رندر گوشي هاي Huawei Y5p و Huawei Y6p منتشر شد؛ هر دو ميان رده!

۶۶ بازديد

رسانه كليك – امروز رندرهايي از دو گوشي ارزان قيمت هواوي با مدل‌هاي Huawei Y5p و Huawei Y6p منتشر شد. با معرفي مشخصات اين دو گوشي همراه ما ياشيد. 

گوشي Huawei Y5p مقرون به صرفه‌تر است. از نمايشگر 5.45 اينچي LCD با وضوح +HD و نسبت 18:9 بهره مي‌برد. پس يعني هيچ پانچي براي دوربين سلفي در آن وجود نداشته و فقط از بالا و پايين مقداري حاشيه دارد.

Huawei Y5pدر اين گوشي از چيپست Helio P22 همراه با رم 2 گيگابايتي، حافظه ذخيره سازي 32 گيگابايتي و يك پورت microSD براي حافظه اضافي اسفاده شده است.

رندرهاي منتشر شده خبر از وجود دو دوربين در پشت گوشي دارد؛ يكي از آن‌ها 8 مگاپيكسلي و ديگري به احتمال زياد 2 مگاپيكسلي است. دوربين سلفي نيز در قسمت بالاي گوشي و كنار بلندگو و سنسورها قرار دارد.

باتري اين گوشي 3020 ميلي آمپر ساعتي است كه از درگاه microUSB استفاده مي‌كند. همچنين گوشي از اندرويد 10 و EMUI 10.1 پشتيباني مي‌كند.

Huawei Y5pمدل Huawei Y6p كمي مدرن‌تر به نظر مي رسد؛ گوشي سه دوربين و يك اسكنر اثر انگشت در قسمت پشتي دارد. همچنين از چيپست Helio P22 استفاده مي‌كند.

نمايشگر اين گوشي نسبت به مدل Y5p فرق دارد؛ نمايشگر 6.3 اينچي LCD با وضوح +HD و يك سوراخ پانچ براي دوربين سلفي 8 مگاپيكسلي در آن استفاده شده است.

Huawei Y6pدوربين‌هاي پشتي گوشي نيز 13، 5 و 2 مگاپيكسلي هستند. گوشي جديد هواوي داراي باتري 5000 ميلي آمپر ساعتي است و همچنان از درگاه microUSB براي شارژ مجدد آن استفاده مي‌شود. همچنين سيستم عامل اندرويد 10 در آن استفاده شده است.

هواوي پيش‌تر مشابه اين گوشي‌ها را توليد كرده است؛ Huawei Y5p شباهت زيادي به مدل Honor 9S داشته و Huawei Y6p نيز به Honor 9A شباهت دارد كه تغييرات كمي داشته است.

منبع: 

https://click.ir/1399/02/16/rendering-of-huawei-y5p-and-huawei-y6p-phones-has-been-released/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.