آرشیو دی ماه 1399

تكنولوژي روز

چگونه از شادوبن خارج شويم

۳۵ بازديد

چند نكته براي دوري از شدوبن

(۱. از هشتگ‌هاي ممنوعه و منقضي استفاده نكنيد.۲. از برنامه‌ها و نرم‌افزارهاي فالو خودكار يا خريد فالوئر استفاده نكنيد.۳. از سپريدن چگونه از شادوبن خارج شويم فعاليت‌هاي زياد در اينستاگرام خويش اجتناب كنيد.۴. به به كارگيري هشتگ‌هاي تكراري فرجام دهيد.۵. مطمئن شويد از طرف كاربران ريپورت نشده‌ايد.
به چهره شفاف مشخص نشده كه شادوبن شامل چه مواردي مي‌باشد، ولي چيزي كه درباره آن مطمئن هستيم اين است كه اينستاگرام جرايمي براي كساني كه به چهره غير عادي رفتار مي كنند تعيين كرده است.
۱.  از هشتگ‌هاي ممنوعه و منقضي استفاده نكنيد.با پروا به ميليون‌ها كاربر پركار كه در اينستاگرام وجود دارند، كنترل آنچه به اشتراك مي‌گذارند و يا هشتگ‌هايي كه استفاده مي‌كنند، براي اينستاگرام كاري دشوار و توان فرسا است. بسياري از مواقع هشتگ‌هاي عادي و بي‌ضرر از طريق اكانت‌هاي فيك و يا ربات‌ها، با كاربرد ار محتواي نامناسب مورد تهاجم پيمان مي‌گيرند. برخي مواقع يك هشتگ عادي و بي‌ضرر همانند beautyblogger# مي‌تواند به طور جنجال در محتواهاي نامناسب مانند پورن، اسپم‌ها يا عكس ها نژادپرستانه استفاده شود. وقتي اين رويداد رخ مي‌دهد و اينستاگرام هم متوجه اين رخداد مي‌شود، آن‌ها يا اين هشتگ را به طور كامل حذف كرده يا كاربرد آن را به شدت محدود مي‌كنند. وقتي شما از يكتا از اين هشتگ‌ها در عكس‌هايتان بهره‌گيري مي‌كنيد، اين پيشه سبب مي‌شود كه ساير هشتگ‌هاي شما «منقضي» شده و برآيند اينكه براي هيچكدام از هشتگ‌هايتان نتيجه نگيريد.
استفاده‌ي احد از اين هشتگ‌هاي بن شده (ممنوعه) و بلك فهرست مثل followforfollow ، مي‌تواند يك پست را غير قابل ديد و اكانت را شدوبن كند. هر از چند گاهي نگه داشتن اين هشتگ‌ها، ذيل پست‌هاي باستاني مايه ايجاد اين مشكل مي‌شود و در ضمن برداشتن آن‌ها مي‌تواند به رفع سخت كمك كند. هشتگ‌هاي خود را بررسي كنيد و مطمئن شويد كه هيچ كدام از آن‌ها بن شده (ممنوعه) نباشد. براي اين كار، هشتگ‌ها را روي اينستاگرام جستجو كنيد. اگر فقط پست‌هاي برگزيده به نمايش در آمد و نه چيز ديگري، مي‌تواند دليلي بر شدوبن بودن هشتگ باشد.گاهي اوقات اينستاگرام يك پيغام كوتاهي روي صفحه‌ي هشتگ مي‌گذارد با اشاره به اين سوژه كه به دليل نقض قوانين پنهان شده‌اند. مشابه تصوير زير:
پيش نمايش هشتگ هاي بن شده(ممنوعه)
اخيرا اينستاگرام بيشتر از ۶۰ هزار هشتگ را بن(ممنوع) كرده.اگر از هشتگ‌هاي بن شده (ممنوعه) بهره‌گيري كرده‌ايد، مطمئن شويد كه ديگر كاربرد نمي‌كنيد، زيرا باعث ممانعت از نمايش پست‌هاي شما در هشتگ‌هاي كاربرد شده مي‌شود.
توصيه مي‌شود بخوانيد: الگوريتم الگوريتم اينستاگرام چگونه و با چه راه‌هايي مغلوب مي‌شود؟
۲.  از بات‌ها و نرم‌افزارهاي فالو خودكار يا خريد فالوئر استفاده نكنيد.تغييرات بازپسين الگوريتم اينستاگرام، مايه شده لغايت استفاده از اپليكيشن‌هاي زمانبندي پست‌ها كه عكس‌هاي شما را به چهره خودكار ارسال مي‌كند و يا دريافت لايك و فالوئر خودكار، براي اكانت شما شدوبن به ارمغان بياورد. لغايت به حال از اين بات‌ها كاربرد كرده‌ايد؟ مشابه لايك و كامنت خودكار و يا از اين قبيل كارها؟ حتي اگر سال‌ها پيش از سرويس اين بات‌ها كاربرد كرده باشيد، ممكن است هنوز به اكانت شما متصل باشد. براي فهميدن، از راه دسكتاپ كامپيوتر، با اكانت خويش لاگين شويد، و رسيدگي كنيد آيا آن ها هنوز به اكانت شما لينك شده اند يا نه. براي اتمام اينكار با استفاده از كامپيوتر وارد سايت www.instagram.com  شويد، وارد صفحه پروفايل شويد، سپس روي گزينه Edit your profile كليك كنيد و وارد تقسيم Authorized Applications شويد. در اين تقسيم هر ابزاري را كه نميشناختيد با كليك بر روي كليد كبير آبي رنگ Revoke Access دسترسي اش را لغو كنيد.
اينستاگرام از كجا مي‌فهمد شما از اين اپليكيشن‌ها و بات‌ها بهره‌گيري مي‌كنيد؟! خيلي ساده. وقتي اكانت شما در يك لحظه از آي پي هاي مختلف لاگين مي‌شود، اين به عقيده اينستاگرام مشكوك است و باعث جلب توجه آن‌ها مي‌شود.
استفاده از ربات فالو آنفالو موجب شادوبن خواهد شد؟نمي‌توان به چهره ريزبين به اين سوال پاسخ داد، ما در جورچين اكانت‌هايي داشته‌ايم كه با بات كه شادو بن نشده‌اند و در ضمن اكانت‌هايي بدون استفاده از بات مشكلي برايشان قبل آمده است. اما ميزان كار و جنبش بات مي‌بايست با ميزان كار و جنبش اكانت در اينستاگرام مطابقت داشته باشد.
۳. از انجام فعاليت‌هاي بسيار در اينستاگرام خويش اجتناب كنيد.
اطلاع داريد كه براي لايك كردن، كامنت گذاشتن و يا فالو و آنفالو محدوديت‌هايي هستي دارد؟ اين محدوديت‌ها شامل شمار عكس‌هايي كه لايك مي‌كنيد، تعداد كامنت‌هايي كه ذيل پست‌ها مي‌گذاريد و شمار افرادي است كه فالو و يا آنفالو مي‌كنيد، است. اين محدوديت‌ها، بر پاي بست، سن و قدمت اكانت متفاوت است. اما به طور معمول بهتر است اغلب از ۱۵۰-۲۰۰ لايك، ۶۰ كامنت و ۶۰ فالو و آنفالو در ساعت سپريدن ندهيد.
۴. به به كارگيري هشتگ هاي تكراري پسين دهيداشتباه ديگري كه خيلي از كاربران اتمام مي‌دهند و انگيزه شدوبن آن‌ها مي‌شود، به كارگيري هشتگ‌هاي يكسان و تكراري است. اگر شما در يك بازه‌ي زماني از هشتگ‌هاي تكراري استفاده كنيد، شدني است از عقيده اينستاگرام اسپم(هرزنامه) باشد. وانگهي اينستاگرام اعلام كرده است، كاربرد بيش از اندازه از هشتگ تاثيري بر بازديد از پيج شما ندارد و حتي شدني است پرتو منفي داشته باشد. پس براي اينكه پست‌هايتان به مخاطبين اكثريت اثر داده شود و شانس‌ شما براي ديده شدن از راه جستجوي تگ(هشتگ) بيشتر شود، هشتگ‌هاي خويش را به روز كنيد و به چهره چرخشي تغيير دهيد. پيشنهاد مي‌شود كه ۱۰ لغايت ۲۰ مجموعه تركيبي متفاوت داشته باشيد. و از آنها به صورت رندوم براي پست‌هاي خويش بهره‌گيري كنيد.
