چگونه يك اينستاگرام حرفه اي داشته باشيم؟

۶۷ بازديد

اينستاگرام يكي از شبكه هاي اجتماعي است كه به طور كامل در جيب شما زندگي مي كند يا حداقل در يك صفحه نمايش لمسي. تا مدت هاي زيادي، شما نمي توانستيد از اينستاگرام بر روي وب استفاده كنيد و البته هنوز هم نمي توانيد از يك مرورگر پست ارسال كنيد. اين باعث شده كه اينستاگرام يك تجربۀ بسيار شخصي باشد و يك محصول باشد كه كاملاً از طريق اينترنت تلفن همراه كار مي كند. به اين ترتيب، اين برنامه دسترسي به مخاطبان تلفن همراهتان را فراهم مي كند و اين بسيار لذت بخش است كه وقتي به آن وارد مي شويد كاربران آن فعال هستند.

اينستاگرام فقط (بيشتر) تصويري است.شما در مجموع به جز تصاوير، فيلم كوتاه و چند كلمه كه بنويسيد چيز بيشتري نمي توانيد ارسال كنيد. شما مي توانيد خلاقيت به خرج دهد و تصاويرتان را به متن تبديل كنيد. (عكس نوشته) اين كه اين نرم افزار انقدر در ميان مردم محبوب شده است، به ظرافت و سادگي آن بر ميگردد. اين كه يك سري از تصاويري كه درهم و برهم هستند را در يك چارچوب و در كنار هم قرار بدهيم و صبر و حوصلۀ كاربران اين شبكه اجتماعي را سرببريم براي اين برنامه حكم يك قاتل را دارد و كشنده است.

گذشته از پست هاي حمايتي (كه در حال حاضر بسيار پراكنده هستند) اينستاگرام به شكل قابل ملاحظه اي غير اسپم است. به جز يك لينك كه آن هم در قسمت Bio در پروفايل شما قرار دارد هيچ لينك ديگري مجاز نيست كه وجود داشته باشد. اين يك چالش بوجود مي آورد (كه بعدا بيشتر درباره آن صحبت مي كنيم) اما همچنين فرصتي براي اشتراك گذاري و تعامل صادقانه ايجاد مي كند. همه اين ها باعث مي شود اينستاگرام صرفاً لذت بخش تر و صميمي تر باشد و يك فضاي اوليه براي ايجاد ارتباطات و تعاملات شخصي ترسيم كند.

عليرغم اينكه مطلقاً نمي توانيد در اينستاگرام، لينك به اشتراك بگذاريد، پاپ آپ داشته باشيد و... با اين حال با گسترش و تعميم دادن اين برنامه براي برندتان آگاهي ايجاد مي كنيد و از طريق حضور قدرتمند اينستاگرام مي توانيد باآموزش فروش در اينستاگراممخاطبان تان وارد تعامل شويد. شما مي توايند افراد بيشتري را وارد كنيد و فروش خودتان را افزايش دهيد. بعنوان يك پلتفرم، اينستاگرام هم دچار رشد حماسي شده است. فقط ۹ ماه بعد از اينكه استارت اينستاگرام زده شد ۲۰۰ ميليون كاربر و در حال حاضر بيش از ۱ ميليارد كاربر فعال ماهانه و ۵۰۰ ميليون كاربر فعال روزانه دارد! با رشد شگفت انگيز در اين سالها به همه ثابت شده كه اينستاگرام يك چيز زودگذر و يك علاقه دمدمي نيست.

اين سرويس همچنين با حذف حساب (اكانت) جعلي و اسپم و اضافه كردن افراد مشهور و برندها در ادامه باعث ايجاد اعتبار ميان كاربران شده است. همچنين در آخرين اطلاعات منتشر شده تعداد حساب هاي كسب و كار (Business Accounts) در اينستاگرام ۲۵ ميليون اعلام شده است! يعني ۲۵ ميليون برند و كسب و كار در فضاي اينستاگرام به فعااليت هاي بازاريابي و برندينگ مي پردازند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.