آرشیو مهر ماه 1399

تكنولوژي روز

رازهاي موفقيت در اينستاگرام

۴۰ بازديد

موفقيت در اينستاگرام براي كسان ممكن است معناي متفاوتي داشته باشد. برخي از اينستاگرام براي اهداف بازرگاني كاربرد مي‌كنند و برخي از كسان هم از اينستاگرام براي تفريح و به اشتراك‌گذاري لحظات و خاطرات خود استفاده مي‌كنند.
برخي عكاس حرفه‌اي هستند و برخي بازيگر و رازهاي موفقيت در اينستاگرام  هنرمند و برخي هم صاحبان كسب و كار و بازارياب‌هاي حرفه‌اي هستند. همه كسان هم سعي مي‌كنند با روش‌هاي مختلفي به جذب فالوور و افزايش فالوور اينستاگرام بپردازند و دائما پست‌هاي خاص و جذاب منتشر كنند تا از افزايش لايك اينستاگرام خويش لذت ببرند.
ما در مقالات مختلفي از اين گفتگو كرده‌ايم كه براي موفقيت در اينستاگرام و افزايش فالوور واقعي چه بايد كرد. ولي اين بار پيمان است در اين مطلب از اين موضوع گفتگو نماييم كه براي كاميابي در اينستاگرام چه كارهايي نبايد كرد!به جز مواردي كه از اينستاگرام صرفاً براي انگيزه ها شخصي بهره‌گيري مي‌كنيد، نبايد پروفايلتان را شخصي و خصوصي كنيد. بهتر است كه تنظيمات آن را در حالت عمومي قرار دهيد. فالوورهاي شما بايد از ماهيت شما آگاه باشند.
خريد ربات اينستاگرامدر سايه نباشيدقطعا براي اغلب ديده شدن و فعاليت، وارد اينستاگرام شده‌ايد. فلذا نبايد در سايه و بدون كار و جنبش باشيد. به صورت پيوستگي محتوا ارسال كنيد، با ديگر كاربران تعامل داشته باشيد. لايك كنيد. كامنت بگذاريد.
نام‌هاي مشكل نداشته باشيداز نام‌هاي آسان بهره‌گيري كنيد. اگر از نام‌هاي مشكل بهره‌گيري كنيد پيدا كردن شما سخت مي‌شود و كاربران نمي‌توانند به راحتي شما را دنبال كنند.
محتواي بدون عنوان منتشر نكنيدقبل از ارسال تصاويرتان، براي آنها عنوان و كپشن مناسبي بنويسيد. براي جذب فالوئر و افزايش لايك اينستاگرام بيشتر، بهتر است دائم در تصاويرتان كپشن‌ها و عناوين پسنديده هم داشته باشيد.
بيشتر بخوانيد: چگونه در پست هاي اينستاگرام كپشن هاي چيره دست بنويسيم؟
سرقت محتواي ديگران ممنوعاينستاگرام محيطي براي ارسال عكس ها و پست‌هاي كپي شده سايرين نيست! براي موفقيت در اينستاگرام بايد تصاوير و مطلب ناب و بكر منتشر كنيد. اگر پيمان است اقدام به اشتراك‌گذاري دوباره پست‌هاي سايرين كنيد، حتما از صاحب اثر نام ببريد.
در اينستاگرام قرار است، محتواهاي خودتان را به اشتراك بگذاريد. فلذا بهتر است از عكس ها موتور جستجوي گوگل هم كاربرد نكنيد.
البته به خاطر داشته باشيد كه ارسال بيش از اندازه و افراطي سلفي هم به موفقيت شما ضربه مي زند.
تمامي پست هاي خويش را در فيسبوك منتشر نكنيدهميشه تأكيد مي‌شود كه پست‌هاي اينستاگرام خويش را در شبكه‌هاي ساير همچون فيسبوك و توييتر هم منتشر كنيد، ولي اين جستار به اين معنا نيست كه تمامي مطالب خويش را در ديگر شبكه‌ها به اشتراك بگذاريد. در اين صورت چه دليلي دارد كاربران در اينستاگرام شما را تعقيب كنند!!!
خريد فالوور فيك ممنوعما قبلاً در نوشتار ” خريد فالوور فيك ؛ راهي كه نبايد رفت ” در باره اين سوژه گفتگو كرده‌ايم. اين گونه فالوورهاي فيك و جعلي دقيقاً شبيه نصب پوستري در گورستان است!
اگر به دنبال عازم تند براي افزايش فالوور هستيد، بهتر است به سراغ روش‌هاي بخردانه براي خريد فالوور ايراني برويد. مي‌توانيد از ربات‌هاي تبليغاتي اينستاگرام همچون  كاربرد كنيد الي فالوورهايي را به سمت پيج خويش جذب كنيد كه واقعاً پست هاي شما را بپسندند.
در اين صورت اين كاربران مرتب براي شما كامنت مي‌گذارند و لايك اخذ مي‌كنيد. چنين فالوورهاي راستين مي‌توانند مشتريان بالقوه‌اي براي كسب و كار شما نيز به حساب آيند.