توصيه مي‌شود بخوانيد: چگونه با برپايي سبك برند بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي خود را متحول كنيم؟
۵. مطمئن شويد از طرف كاربران ريپورت نشده‌ايد.اكانت شما به طور مداوم به اينستاگرام گزارش مي‌شود؟ دائم مراقب ريپورت شدن از سوي ديگر كاربران باشيد! اگر آن‌ها تاييد كنند كه شما خطايي سپريدن داده‌ايد و قوانين اينستاگرام را نقض كرده‌ايد(نقض قانون كپي رايت، ارسال پست‌هايي با محتواي نامناسب، انتشار هرزنامه و …)، ممكن است اينستاگرام اكانت شما را غير پركار كند و يا در معرض شدوبن قرار بگيريد.مواردي نيز هستي دارد كه اكانت‌هاي بيزينسي بدست رقبا ريپورت مي‌شوند. بدبختانه شوربختانه شما نمي‌توانيد به انگيزه‌هاي ناعادلانه مردم براي ريپورت(گزارش) كردن پي ببريد. با اين حال سياست رسمي اينستاگرام اين است كه حساب كاربري شما را بررسي كند الي مطمئن شود محتواي شما در تضاد با قوانين اينستاگرام است. در نهايت اگر حساب شما ديسيبل شده و علت آن را نمي‌دانيد، مي‌توانيد از اينستاگرام تقاضا كنيد الي مجدد بررسي كند و اميدوار باشيد كه حساب كاربريتان را برمي‌گرداند.
۶. چگونه مي‌توانيم اكانت خود را از شادوبن نجات دهيم؟براي رهايي از شدوبن قوانين رسمي و دستوركار دقيقي توسط اينستاگرام ارائه نشده است، و بايد بر اساس آزمون درست و خطا قبل برويم. اگرچه تازه خوب اين است كه به نظر مي‌رسد شدوبن هميشگي نيست و بيشتر كاربران بعد از ۲ لغايت ۳ هفته از پاراگراف (لاتين) شدوبن خلاص شدند.
۱. اكانتتان را از حالت بيزينس به پرسونال(شخصي) تغيير دهيد.۲. مدت كوتاهي تكاپو نداشته باشيد و پست نگذاريد.۳. به اينستاگرام ايميل بزنيد و در مورد مشكلات قبل آمده توضيح دهيد.۴. لغو پروانه api۵. از هك رشد و گروه‌هاي تعامل اجتناب كنيد.۶. فعاليت‌هاي مفيد در چهت پاكسازي پلتفرم اينستاگرام
۱. حساب كاربريتان را از حالت بيزينس به پرسونال تغيير دهيد.اين يك راه‌حل قطعي نيست. ولي برخي از اينستاگرامرها گزارش داده‌اند كه با تغيير به پرسونال اكانت، دشوار آنها حل شده است.يك دليلي پشت اين داستان وجود دارد كه شدني است تاثير گذار باشد؛ از زماني كه اينستاگرام توسط فيسبوك خريداري شد، آنها سعي كرده‌اند لغايت از پلتفرم اينستاگرام  كسب درآمد كنند. و اين كار را با محدود كردن دسترسي و تعامل حساب‌هاي بيزينسي و كسب‌وكار سپريدن مي‌دهند و بدين وسيله از شما مي‌خواهند تا براي تبليغات، به اينستاگرام سفارش دهيد. پس با تغيير اكانت بيزينسي به اكانت شخصي يا پرسونال اكانت، ممكن است از فهرست شدوبن حذف شويد.نكته: مطمئن شويد وابستگي اكانت اينستاگرام و فيسبوك را قطع مي‌كنيد.
۲. مدت اختصار كار و جنبش نداشته باشيد و پست نگذاريد.برخي كاربران مدعي شده‌اند كه با عدم فعاليت به مدت ۲-۳ روز ، اكانت آن‌ها از حالت شدوبن بيرون شده است. اگر تصميم داريد اين كار را بكنيد بهتر است اين مدت هيچ گونه فعاليتي اعم از كامنت گذاشتن، پست گذاشتن و حتا لاگين شدن نداشته باشيد.بعد از ۲-۳ روز استراحت و عدم تكاپو مي‌توانيد تعاملات خود را مانند قبل دوباره آغاز كنيد. اما با احتياط، زيرا اينستاگرام نظاره‌گر اكانت شماست.
۳. به اينستاگرام ايميل بزنيد و دذمورد مشكلات قبل آمده روشنگري دهيد.قطعا برقراري پيوستگي با اينستاگرام براي رفع مشكلات، تاثير گذار است.از تقدير “report a problem”  با اپليكيشن اينستاگرام اين پيشه را سپريدن دهيد. براي اين كار مسيرزير را تعقيب كنيد:
Profile> right toolbar>setting>report a problem>something isn`t work
سپس در پيامي كوتاه سخت خود را روشنگري دهيد. توجه داشته باشيد كه به شدوبن شدنتان اشاره‌اي نكنيد، بهتراست بگوييد كه هشتگ‌هايتان شغل نمي‌كند و يا پست‌هايتان ديده نمي‌شود.
 ۴. لغو پروانه APIآيا از اپليكيشن‌هاي جذب فالوئر بهره‌گيري كرده‌ايد و اطلاعات حساب كاربريتان را به آنها داده‌ايد؟ اين نيز مي‌تواند علت شدوبن شدن شما باشد. پس مطمئن شويد كه هيچ اپليكيشني ديگر به اكانت شما دسترسي ندارد. اگر تا به حال از سرويس‌هاي گرفتن خودكار لايك،فالوئر و … استفاده كرده‌ايد، پسوورد خود را تغيير دهيد و دسترسي اين اپليكيشن‌ها را قطع كنيد و اگر حائز API متصل شده هستند از راه نسخه وب اينستاگرام حذف كنيد. همچنين از نرم‌افزارهايي كه باعث تغيير IP مي‌شود دوري كنيد. تغيير زياد لوكيشن از نظر اينستاگرام مشكوك است و مايه شادوبن (shadowban) مي‌شود.
۵.از هك رشد و گروه‌هاي تعامل دوري كنيد.در كپشن و كامنت پست ۶۰ هشتگ مي‌گذاريد؟ آيا از بات و اپليكيشن‌هاي خودكار فالو و آنفالو كاربرد مي‌كنيد؟ به گروه‌هاي تعامل يا پاد پيوسته‌ايد؟ (پاد: گروه‌هايي هستن كه در چهره اشتراك گذاري پست در آن‌ها ، افراد ملزم به لايك كردن و يا اشتراك گذاري پست هستند.) دست نگه داريد! اين موارد ممكن است در اكثر اوقات به پيشه آيند، اما هنگامي كه شدوبن شويد، ساير كارساز نيستند و حتي مايه ضرر شما مي‌شوند.
۶. فعاليت‌هاي مفيد در جهت پاكسازي پلتفرم اينستاگرامدر جهت اثبات بر حقيقي بودن اكانتتان، اقداماتي در جهت پاكسازي پلتفرم اينستاگرام مي‌تواند زياد تاثيرگزار باشد. بر بنياد تحقيقات تيم جورچين، اعلام اكانت‌هاي اسپم ، ريپورت هشتگ‌هاي نامناسب و گزارش عكس‌هاي نامرتبط با هشتگ‌ها مي‌تواند به رفع شدوبن كمك كند.
حرف آخراگر از اينستاگرام به صورت واقعي استفاده مي‌كنيد، از سرويس‎هاي خودكار يا خودكار كاربرد نكنيد، و هشتگ‌هاي خويش را چك كنيد. دائم بردباري كمي براي شدوبن شدن هستي دارد. وانگهي الگوريتم اينستاگرام دائم در حال تغيير است، و هرروز يك تله‌ي جديد مي‌گذارد تا از نقض قوانين بازداري كند. پس شرايط هر روز تغيير مي‌كند، با دورانديشيدن به تكاپو خويش در اينستاگرام ادامه دهيد.اينستاگرام الگوريتم خويش را با گذر سررسيد تغيير مي‌دهد و اين باعث رشد و يا كاهش نرخ تعامل (اينگيجمنت) مي‌شود. پس نگران نباشيد، در حال حاضر تعامل تنها گذرگاه رشد و نجات اكانتتان است.

