اطلاعات جديد درباره گوشي اوپو با نمايشگر كشويي

۲۷ بازديد

در آگوست گذشته اخباري در مورد عرضه گوشي جديد اوپو با نمايشگر كشويي و بزرگ شونده منتشر شد و حالا اطلاعات جديدي در اين زمينه در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش مهر به نقل از جي اس ام آرنا، صفحه نمايشگر اين گوشي به صورت كشويي و جمع شونده طراحي شده كه با باز شدن به صورت عمودي تا ۸۰ درصد بزرگ‌تر مي‌شود.

 

در پشت اين گوشي نيز سه لنز دوربين در نظر گرفته شده و براي عكاسي و فيلمبرداري در شب فلاش ال اي دي در كنار دوربين‌ها در نظر گرفته شده است.

 

بر روي نمايشگر اصلي اين گوشي حفره‌اي به عنوان دوربين سلفي وجود ندارد و لذا يا دوربين سلفي در زير نمايشگر قرار مي‌گيرد يا قرار است نمايشگر ديگري براي تهيه عكس‌هاي سلفي در كنار نمايشگر اصلي در نظر گرفته شود.

 

سيم كارت اين گوشي در سمت راست بدنه آن نصب مي‌شود و فقط در صورت باز كردن كامل نمايشگر در دسترس خواهد بود. همچنين دو دستگيره كوچك در بالا و پايين گوشي براي آويزان كردن آن وجود خواهد داشت.

 

اوپو خود هنوز به طور رسمي زمان عرضه و قيمت اين گوشي را اعلام نكرده است و لذا اين گوشي هنوز يك گوشي مفهومي تلقي مي‌شود. گوشي يادشده كه اوپو ايكس ۲۰۲۱ نام گرفته از نظر ظاهري شبيه به آيفون ۱۱ است. اما مشخص نيست آيا قدرت سخت افزاري آن نيز به اندازه اين گوشي يا بيشتر از آن خواهد بود يا خير.

 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews78403.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.