قيمت مدل ارزان ايكس باكس افشا شد

۳۶ بازديد

در روزهاي اخير طرحي از بسته بندي كنسول بازي ايكس باكس سري اس در فضاي مجازي منتشر شده كه نشان مي دهد اين كنسول سفيد رنگ از نظر ظاهري شباهت زيادي به كنسول بازي ايكس باكس سري ايكس دارد.

 

دسته كنترل اين كنسول نيز شبيه به ديگر كنسول هاي بازي است، ولي به نظر مي رسد فضايي براي قرار دادن دي وي دي بازي در اين كنسول در نظر گرفته نشده است. از همين رو مي توان نتيجه گرفت كه كنسول يادشده بيشتر براي استفاده شبكه اي و اجراي بازي هاي آنلاين كاربرد خواهد داشت.

 

مايكروسافت قبلا از عرضه كنسول بازي وان ايكس به قيمت ۵۹۹ دلار خبر داده بود كه قرار است در نوامبر عرضه شود. قيمت بالاي اين كنسول باعث برخي واكنش ها شده بود كه با توجه به عرضه مدل ارزان قيمت كنسول ايكس باكس احتمالا از شدت واكنش ها در اين زمينه كاسته خواهد شد.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11060643.html

لايه كرونا به خدمات نقشه گوگل اضافه مي شود

۳۷ بازديد

شركت گوگل در ايام شيوع ويروس كرونا تلاش كرده تا داده‌ها و خدمات متنوعي را به كاربران خود در سراسر جهان ارائه كند و منابع نزديك به گوگل مي‌گويند اين شركت قصد دارد نرم افزار نقشه خود را به روز كند و لايه جديدي را بيفزايد كه ميزان شيوع ويروس كرونا به خصوص در مناطق بحراني را نمايش دهد.

 

لايه يادشده به ديگر لايه‌هاي نقشه گوگل مانند ترافيك، مسيرهاي دوچرخه سواري، خدمات نماي خياباني و نقشه‌هاي سه بعدي اضافه مي‌شود و احتمالاً كوويد ۱۹ نام خواهد گرفت.

خدمات يادشده ابتدا در برخي ايالت‌هاي آمريكا و كانادا در دسترس قرار مي‌گيرد و مشخص نيست آيا گوگل براي ارائه اين خدمات در كشورهاي ديگر برنامه‌اي دارد و نام كشورهايي كه خدمات مذكور را ارائه مي‌دهند، چيست.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11060674.html