بيو مفهومي اينستاگرام

۳۲ بازديد

همان‌طور كه مي‌دانيد، اينستاگرام فضاي زياد محدودي را براي جلب پروا بيننده در اختيار ما قرار نمي‌دهد. به بيو مفهومي اينستاگرام همين خاطر است كه بسياري از كارشناسان شبكه‌هاي اجتماعي تأكيد دارند، برگزيدن و نگارش متن براي بيو اينستاگرام از اهميت زيادي براي يك كسب‌و‌كار برخوردار است. هرچند اين مشكل، فقط مسئلۀ شركت‌ها و تجارت‌ها نيست. بسياري از اشخاص نيز براي نگارش متن بيو اينستاگرام خويش با دشوار مقابل هستند.
آنچه كه شما در بخش بيو اينستاگرام (همان Bio) يادداشت مي‌كنيد، بايد بازتابي از شخصيت شما، اهداف و در صورت بازرگاني بودن صفحه، دانش سازماني كمپاني شما باشد. در اين مقاله قصد داريم با مثال‌هاي متنوع و خلاقانه، شما را با شيوه نوشتن يك متن براي بيو اينستاگرام آشنا كنيم. فلذا اگر منظور داريد براي Bio اينستاگرام خود، متني جذاب و چشمگير بنويسيد، توصيه مي‌كنم به مطالعۀ اين مقاله پيوسته دهيد.
۱۳ شيوه براي شفا رتبه سايت در گوگلحتما بخوانيد: ۱۳ شيوه براي بهبود رتبه سايت در گوگل
بيو اينستاگرام سوداگري شما بايد چه اهدافي را دنبال كند؟يك بيوي جذاب اينستاگرام بايد چند منظور را به طور همهنگام پوشش دهد:
در صورتي كه صفحه‌اي تجاري داريد، فعاليت بازرگاني شما را به مخاطب شناسايي كند.به بيننده نحوه‌ي برقراري ارتباط با شما را اثر دهد.يك پروفايل اينستاگرام فوق‌العاده، موارد ذيل را به نمايش مي‌گذارد:
شخصيت و اهداف شما را به نمايش مي‌گذارد.مخاطب را به‌ انجام كاري ناچار كند.براي مثال، حساب كاربري tourism_iran از يك عبارت ترغيب‌كننده براي جذب مخاطبانش كاربرد كرده است.

