همه چيز درباره بيزينس اكانت اينستاگرام

۷۳ بازديد

بيزينس اكانت اينستاگرام چيست؟ چگونه مي‌توانيم براي خويش بيزينس اكانت بسازيم؟ در اين نوشتار كل چيز را در ارتباط با بيزينس اكانت اينستاگرام به شما توضيح مي‌دهيم.
بيزينس اكانت اينستاگرام در سنه 2016 شناسايي شد. متعلق به زمان بسياري از مشاغل تصميم به تغيير حساب‌هاي اينستاگرام خويش از پروفايل شخصي به بيزينس اكانت گرفتند. به عقيده مي‌رسيد كه اين تغيير اجتناب‌ناپذير است؛ زيرا اينستاگرام الان از آن فيسبوك است. از بسياري جهات، اينستاگرام با تأكيد بر عناصر بصري، به عنوان نسخه گسترش يافته فيسبوك عمل مي‌كند و براي حساب‌هاي بازرگاني و تبليغات، برنامه بسيار كاربردي محسوب مي‌شود. اينستاگرام ابزاري قدرتمند براي توسعه كسب و كار و انواع تبليغات گوناگون است و بسياري از نام‌هاي تجاري برجسته از اينستاگرام به عنوان اصلي‌ترين ابزار تبليغاتي خود استفاده مي‌كنند. تبليغات تجاري از راه بيزينس اكانت اينستاگرم صورت مي‌گيرند.
مزاياي بيزينس پروفايل اينستاگرام
با به كارگيري بيزينس اكانت اينستاگرام مي‌توانيد كسب و كار خود را گسترش دهيد و فالوورهاي بيشتري به دست آوريد. بيش از 25 ميليون شركت در سراسر دانشمند در حال آماده از اينستاگرام براي تجارت بهره‌گيري مي‌كنند و بيش از 200 ميليون كاربر هر روز حداقل از يك پروفايل بازرگاني بازديد مي‌كنند. اينستاگرام در حال آماده يكتا از محبوب‌ترين برنامه‌هاي موجود در رسانه‌هاي اجتماعي است و استفاده از آن به عنوان عازم براي تبليغات يك شركت و يا نام‌تجاري مي‌تواند گزينه بسيار خوبي باشد.
با يك راهبرد بازاريابي صحيح، كسب و كارهاحذف بيزينس اكانت اينستاگرام مي‌توانند اسم تجاري، محصولات و خدمات شما را ارتقا ديتا و وانگهي ميزان فروش در اينستاگرام را نيز افزايش دهند. اگر از اينستاگرام در جهت گسترش سوداگري خود بهره‌گيري نكرده‌ايد، هنوز هم دير نشده است. ما در اين مقاله كل چيز را در ارتباط با بيزينس اكانت اينستاگرام به شما آموزش خواهيم داد. پس اگر به پيگيري عازم مطمئن و كارساز براي تبليغ و يا اشاعه سوداگري هستيد، اين مقاله را از دست ندهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.