طراحي سايت شركتي مشهد

۴۶ بازديد

درباره گروه نرم‌افزاري و طراحي سايت گروه نرم افزاري و طراحي سايت پاب فعاليت خود را از سال ۱۳۹۳ در زمينهٔ هاي فني و مهندسي، IT و طراحي سايت در مشهد آغاز نمود. تجربه 7 ساله پوب در حوزه هاي طراحي سايت اختصاصي در مشهد، بهينه سازي سايت و فرآوري محتواي اختصاصي براي موتورهاي جستجو (سئو سايت)، تبليغات در شبكه هاي اجتماعي و بازاريابي آنلاين قطعاً مي تواند راهگشاي رونق كسب وكار شما باشد.ما معتقديم، براي اينكه مجموعه پار در حوزه كسب و كار خويش (طراحي سايت مشهد) به موفقيت برسد، پيش درآمد بايد مشتريانمان را به نقطه اوج اهدافشان در زمينهٔ طراحي سايت برسانيم و طبيعتاً بعد از رشد و موفقيت آنان، ما نيز به اتفاق آن ها به هدف خويش كه رشد و تعالي در پهنه كاري مان است خواهيم رسيد. همكاري با گروه نرم افزاري پا رابطه اي (برد – برد) براي هر دو طرف به همراه خواهد داشت، چراكه ما ترقي خويش را درگرو پيشرفت مشتريانمان مي دانيم و براي رسيدن به اين مهم از هيچ كوششي دريغ نخواهيم كرد. قطعاً مشاركت شما عزيزان با گردآور پار، براي ما افتخار و براي شما اطمينان و رضايت خاطر را به به اتفاق خواهد داشت.
طراحي سايت مشهدخدمات پا
گروه نرم افزاري و طراحي سايت مشهد پارب، با سربلندي خدمات ذيل را به مشتريان خود با بهترين كيفيت ارائه ميدهد
طراحي سايت پركار در زمينه طراحي سايت در مشهد (طراحي وب) با بيش از ۶ سال سابقه كار و ارائه گذرگاه كارهايي متفاوت در گويه بازرگاني الكترونيك حاضر ارائه بهترين خدمات در زمينه طراحي سايت به مشتريان عزيز مي باشد.سئو , بهينه سازي سايتبهينه سازي سايت SEOپبر پاي بست، آخرين تكنيكهاي بهينه سازي سايت (سئو) و الگوريتم هاي موتورهاي جستجوگر، پس از 4 تا 8 ماه شما را در صفحات اول گوگل و ديگر موتورهاي جستجوگر معروف اينترنت پيمان خواهد داد.وب ماركتينگ , بازاريابي آنلاينبازاريابي آنلاينوب ماركتينگ به كارهاي از قبيل داشتن وب سايت، سفارش تبليغات بنري و كارهايي از اين قبيل گفته ميشود كه از اين روش كاربران ديگر براي شما يك كاربر معمولي نميباشد، بلكه تبديل به مشتريان بالقوه محصولات شما ميشوند.طراحي سايت شركتي , طراحي سايت شركتي در مشهدطراحي سايت شركتييكي از مهمترين عناصر در طراحي سايت كمپاني اين است كه بتواند مناسب و پر بازده براي آن كمپاني باشد. سايت شركتي بايد گرافيك قشنگ در عين حال متفاوتي داشته باشد  طراحي سايت شركتي مشهد لغايت از طريق همين گرافيك به نوعي برند سازي شود. نمايش محصولات و خدمات كمپاني بايد به نوع اي باشد كه كاربر در سريع ترين زمان، به خدمات و محصولات اصلي دست يابد. طراحي سايت پاب ارائه دهنده خدمات طراحي سايت در مشهد مي باشد.طراحي سايت فروشگاه آنلاين , طراحي سايت فروشگاهي در مشهدطراحي سايت فروشگاهيطراحي فروشگاه اينترنتي و طراحي سايت فروشگاهي از آنگونه تخصص هاي اصلي ما مي باشد كه صاحبان فروشگاه هاي اينترنتي توانسته اند توسط سايت هايشان به پيشرفت قابل توجهي در تجارت الكترونيكي و بازاريابي اينترنتي، برسند.خدمات طراحي سايت پارس در گويه طراحي فروشگاه اينترنتي نيز ارائه مي شود. طراحي سايت پوب ارائه دهنده خدمات طراحي سايت در مشهد مي باشد.طراحي سايت صنعتي , طراحي سايت صنعتي در مشهدطراحي سايت صنعتيكارخانجات و واحدهاي توليدي و صنعتي با داشتن سايتي كاربردي براي بازاريابي، فروش آنلاين محصولات، نمايش محصولات، نمايش اخبارو ... ميتوانند در حرفه ي خود موفق تر عمل نمايند. طراحي سايت صنعتي ازب ارائه دهنده خدمات طراحي سايت در مشهد مي باشد.برخي از مثال كارهاي طراحي سايت پار