اگر اكانت اينستاگرام خويش را به يك اكانت بازرگاني (Business Account) تغيير داده‌ايد، با مراجعه به دسته Analytics آن مي‌توانيد از شمار بازديدها، كليك‌ها و Enagagement كاربران با صفحه اينستاگرام خود مطلع شويد و رفتار مخاطبانتان را ذيل نظر بگيريد.
اجزاي تشكيل‌دهنده بيو اينستاگرامبراي آنكه بتوانيد در نگارش متن بيو براي اينستاگرام صفحه تجاري خود به بهترين شكل شدني عمل كنيد، بايد اجزاي تشكيل دهنده بيو اينستاگرام را بشناسيد. مي‌پپرسيد چرا؟ خب، استجابت ساده است. داشتن درك صحيح از اجزاي برپايي دهنده بيو اينستاگرام به شما كمك مي‌كند لغايت از همان پيش درآمد بيو اينستاگرام‌تان را با اطلاعات صحيح بياراييد. به اين ترتيب، زماني كه كاربران صفحه اينستاگرام شما را نگريستن مي‌كنند، دقيقاً از تكاپو شما مستحضر مي‌شوند و مي‌دانند با تعقيب كردن صفحه اينستاگرام شما، چه چيزي عايدشان مي‌شود.
شناخت اجزاي ساختن دهندۀ بيو اينستاگرام، اولين قدم براي انتقال پيام به مخاطبان‌تان است. يك بيو اينستاگرام از موارد زير برپايي شده است:
عكس پروفايلتصوير پروفايل يا اصطلاحاً آواتار بايد عكسي مرتبط با كار و جنبش بازرگاني شما باشد. اين تصوير مي‌تواند لوگوي مجموعۀ شما يا يك عكس از محصولات‌تان باشد. اين تصوير هرچه هست، بايد بتواند حتي با وجود كوچك بودن در فيد جستجوي اينستاگرام، باز هم كاربران را به سمت خويش جذب كند.
برخي از شركت‌ها و كسان مشهور، در كناره پروفايل خويش يك تيك آبي دارند كه نشانه مي‌دهد اين حساب، اكانت رسمي آن‌ها در اينستاگرام است. با اين حال، هنوز امكان تقاضا اين تيك آبي وجود ندارد و اينستاگرام، بر اساس قوانين ويژه خود يك اكانت را تاييد (يا به اصطلاح Verify) مي‌كند.
نام و اسم كاربرينام كاربري شما در رأس صفحه‌ي پروفايل نمايش ديتا مي‌شود. ساير صفحات اينستاگرام با به كارگيري اسم كاربري، توانا به تگ كردن شما در پُست‌هاي خود هستند. نام شما نيز به شكل پررنگ در پايين تصوير پروفايل و در رأس دسته بيوگرافي قرار دارد. نام و نام كاربري اينستاگرام، هر دو قابليت جست‌وجو شدن در اينستاگرام را دارند. بنابراين، بهتز است نام و نام كاربري خود را با دقت گزينش كنيد.
بيو اينستاگرامدر اين قسمت، شما بايد با به كارگيري 150 كاراكتر شركت خويش را به مخاطبان معرفي كنيد و آن‌ها را ترغيب به انجام كاري در صفحه اينستاگرام خويش كنيد. در ادامۀ همين مقاله، متن بيو بعضي از شركت‌هاي ايراني و بيگانه را با هم رسيدگي مي‌كنيم.
آموزش افزودن بيو به پروفايل اينستاگرام
وب‌سايتتنها يك محل در اينستاگرام هستي دارد كه شما مي‌توانيد مستقيماً لينك يك وب‌سايت را در آن پيمان دهيد و آن محل، دسته بيو است. پس بهتر است از اين محيط‌ هوشمندانه بهره‌گيري كنيد.
دسته‌بندي يا Categoryدسته‌بندي يا Category كه در ذيل اسم كمپاني ظاهر مي‌شود، مستقيماً با دسته‌بندي انتخاب‌شده در لينك صفحه‌ي فيس‌بوك شما در ارتباط است. براي آنكه گونه بازرگاني شما در اينستاگرام مشخص باشد، حتماً بايد حساب كاربري تجاري داشته باشيد. برتري مشخص كردن گونه بازرگاني در اينستاگرام اين است كه ديگر نيازي نداريد از فضاي اختصاصي Bio براي توضيح نوع فعاليت تجاري‌تان كاربرد كنيد.
كوتاه كننده لينك؛ شناسايي ۱۰ سرويس برتر ايراني و خارجيحتما بخوانيد: كوتاهي كننده لينك؛ شناسايي ۱۰ سرويس برتر ايراني و خارجيدكمه‌هاي تماس يا Call To Actionاينستاگرام به تازگي چندين لينك اضافي به حساب‌هاي بازرگاني افزوده است كه به عدم اشغال فضاي اختصاصي بيو كمك مي‌كند. شركت‌ها، قبل از معرفي اين قابليت مجبور بودند الي آدرس شركت و ايميل خود را در سرنوشت بيو در پسنديدن مخاطبان پيمان دهند. اين دكمه‌ها تنها در اپليكيشن اينستاگرام نمايش داده شده و از راه صفحات وب قابل مشاهده نيستند.
شما مي‌توانيد از درون اپليكيشن اينستاگرام با كليك بر روي گزينه‌هاي Edit Profile و سپس Contact Options به اين موارد دسترسي داشته باشيد. اگر قادر به مشاهده اين گزينه‌ها نيستيد، بهتر است در پيش درآمد مطمئن شويد كه حساب كاربري‌تان بازرگاني است.
علاوه بر اينكه افزودن اطلاعات تماس در اين بخش مي‌تواند باعث تفريق تعداد كاراكتر در متن بيو اينستاگرام شود، اين حسن را نيز دارد كه دردسر برآوردن به سؤالات ساده در مورد اطلاعات تماس از دوش شما برداشته مي‌شود.
همانطور كه مي‎بينيد، تصوير پايين نمونه‌اي از دكمه‌هاي CTA در اينستاگرام شركت ديدوگرام است.
ايجاد بك لينك: خوب، بد و زشتحتما بخوانيد: برپايي بك لينك: خوب، بد و زشت
دكمه‌هاي Call To Action در بيو اينستاگراماينستاگرام مدرن همراه با دكمه‌هاي Call To Action
ايميلوارد كردن آدرس ايميل در اين بخش باعث ايجاد يك دكمه‌ي ايميل در پروفايل شما مي‌شود. اين دكمه در ذيل تمامي اطلاعات ديگر پيمان مي‌گيرد. زماني كه مشتري بر روي دكمه ايميل كليك مي‌كند، اينستاگرام او را به اپليكيشن ايميل موجود در تلفن همراه هدايت مي‌كند.
آدرساگر كسب‌و‌كارتان از يك مكان راستين گردانيدن مي‌شود، وارد كردن آدرس كامل به مشتريان كمك مي‌كند تا دفتر شغل شما را راحت‌تر بيابند. زماني كه مشتريان بر روي دكمه Direction كليك مي‌كنند، آدرس محل كار شما به به اتفاق عدد تلفن‌تان بر روي نقشه به آن‌ها نمايش ديتا مي‌شود.
تماس تلفنيراه ديگر نمايش اطلاعات تماس در پروفايل بازرگاني اينستاگرام، اضافه كردن يك عدد تلفن است. زماني كه فردي بر روي اين دكمه كليك كرد، قادر است در لحظه با شماره تلفن شما تماس بگيرد.

