اينتل گزارش مالي سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ را منتشر كرد

۶۲ بازديد

شركت اينتل امروز گزارش مالي خود براي بازه زماني سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ را منتشر كرد كه نشان مي‌دهد در مقايسه با همين بازه زماني در سال ۲۰۱۹، درآمد اين شركت با رشد ۲۳ درصدي همراه بوده است. در گزارش مالي آمده كه اينتل بيش از ۱۹/۸ ميليارد دلار درآمد داشته است.

سود خالص اينتل نيز در بازه زماني ذكرشده به ۵/۷ ميليارد دلار رسيده است كه رشدي قابل‌توجه نسبت به سود خالص ۴ ميليارد دلاري در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۹ محسوب مي‌‌شود. باب سوان، مديرعامل اينتل، در پاسخ به رسانه‌ها گفت:

عملكردمان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ نشان‌دهنده پايداريمان به حفظ سلامتي كاركنان، تأمين نياز شركا و برآورده ساختن نياز مشتريانمان در اين روزهاي بحراني است. نقشي كه تكنولوژي در اين روزها ايفا مي‌كند، محسوس‌تر از قبل است و وظيفه ما در بهبود كيفيت زندگي مشتريانمان و موفقيت‌شان در زندگي شخصي و كسب‌وكار، حياتي‌تر از گذشته شده است. با درنظرگرفتن ارزش‌هاي فرهنگي، مزيت‌هاي رقابتي و توان مالي كه داريم، من مطمئن هستم كه به شركتي قدرتمندتر تبديل خواهيم شد.

در گزارش مالي اينتل اشاره شده است كه درآمد حاصل از فعاليت‌هاي داد‌ه‌محور اين شركت با رشد ۳۴ درصدي همراه بوده است و بخش مرتبط با سخت‌افزار كامپيوترها نيز رشد ۱۴ درصدي را تجربه مي‌كند. اينتل مي‌گويد كه شيوع بيماري كرونا تأثير بسيار كمي روي توليد قطعات و ارسال آن‌ها به مشتريان داشته است.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/25/347866/intel-q1-2020-earnings-revenues/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.