لغايت شده و مختصر جا ميشود، قسمت پايين اركان داراي ضربه گير است و باعث خرابي فرش و موكت نشده و وانگهي سُر نميخورد.
ميز نماز پسنديده براي مساجدشايد يكتا از دلايلي كه ديگر افراد توان آمدن به مسجد و خواندن نماز در اين مكان را ندارند، مشكلاتي در بلند شدن و نشستن آنهاست. ميز نماز ام دي اف بهترين وسيله براي براي مساجد است تا همه افراد بتوانند با هم به اين پيشه مشغول شوند.
بهترين هديههديهروز والد و يا روز مادر و يا حتي در تمامي روز هاي خاصي كه قرار است به عزيزانتان هديه بدهيد، براي يك فرد كه در انجام كارهاي روزانه كم توان است، بهترين هديه دادن امكاني است كه فرد بتواند كارهايي را كه برايش سخت است به راحتي سپريدن دهد. خريد ميز صلوة تاشو بعنوان هديه يه يك سالمند و يا يك فرد لاغر مي‌تواند خوشحالي زيادي را براي او داشته باشد.
فضاي كافيميز صلوة تاشو جهت اقامه صلوة براي سالمندان و افرادي كه به هر علت توانايي نماز خواستن به چهره ايستاده را ندارند كاربرد دارد. ميز صلوة اشوست و در هنگام عدم بيچارگي ميتوان آنرا جمع كرد لغايت فضاي زيادي اشغال نكند. اين ميز وزن زياد كمي دارد به همين انگيزه در مسافرت و پيكنيك به راحتي قابل حمل است. اين ميز قابليت تنظيم بلندي دارد تا هر آدم بتواند متناسب با قد خويش آنرا تنظيم كند. .
مسافرتيميز صلوة تاشو مسافرتي زياد كاربردي در مواقعي است كه براي انجام امور مختلف مثل زيارت و يا تفريح به محيط‌ هايي ساير سفر مي‌كنيد. اگر شما به يك محيط‌ زيارتي سفر كنيد و احضار نماز در آنجا براي شما سخت باشد، اين ميز به شما كمك مي‌كند لغايت با گمان آسان اين پرستش را اتمام دهيد.
روش استفادهبراي آماده كردن ميز نماز تاشو بايد آن را از حالت جمع شدگي بيرون كنيد، آغاز پايه ها را از هم باز كنيد، پايه ها به صورت ضربدري خواهد بود، سپس پايه خلاص شده را درون گرد از دو زوج تخت پلاستيكي زير تخته پيمان دهيد، اين بست ها جهت پابرجا كردن پايه و تنظيم بلندي سطح ميز تعبيه شده است، بالا و ذيل هر چهار پايه ضربه مانع نصب شده تا آسيبي به ذيل تخته سازه وارد نشود،ميز نماز
همچنين اين ضربه گير راهبند از ليز خوردن مي شوند، روي تخته يك تكه چوب اضافي قرار داده شده كه محل پيمان گيري مهر مي باشد، خواهشمند است از نشستن روي اين ميز خودداري كنيد، اين ميز صرفا جهت خواستن نماز مي‌باشد.
موارد استفادهميز صلوة و ميز مطالعه كتاب و قرآن و نيايش ، و ميز غذاخوري شخصي.قابل استفاده در مراكز آموزشي و اداري و بازرگاني و منازل.در ابعاد استاندارد و سفارشي.نحوه خريدخريد اينترنتي ميز صلوة تاشو اين امكان را مي‌دهد تا در هر نقطه اي از ايران هستيد، اين فرآورده را خريداري كنيد.  ميز نماز تاشو بها زيادي ندارد و با پروا به امكانات و خاصيت هاي اين ميز مي‌تواند زياد پر مصرف براي شما باشد. فروش ميز صلوة تاشو از راه سايت آريا رهپويان آپادانا صورت بگيرد. با مشاورين ما در تماس باشيد.
ويژگي هاي محصول:با قابليت افزايش و تفريق ارتفلع و جمع شدن پايه هاجنس باكس ميز MDFصفحات نئوپان ملامينه با نوار لبه PVC و روكش ضد خشپايه ها لوله مبلي با رنگ كوره اي استاتيكابعاد 32*42ميز نماز باكس دارميز صلوة باكس دارميز صلوة در سه گوشه قابل تنظيم است و فرد صلوة گذار ميتواند به راحتي بر پاي بست، دربايستن خود آن را تنظيم نمايددر تقدير ذيل صفحه سجدهگاه جعبه اي در نظر گرفته شده است كه فرد نمازگذار ميتواند وسايل مذهبي خويش مثل مهر،قرآن و ….  را در آن قرار دهدباكس اين ميز و صندلي نماز حائز قفل فشاري جانبي است كه صلوة گذار ميتواند آن را براحتي قفل نمايد.مساجد

مشخصات سخت‌افزاري گوشي ال جي Velvet فاش شد

۶۳ بازديد

يكي از محصولات مورد انتظار شركت كره‌اي ال‌جي، گوشي هوشمند ال‌جي Velvet نام دارد كه گويا از طراحي ظاهري منحصربه‌فردي نيز برخوردار است. چندي پيش مطلع شديم محصول ميان‌رده ال‌جي در ۱۸ ارديبهشت رونمايي مي‌شود و حال اطلاعاتي در مورد جزئيات سخت‌افزاري آن منتشر شده است.