برند شما در شبكه هاي اجتماعي چقدر محبوبيت دارد؟ما از برگزيدن بهترين شبكه‌هاي اجتماعي، تا چيدن راهبرد و افزايش محبوبيت همراه شما هستيم.براي مشاوره رايگان، همين اكنون با ما تماس بگيريد.بازاريابي شبكه هاي اجتماعي021-41897070داخلي 3نوشتن متن براي بيو اينستاگرامشما مي‌توانيد در دسته بيو با اضافه كردن خطوط و ايموجي‌ها خلاقيت به هزينه دهيد؛ اما به خاطر داشته باشيد كه طرحي كه در اپليكيشن اينستاگرام نمايش ديتا مي‌شود، شدني است در مرورگر، با به هم ريختگي مقابل شود. براي نمونه پروفايل برنامه‌ي 90 در اپليكيشن اينستاگرام به اين شكل است.
متن بيو اينستاگرام برنامه 90
دقت كنيد همان متن براي بيو اينستاگرام در مرورگر نما ديگري دارد و Category آن نيز نمايش داده نمي‌شود.
بيو اينستاگرام 90 در مرورگر وب
ايده‌ها و نمونه‌هايي از متن براي بيو اينستاگرامشركت‌ها از تقسيم بيو اينستاگرام خويش به خرده مختلف كاربرد مي‌كنند.حال اين استفاده مي‌تواند به‌كارگيري هشتگ‌هاي اختصاصي باشد يا هدايت كسان براي ثبت‌نام در وب‌سايت. كل چيز به شما پيوستگي دارد. شما نيز مي‌توانيد با كمي امتحان و خطا بهترين گزينه را با توجه به كسب‌وكار خويش گزينش كنيد.
سئو چيست؟ تعليم كامل مفاهيم SEO + چك‌ليستحتما بخوانيد: سئو چيست؟ آموزش كامل مفاهيم SEO + چك‌ليستدر ادامه نمونه‌هاي مختلفي از نحوه استفاده متن براي بيو اينستاگرام را رسيدگي مي‌كنيم كه توسط شركت‌ها يا اشخاص در اين محدوده‌ي ۱۵۰ كاراكتري جاي گرفته‌اند.
قوانين شبكه‌هاي اجتماعيبرخي از اكانت‌ها حائز قوانين مختص به خويش در شبكه‌هاي اجتماعي هستند. براي مثال اكانت رسمي مسابقات هاكي روي يخ آمريكا (NHL)، در متن بيو اينستاگرام خود لينكي از قوانين شبكه‌هاي اجتماعي را پيمان ديتا است. هرچند اين پيشه مايه مصرف مقادير زيادي از كاراكترها شده است، اما ازنظر آن‌ها يك موضوعِ قانوني مهم تلقي مي‌شود.
متن براي بيو اينستاگرام ليگ NHL
يا در اين نمونه، كاربران بايد براي پيگيري كردن اين اكانت، بايد به سن قانوني دريافتي باشند.
متن بيو اينستاگرام يك شركت نوشيدني
اكانت‌هاي رسمي اينستاگرامبرندهاي شناخته‌شده‌تر كه ممكن است با خطر كپي شدن مواجه شوند، استفاده از اكانت رسمي با تيك آبي را در دستور شغل خويش پيمان مي‌دهند. براي نمونه اكانت رسمي شبكه‌ي نشنال‌جئوگرافي با تيك آبي در بيو اينستاگرام خود اقدام به انتشار يك جمله‌ي كمابيش اختصار براي جذب بيننده كرده و درنهايت هم لينك وب‌سايت خود را در انتهاي بيو قرار داده است.
متن براي بيو اينستاگرام نشنال جئوگرافي
شعار تبليغاتي (تگ‌لاين)برند معتبر نايك كه به داشتن محصولات ورزشي باكيفيت نامي است، از شعار كوتاه خود (Just Do It) در متن بيو اينستاگرام خود بهره‌گيري مي‌كند. تگ‌لاين با استفاده از كمترين كلمات ممكن، خاصيت اكانت و برند شما را به بيننده نشانه مي‌دهد. شما نيز مي‌توانيد از جملات اختصار خويش براي توصيف كسب‌وكارتان بهره‌گيري كنيد.
متن براي بيو اينستاگرام كمپاني نايك
كوتاه نويسيبرخي از كسان معتقدند كه مختصر نويسي احد از روش‌هاي نوشتن متن براي بيو اينستاگرام است. براي نمونه اكانت ديجي‌كالا اقدام به معرفي كوتاهي اين حساب به‌عنوان حساب رسمي خود كرده و لينك كانال تلگرام خود را در بيو اينستاگرام قرار داده است. گاهي اوقات، يك بيوي ساده به مخاطب كمك مي‌كند الي به‌راحتي هدف آن برند براي انتقال پيام را متوجه شود.
متن بيو اينستاگرام ديجي كالاساير حساب‌هاي شبكه‌هاي اجتماعييكي ديگر از برندهايي كه به سراغ ساده‌نويسي رفته است گوچي است. اين برند وانگهي با قرار دادن يك ايموجي به مخاطبان خود اعلام مي‌كند كه مي‌توان گوچي را در اسنپ‌چت هم دنبال كرد. ديگر برندها ممكن است به‌جاي اسنپ‌چت، آدرس فيس‌بوك، توييتر يا اكانت تلگرام خود را در بيو اضافه كنند (همانطور كه در مثالا بالا ديديم، ديجي‌كالا آدرس كانال تلگرام خويش را در متن بيو اينستاگرامش پيمان داده است).
متن بيو براي اينستاگرام گوچي
قابليت خريد از راه اپليكيشن اينستاگرامSerena & Lily در بيوي خويش از مخاطبان درخواست كرده است الي به تقسيم خريد اين اكانت در اينستاگرام مراجعه كنند. ازآنجايي‌كه تنها تقسيم لينك دار اينستاگرام قسمت بيو است، شركت‌ها مي‌توانند از مشتريان خويش درخواست كنند تا براي رويت خدمات و دريافت آن‌ها به دسته خريد اينترنتي اينستاگرام مراجعه كنند. البته اين تقسيم تنها براي برخي از شركت‌هاي ويژه در آمريكا فعال است.
آموزش نگارش متن براي بيو اينستاگرام

اپل براي گوشي‌هاي تاشو لولاي جديد اختراع كرد

۳۵ بازديد

اپل اختراع جديدي را به ثبت رسانده كه نشان مي‌دهد اين شركت توليد گوشي‌هاي داراي نمايشگر تاشو را به طور جدي در دستور كار خود قرار داده است. 

به گزارش  مهر به نقل از گيزمودو، توليد گوشي‌هاي تاشو مدتي است كه در دستور كار شركت‌هايي مانند سامسونگ، هواوي، شيوآمي و موتورولا قرار گرفته است. اين گوشي‌ها اگر چه كارايي بالايي دارند، اما هزينه گزاف طراحي يك لولاي مستحكم كه در برابر تاشدن مداوم مقاوم باشد نيز باعث افزايش هزينه تمام شده و قيمت بالاي اين گوشي‌ها شده است.

 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي, گوشي‌هاي تاشو

اختراع ثبت شده اپل در اين زمينه نمايشگر قابل بسط تاشو براي وسايل الكترونيك نام گرفته و احتمالاً اپل در گوشي جديد آيفون از اين اختراع تازه بهره مي‌گيرد.

 

لولاي اختراع شده اپل شباهت زيادي به بند ساعت‌هاي مچي فلزي دارد و امكان تاشدن نمايشگر را به ميزان حداكثر ۹۰ درجه فراهم مي‌آورد. لولاي يادشده بر خلاف ديگر لولاهاي مورد استفاده در گوشي‌هاي تاشو يكپارچه و منفرد نيست. بلكه از چند لولاي داراي پيوند با يكديگر و در هم فرورفته تشكيل شده است.

 

وجود مفاصل متعدد در اين مجموعه لولاها باعث مي‌شود تا عمر، كارايي و نرمي آن در زمان استفاده مكرر افزايش يابد. براي افزايش طول عمر و استحكام در اين لولاي چند مفصله از تعدادي تسمه، چرخ دنده، ميله و غيره نيز استفاده شده تا از فشار بيش از حد بر اجزاي ثابت خودداري شود.

گفته مي‌شود اپل ممكن است از اين اختراع علاوه بر آيفون در لپ تاپ‌هاي مك، عينك‌ها و ساعت‌ها و مچ بندهاي هوشمند و غيره نيز استفاده كند.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11065817.html

توليد دوربين گوشي با دقتي بيش از چشم انسان

۲۹ بازديد
 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,دوربين گوشي
سامسونگ در تلاش براي توليد يك دوربين عكاسي جديد براي نصب بر روي گوشي‌هاي هوشمند با دقت ۶۰۰ مگاپيكسل است. قدرتمندترين دوربين اين شركت تا به حال ۱۰۸ مگاپيكسلي بوده است. 

به گزارش فارس به نقل از هندوستان تايمز، با توجه به اينكه دقت چشم انسان در حدود ۵۷۶ مگاپيكسل است، اين دوربين قدرتمند از چشم انسان هم توانايي بيشتري براي مشاهده جزئيات و زوم كردن بر روي آنها خواهد داشت.

 

در شرايطي كه سامسونگ هنوز در اين زمينه به طور رسمي موضع‌گيري نكرده، منابع نزديك به اين شركت مي‌گويند سامسونگ چنين دوربيني را بر روي گوشي‌هاي جديد خود نصب خواهد كرد تا امكان تهيه ويدئوهايي با دقت 4K و 8K فراهم شود. از اين طريق مي‌توان بدون كاهش كيفيت در زمان عكاسي و فيلم برداري بر روي سوژه يا سوژه‌ها زوم كرد.

 

البته حسگر چنين دوربيني كم و بيش بزرگ بوده و ۱۲ درصد از كل فضاي پشت گوشي را اشغال مي‌كند و ارتفاع آن نيز ۲۲ ميليمتر خواهد بود و بنابراين قرار دادن چنين گوشي در جيب و استفاده از آن با چالش‌هايي همراه خوهدد بود.

در دو سال اخير گوشي‌هاي متعددي با دوربين ۴۸، ۶۴ و ۱۰۸ مگاپيكسل توليد شده‌اند، اما توليد گوشي با دوربين ۶۰۰ مگاپيكسلي انقلابي در اين زمينه خواهد بود.

 

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11066036.html

اينماد چيست

۲۹ بازديد

نماد اعتماد الكترونيكي، لازمه كسب و كارهاي اينترنتييكي از عوامل مهم توسعه بازرگاني الكترونيكي، ايـجاد اعتماد و اطمينان اينماد چيست در مياني كاربران خدمات الكترونيكي مي بـاشد طبق مطالعات اتمام شده تائيد كسب و كار اينترنتي بدست يك بنياد-نهاد-سازمان و مركز ثالث، بيشترين تاثير در مراجعه و اعتماد خريداران به كسب و كار اينترنتي را دارد. در اين حالت خريدار از محفوظ پايدار گذاشتن اطلاعات خود پرماسيدن امنيت بيشتري دارد و اگر از اطلاعات شخصي وي سوء كاربرد شود، مي تواند براي شكايت از كسب و كار اينترنتي متخلف به مراجع قانوني مراجعه نمايد. در ايران مركز گسترش تجارت الكترونيكي مسئوليت برپايي ذيل ساخت هاي امنيت و اعطاي سمبول(لاتين) اعتماد الكترونيكي به كسب و كارهاي اينترنتي را برعهده دارد.نماد اعتماد الكترونيكي يك اثر دولتي است كه صرفاً بدست مركز توسعه تجارت الكترونيكي (وزارت صنعت، معدن و تجارت)، صادر شده و به كسب و كارهاي اينترنتي با منظور ساماندهي، احراز هويت و صلاحيت آنها اعطا مي‌گردد. قصد از اعطاي نماد اعتماد الكترونيكي، اعتماد‌سازي و رسميت‌دهي به فعاليت كسب و كار‌هاي اينترنتي و حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان و جلوگيري از آسيب‌هاي احتمالي در ابعاد مختلف اعم از امنيتي،‌ اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي است. .ساماندهي سايت‌هاي بازرگاني در كشور موثرترين گام براي ايجاد فضاي تجارت الكترونيكي به‌خصوص B2C خواهد بود. به نحوي ‌كه مردم در اثناء خريد از طريق اينترنت با اطمينان از اين‌كه سايت‌ها به تعهدات خويش در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسميت مي‌شناسند،‌ اقدام به خريد مي كنند.

لپ‌تاپ‌هاي سوخته هم مشتري پيدا كردند

۳۰ بازديد

كمبود و افزايش قيمت انواع لپ‌تاپ، سبك خريد مشتريان را در اين بازار تغيير داده است. مشاهدات ميداني خبرنگاران همشهري حاكي از آن است كه اقبال به خريد محصولات دست دوم و حتي سوخته و شكسته افزايش يافته است. 

رد پاي اين ماجرا را مي‌توان در آگهي‌هاي منتشر شده در فضاي مجازي دنبال كرد.طولاني شدن همه‌گيري كرونا و تداوم آموزش مجازي موجب شده تا اين روزها انواع لپ‌تاپ، تبلت و گوشي‌هاي هوشمند تلفن همراه از كالاي مصرفي، به اقلام ضروري در سبد مصرفي خانوارها تبديل شود؛ اما كمبود و گراني، به مشكلات عديده‌اي در اين بازار دامن زده است. اين روزها براي خريد يك لپ‌تاپ با حداقل امكانات مورد نياز، بايد از 10 تا بيش از 100 و حتي 200ميليون تومان هزينه كنيد. مثلا اگر خواستار خريد لپ‌تاپ‌هاي پيشرفته و به روز هستيد، بايد براي خريد لپ‌تاپ برند اچ پي مدل X 17AP005NG OMEN BY HP در بازار 201ميليون‌و572هزار تومان هزينه كنيد. در اين بين نرخ برخي لپ‌تاپ‌هاي مناسب گيمر‌ها در بازار حتي از مرز 220ميليون تومان نيز عبور كرده است.

 

اين افزايش قيمت محدود به لپ‌تاپ‌هاي پيشرفته نيست و انواع لپ‌تاپ داراي امكانات نسبي نيز به‌شدت گران شده است؛ علاوه بر آن قيمت انواع تبلت و گوشي هوشمند موبايل نيز همزمان با افزايش نرخ ارز و مشكلات تامين و واردات و سودجويي برخي فروشندگان در بازار همچنان در حال افزايش است. حتي سير نزولي اخير نرخ ارز نيز موجب بازگشت يا تثبيت قيمت انواع لپ‌تاپ ، تبلت و گوشي تلفن همراه در بازار نشده است. با اين روند متقاضيان خريد اين‌گونه محصولات كه توانايي مالي لازم براي خريد اين اقلام گران قيمت را ندارند، به سمت خريد محصولات دست دوم يا تعمير و به روزرساني آن روي آورده‌اند.