درگذشته مشخص شد كه گوشي ال‌جي Velvet مجهز به تراشه اسنپدراگون 765G شده است؛ اما گزارش‌هاي جديد، جزئيات بيشتري به غير از مشخصات نمايشگر محصول معرفي‌نشده ال‌جي را نمايان مي‌سازد.

در پنل پشتي ال‌جي ولوت از دوربيني ۴۸ مگاپيسلي استفاده شده است كه حسگر OIS دارد و دوربين ۸ مگاپيكسلي فوق عريض و دوربيني ۵ مگاپيكسلي براي سنجش عمق در تصوير نيز آن را همراهي مي‌كند. در شايعات آمده است كه دوربين اصلي از حسگر ايزوسل Bright GM2 سامسونگ استفاده مي‌كند.

در بالاي نمايشگر نيز حفره‌اي براي دوربين سلفي ۱۶ مگاپيكسلي در نظر گرفته شده است تا كاربران از ثبت تصاوير سلفي، لايو استريم يا مكالمه تصويري لذت ببرند. نكته جالب در مورد نمايشگر ال‌جي Velvet ادغام آن با حسگر اسكنر اثرانگشت است و اين يعني كاربر با لمس صفحه نمايشگر مي‌تواند گوشي هوشمند را از حالت قفل خارج سازد.

تراشه موجود در ال‌جي Velvet را ۸ گيگابايت حافظه رم و ۱۲۸ گيگابايت حافظه ذخيره‌سازي همراهي مي‌كند كه البته امكان افزايش حافظه ذخيره‌سازي به‌لطف درگاه كارت حافظه ميكرواس‌دي وجود دارد. شركت كره‌اي براي محصول جديد خود از بلندگوهاي استريو استفاده كرده است.

ال‌جي ولوت از گواهي IP68 برخوردار است كه يعني طراحي گوشي هوشمند از نفوذ قطرات آب و ذرات گرد و خاك جلوگيري مي‌كند. علاوه بر آن مي‌توان محصول جديد شركت كره‌اي را به‌مدت ۳۰ دقيقه تا عمق كمتر از ۱/۵ متر به زير آب برد و از آن استفاده كرد. گوشي هوشمند معرفي‌نشده ال‌جي از ابعاد ۱۶۷/۱ در ۷۴ ميلي‌متر و ضخامت ۷/۸۵ ميلي‌متر برخوردار است و تنها ۱۸۰ گرم وزن دارد.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/25/347871/lg-velvet-specs-leak/

اينتل گزارش مالي سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ را منتشر كرد

۶۱ بازديد

شركت اينتل امروز گزارش مالي خود براي بازه زماني سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ را منتشر كرد كه نشان مي‌دهد در مقايسه با همين بازه زماني در سال ۲۰۱۹، درآمد اين شركت با رشد ۲۳ درصدي همراه بوده است. در گزارش مالي آمده كه اينتل بيش از ۱۹/۸ ميليارد دلار درآمد داشته است.

سود خالص اينتل نيز در بازه زماني ذكرشده به ۵/۷ ميليارد دلار رسيده است كه رشدي قابل‌توجه نسبت به سود خالص ۴ ميليارد دلاري در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۹ محسوب مي‌‌شود. باب سوان، مديرعامل اينتل، در پاسخ به رسانه‌ها گفت:

عملكردمان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ نشان‌دهنده پايداريمان به حفظ سلامتي كاركنان، تأمين نياز شركا و برآورده ساختن نياز مشتريانمان در اين روزهاي بحراني است. نقشي كه تكنولوژي در اين روزها ايفا مي‌كند، محسوس‌تر از قبل است و وظيفه ما در بهبود كيفيت زندگي مشتريانمان و موفقيت‌شان در زندگي شخصي و كسب‌وكار، حياتي‌تر از گذشته شده است. با درنظرگرفتن ارزش‌هاي فرهنگي، مزيت‌هاي رقابتي و توان مالي كه داريم، من مطمئن هستم كه به شركتي قدرتمندتر تبديل خواهيم شد.

در گزارش مالي اينتل اشاره شده است كه درآمد حاصل از فعاليت‌هاي داد‌ه‌محور اين شركت با رشد ۳۴ درصدي همراه بوده است و بخش مرتبط با سخت‌افزار كامپيوترها نيز رشد ۱۴ درصدي را تجربه مي‌كند. اينتل مي‌گويد كه شيوع بيماري كرونا تأثير بسيار كمي روي توليد قطعات و ارسال آن‌ها به مشتريان داشته است.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/25/347866/intel-q1-2020-earnings-revenues/