 

تغيير رويكرد مشتريان و تعميركاران لپ‌تاپ

بررسي بازار فروش و خدمات پس از فروش محصولات ديجيتال نشان مي‌دهد كه اين روزها تعداد آگهي‌هاي درج شده در فضاي مجازي براي خريد انواع لپ‌تاپ شكسته، سوخته يا گوشي‌هاي هوشمند و تبلت‌هاي دست دوم و خراب افزايش يافته است. اما اقبال به خريد محصولات ديجيتال دست دوم به درج آگهي در فضاي مجازي محدود نشده و برخي متقاضيان خريد اين اقلام با ارسال پيامك‌هايي از تمايل خود به خريد انواع اين محصولات به‌خصوص لپ‌تاپ‌هاي دست دوم خبر مي‌دهند. از سوي ديگر مشكلات تامين و تخصيص ارز و گراني قطعات و لوازم جانبي مورد نياز براي تعمير و نگهداري انواع محصولات ديجيتال موجب تغيير رويكرد تعميركاران به ارائه خدمات به دارندگان اين‌گونه محصولات شده است.به‌نحوي كه اكنون« نبود قطعه» حرف نخست اغلب تعميركاران براي ارائه خدمات به مشتريان به‌خصوص افرادي است كه قصد تعمير يا به‌روزرساني لپ‌تاپ، گوشي هوشمند يا تبلت‌هاي موجود را دارند، اما اين امر به‌معناي پايان كار و بلا استفاده ماندن اين‌گونه محصولات ديجيتال نيست و تعميركاران با دريافت مهلت چند هفته‌اي از متقاضيان خدمات پس از فروش اعلام مي‌كنند كه قطعات و لوازم جانبي مورد نياز را از طريق خريد و اوراق محصولات از كار افتاده تامين و نسبت به انجام تعميرات اقدام خواهند كرد. فارغ از كم و كيف ارائه اين‌گونه خدمات پس از فروش آنچه مسلم است كمبود و گراني قطعات، منشأ اصلي تغيير رويكرد مشتريان و تعميركاران در بازار خدمات پس از فروش انواع محصولات ديجيتال است.

 

بازار داغ تعمير لپ‌تاپ

رئيس اتحاديه فناوران رايانه با بيان اينكه بازار لپ‌تاپ‌هاي تعميري داغ شده گفت: اخيرا به‌دليل نوسان قيمت دلار، مصرف‌كنندگان توانايي خريد لپ‌تاپ‌هاي نو در بازار را ندارند؛، ازاين‌رو تعداد شكايت‌ها از خريد لپ‌تاپ‌هاي سوخته در اتحاديه افزايش يافته است. به‌گفته محمدرضا فرجي‌تهراني، افزايش 15درصدي قيمت جهاني قطعات لپ‌تاپ و كاهش قدرت خريد تجار، طولاني شدن ثبت سفارش كالا و افزايش تقاضا و كاهش عرضه انواع لپ‌تاپ موجب شده تا بازار با كمبود بيش از حد قطعات لپ‌تاپ مواجه شود؛ يعني قطعاتي همچون كيبورد، باتري و قاب لپ‌تاپ در بازار به‌سختي پيدا مي‌شود؛ زيرا حجم تعمير لپ‌تاپ عجيب و غريب افزايش يافته است.

 

فرجي تهراني افزود: تقاضاي چنداني براي خريد لپ‌تاپ جديد وجود ندارد و مردم به‌جاي خريد لپ‌تاپ نو يا به دستگاه قبلي رم اضافه كرده يا لپ‌تاپ دست دوم مي‌خرند كه عموما باتري اين لپ‌تاپ‌ها ايراد دارد. او افزود: در زمينه واردات قطعات لپ‌تاپ ثبت سفارش جدايي وجود ندارد و وزارت صنعت و بانك مركزي هم در زمينه ثبت سفارش و واردات اين كالاها با تجار همكاري نمي‌كنند. همچنين به‌دليل ثبت نشدن سفارش واردكنندگان، به فعالان بازار قطعه نمي‌فروشند و هر فرد براي نياز خودش قطعه دارد؛ از اين‌رو كمبود قطعه بيشتر از دستگاه لپ‌تاپ است.

 

افزايش واردات قاچاق لپ‌تاپ‌ دست دوم

اگرچه خريد محصولات ديجيتال استوك مانند لپ‌تاپ در همه كشورهاي دنيا رايج است، اما بين خريد و فروش اين‌گونه محصولات با اقلام خراب تفاوت وجود دارد. با قيمت‌هاي فعلي خريد لپ‌تاپ استوك، براي افرادي كه به‌دنبال تهيه لپ‌تاپ با هزينه كم و كيفيت مناسب هستند پيشنهاد خوبي محسوب مي‌شود، اما در ايران محصولات استوك، كالاهاي دست دوم نيازمند تعميرات است.

 

درحالي‌كه در ساير كشورها محصولات ديجيتال استوك دستگاه‌هايي هستند كه در انبار مانده‌اند و به دلايل مختلف ازجمله عرضه مدل‌ها به روز و پيشرفته‌تر متقاضي چنداني ندارد. رئيس اتحاديه‌ فناوران رايانه تهران، قبلا نيز از رونق‌گرفتن واردات غيرقانوني لپ‌تاپ، از عراق و امارات متحده عربي خبر داده و اعلام كرده بود؛ بازار ‌به‌صورت ماهانه به ۱۵هزار لپ‌تاپ نياز دارد و با شروع آموزش مجازي و لزوم تهيه‌ دستگاه‌هاي الكترونيك، نياز جامعه به لپ‌تاپ افزايش زيادي يافته است.فرجي تهراني، افزود: اين وضعيت فرصت را براي ورود غيرقانوني لوازم الكترونيك بيش‌از‌پيش مهيا كرده و لپ‌تاپ‌هاي دست‌دوم به‌صورت قاچاق از عراق و امارات متحده‌ عربي وارد و اكثرا ازطريق كانال‌هاي تلگرامي و اينستاگرام فروخته مي‌شود.

 

او دليل رونق‌گرفتن واردات غيررسمي لپ‌تاپ را افزايش قيمت دلار و سخت‌شدن ثبت سفارش اين كالاي الكترونيك دانست و افزود: خريد لپ‌تاپ‌هاي دست‌دوم خطر زيادي دارد و به‌عنوان مثال، قاچاقچيان با تضمين سلامت اين لپ‌تاپ‌ها، ممكن است بتوانند اين كالا را بفروشند؛ اما بعد از يك روز، لپ‌تاپ‌ها با مشكلات مختلفي رو‌به‌رو مي‌شوند و ممكن است بعد از مدتي بسوزد. فرجي تهراني به مشتريان توصيه كرد چنانچه قصد دارند لپ‌تاپ‌هاي دست‌دوم را بخرند، از واحدهاي صنفي يا فروشگاه‌هاي داراي پروانه، خريد كنند؛ زيرا اعضاي صنف فناوران رايانه با هماهنگي پليس ناجا مجوز دفترچه‌هاي فروش لپ‌تاپ‌هاي دست‌دوم را دارند و فروش لپ‌تاپ‌هاي دست‌دوم تجاري با دست‌دوم داخلي كاملا متفاوت است. همچنين لپ‌تاپ‌هاي دست‌دومي كه از امارات و عراق وارد كشور مي‌شوند، كيفيت مطلوبي ندارند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11067213.html

تصوير نخستين موبايل با اسنپ دراگون ۸۸۸

۳۱ بازديد

دو تصوير از پشت و جلوي موبايل جديد شيائومي منتشر شده كه نخستين موبايل جهان با پردازشگر اسنپ دراگون ۸۸۸ است. 

به گزارش مهر به نقل از گيزموچاينا،  موبايل شيائومي Mi۱۱ چند روز ديگر(۲۸ دسامبر) رونمايي مي شود. اين دستگاه نخستين موبايل جهان با اسنپ دراگون۸۸۸ است. 

 

البته هنوز شيائومي طراحي آن را فاش نكرده است. در همين راست دو تصوير زنده از اين موبايل در وب سايت چيني ويبو رونمايي شده كه پشت و جلويMi۱۱ را نشان مي دهد.

 

در تصوير از پشت دستگاه يك ماژول مربع با سه دروبين و يك فلش ال اي دي ديده مي شود. دوربين اصلي Mi۱۱ نيز ۱۰۸ مگاپيكسل است. همچنين شيائومي اعلام كرد اين دستگاه با فناوري عكاسي رايانشي براي ثبت بهتر تصاوير عرضه مي شود. دكمه كنترل صدا و خاموش و روشن كردن دستگاه نيز در كناره سمت چپ آن ديده مي شوند.

 

 تصوير دوم اين موبايل نمايي از نمايشگر آن است كه البته بالاي آن مشخص نيست. با اين وجود طبق گزارش هاي اخيرMi۱۱ داراي سوراخي روي نمايشگر و ۴ لبه خميده است. همچنين شيائومي ادعا مي كند نمايشگر دستگاه بسيار پيشرفته است.

همچنين نمايشگر مذكور رفرش ريت ۱۲۰ هرتز دارد. اطلاعات موجود در نمايشگر نيز نشان مي دهد Mi۱۱ داراي پردازشگر ۸ هسته اي ۲.۴ گيگاهرتز است  كه در حقيقت همان پلتفرم ۵G موبايل اسنپ دراگون ۸۸۸ به شمار مي آيد. اين دستگاه مجهز به اندرويد ۱۱ خواهد بود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11067230.html

خدمات پشتيباني وردپرس

۲۶ بازديد

طراحي و حمايت سايت وردپرسيروال شغل بسياري از شركت‌ها به اين چهره است كه پس از انجام قرارداد طراحي، خدمات پشتيباني را براي ادامه فعاليت‌هاي سايت طراحي شده در عقيده نگرفته‌اند و اين عدم پشتيباني در صورت بروز دشواري ها مقطعي شغل را براي بسياري از وب‌مستران دشوار مي‌كند و اين دشواري ها مي‌توانند سايت را براي چند ساعت براي اطلاعات بيشتر در زمينه خدمات پشتيباني وردپرس اينجا را كليك كنيد از دسترس كاربران خارج كند كه اين خويش باعث وارد شدن خساراتي به شركت مربوطه مي‌شود.بنابراين پشتيباني تارنما يك ريشه-بن-بيخ مهم براي دارندگان سايت‌هاي درآمدزا به حساب مي‌آيد.با داشتن پشتيباني آنلاين تكاپو سايت وردپرسي خويش را تضمين كنيد.
پشتيباني طراحي سايت‌هاي وردپرسبراي يك مدير سايت وردپرسي بسيار پيش آمده است كه براي رفع دشواري ها مربوط به سايت وردپرس روزها وقت مي‌گذارد و سررسيد مفيد خود را براي سپريدن كارهاي ديگر از دست مي‌دهد.رفع نواقص سايت وردپرس دربايستن به تجربه و فرهنگ خاص دارد و اين براي تيم مديريت سايت گيج كننده مي‌باشد. تيم حمايت آنلاين وردپرس وب براي تسريع در سررسيد رفع دشواري ها سايت وردپرسي خدمات حمايت سايت وردپرسي را براي مشتريان در عقيده گرفته است. حمايت وردپرس بر اساس پنل‌هاي ارائه شده توسط تيم حمايت فني اتمام مي‌شود. پشتيباني آنلاين براي سايت‌هاي وردپرسي براساس چهار پنل طلايي، نقره‌اي، برنزي و VIP ارائه مي‌شود. در قرارداد حمايت سايت موارد مربوط به هر پنل به تفضيل شرح ديتا مي‌شود و هزينه حمايت سايت در اين پنل‌ها متفاوت مي‌باشد.
خدمات در حمايت آنلاين وردپرسنحوه پشتيباني از سايت بدست تيم فني و تيم طراحي سايت به صورت ارسال تيكت مي‌باشد و از دسته wpastr خدماتي كه در تمام پنل‌هاي وردپرس به صورت استاندارد اعمال مي‌شود مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:
تهيه بكاپ‌هاي دوره‌اي از فايل‌ها ، تنظيمات پنل سايت، ديتابيس و محتواي وب سايتنصب تنظيمات و افزونه‌هاي ضروري و اطمينان ازعملكرد بدون نقص آن‌هابه‌روز رساني امنيتي هسته پرتال وب سايت وردپرسي و افزونه‌هاي پرتالغيرفعال كردن يا حذف بعضي افزونه‌ها به جهت آزمايش بهبود عملكرددر پيوستگي تعرفه پشتيباني سايت در جدول پايين بر بنياد پنل مربوطه ارائه شده است.
شرح خدماتتهيه بكاپ هاي مقطعي از فايل ها و تنظيمات پنل سايت تهيه بكاپ هاي مقطعي از ديتابيس و محتواي وب سايت به‌ روز رساني امنيتي feelingpeaky هسته پرتال تارنما وردپرسي به روز رساني امنيتي افزونه هاي پرتال وردپرسي بنا به ضرورت غير فعالسازي افزونه هاي بنا بر دربايستن و رواديد به جهت شفا عملكرد حذف افزونه هاي غير بايسته جهت اطمينان از عملكرد صحيح نصب و تنظيمات افزونه‌هاي بايسته بنا به تشخيص و رواديد تيم فني اطمينان از كاركرد كامل و عملكرد صحيح و بدون نقص وب سايت راه اندازي رايگان كمپين هاي گوگل ادز در چهره سفارش چك كردن كد و سورس صفحات براي رفع اشكالات و بهينه‌سازي اطمينان از عدم هستي صفحات 404 و برپايي ريدايركشن هاي لازم افزايش و بهينه سازي سرعت بارگذاري سايت با افزونه هاي مناسب تهيه و نصب تصديق (رانندگي) اس اس ال مجاني ساليانه بنا بر نياز رفع اشكالات احتمالي استشهاد SSL سايت و اطمينان از عملكرد صحيح ارائه گزارش از بهبودها و تغييرات سپريدن شده بر روي وب سايت افزايش سرعت بارگذاري سايت با تكنيك هاي پيشرفته الي بيشينه ميزان شدني به لحاظ فني راه اندازي و بهينه سازي رايگان كمپين هاي گوگل ادز امكان تقاضا دگرگوني ها صرفا ظاهري در طراحي موجود سايت نصب و تنظيم افزونه‌هاي مدنظر كارفرما و بنا به صلاحديد تيم فني شركت طراحي اختصاصي صفحات لندينگ الي ۳ طرح طبق عقيده كارفرما بنا بر نياز طراحي اسلايدر يا عكس ها مطالب لغايت ۱۰ تصوير بنا بر نياز ايجاد فرم پاپاپ در صفحات ويژه جهت دريافت ليد و افزايش ROI رفع موانع و تعبيه فاكتورهاي حداقلي در جهت بهينه سازي سايت تهيه و پست يك مطلب در هفته براي شبكه هاي اجتماعي بنا بر نيازارسال خبرنامه به اعضا سايت و مشتريان - الي ۵ هزار ايميل - بطور هفتگي بنا بر نياز ارائه مشاوره مجاني جهت برنامه ريزي برپايي باشگاه مشتريان