پيشنهاد مي كنيم مثال كارهاي طراحي سايت مشهد پا را پيش از سفارش طراحي سايت ببينيد. گروه فناوران وب تكيران با بهره گيري از كارآزمودگان با تجربه و توانمند در زمينه فناوري ،تكنولوژي و خدمات وب توانسته است سهم قابل توجهي در جهت رشد ، توسعه و ديجيتالايز كردن بازرگاني و كسب و كارهاي شعور و احسن ايراني داشته باشد . با پيشرفت روز افزون كامپيوترها و شبكه هاي كامپيوتري و تنيده شدن آن با فعاليت ها و زندگي روزمره داشتن يك وب سايت براي تكاپو هاي شغلي و تجاري و يا حتي براي شناساندن خويش به سايرين از ضروريات به حساب ميآيد، همانگونه كه مدرك معرفي و نشانه بازرگاني معرف بازرگاني شما به سايرين است داشتن يك تارنما كارآمد و استفاده بهينه از خدمات وب نيز چنين عملي را براي شما با مزيت هاي اغلب سپريدن ميدهد از اين جهت گروه فناوران تكيران مفتخر است با ارئه شماري از توانايي هاي خود در اين تارنما و معرفي خدماتي نظير : طراحي سايت ، بهينه سازي تارنما ، طراحي اپليكيشن ، ترجمه حرفه اي متون وب سايت ، سئو سايت ، و ماركتنيگ اينترنتي و تبيلغات در گوگل قدم بزرگي در عرضه خدمات تحت وب به هموطنان و كسب و كارهاي سنتي و نوپاي ايراني بردارد.
خدمات ماتبليغات گوگلبخش ماركتينگ و تبليغاتان اين امكان را به شما ميدهد كه تبليغاتتان را با توجه به واژه كليدي باره عقيده در صدر نتايج اوليه گوگل به نمايش درآوريد.
با توجه به اشاعه روز افزون استفاده از اپ هاي موبايل اين امر غير قابل اجتناب است كه نهايتا شما بايد اپ سايت خويش را داشته باشيد .
بهينه سازي وب سايتتيم متخصص تكيران قادر است تارنما شما را متناسب با دربايستن تجاري شما  در مناسبترين سررسيد بالارفتن ديتا و بهينه سازي كند.
طراحي سايت پيشه ايما ادعا ميكنيم كه بهترين سايتها را از عقيده گرافيكي و پنل هاي مديريتي چيره دست براي شما طراحي و عرضه ميكنيم .
ترجمه متون وب سايتدر چهره بيچارگي به وب سايتهاي چند زبانه تيم ما توانا است كه تارنما شما را به زبانهاي گوناگون به شكل تخصصي ترجمه نمايد.
آموزش مديريت سايتكادر آموزشي تكيران كليه نيازهاي آموزشي تجارت شما را درباره سرويس هاي ارائه شده تامين و پشتيباني خواهد كرد
خدمات سئو SEOكادر متخصص تكيران توانا است با درونمايه سازي يونيك و كلمات كليدي مناسب تارنما شما را در صدر نتايج موتورهاي جستجوگر به نمايش درآورد.هاي فضاي مجازي افزايش فالوور راستين اينستاگرام ميباشد كه تكيران اين سرويس را با كيفيت بالا ارائه ميكند.

قيمت پلي استيشن 5 و تاريخ عرضه آن مشخص شد

۳۸ بازديد

قيمت پلي استيشن 5 و تاريخ عرضه آن به‌طور رسمي اعلام شد. سوني در رويداد امشب كنسول نسل نهمي خود، قيمت PS5 را به دلار ۵۰۰ دلار اعلام كرد.

و نسخه ديجيتالي آن را اعلام كرد. پس از مدت‌ها انتظار از سوي گيمرها، سوني در رويداد امشب پلي استيشن 5 اعلام كرد كه قيمت PS5 به دلار برابر با ۴۹۹ دلار خواهد بود. همچنين مشخص شد كه نسخه ديجيتالي پلي استيشن 5 كه از ديسك پشتيباني نمي‌كند ۳۹۹ دلار قيمت دارد. به اين ترتيب قيمت PS5 به تومان با احتساب دلار ۲۸ تا ۳۰ هزار تومان از ۱۴ ميليون تا ۱۸ ميليون خواهد بود. 

اين در حالي است كه تا پيش از اين، گمانه‌زني‌هاي زيادي در رابطه با قيمت پلي استيشن ۵ وجود داشت. طبق اعلام سوني زمان عرضه PS5 در كشور‌هاي ايالات‌متحده، كانادا، مكزيك، استراليا، نيوزلند و كره جنوبي در تاريخ ۲۲ آبان ۱۳۹۹ و در سراسر جهان در تاريخ ۲۹ آبان ۱۳۹۹ خواهند بود. 

ت هفته گذشته ضمنقيمت پلي استيشن 5 و تاريخ عرضه آن مشخص شد   معرفي رسمي ايكس‌‌باكس سري اس، تاريخ انتشار و قيمت هر دو كنسول نسل نهمي خود را اعلام كرد. بر اساس اعلام اين شركت، كنسول ايكس باكس سري ايكس ۴۹۹ دلار و ايكس باكس سري اس ۲۹۹ دلار قيمت‌گذاري شده‌اند.

ضمنا مايكروسافت كنسول‌هاي خودش را در تاريخ ۲۰ آبان ماه (۱۰ نوامبر) عرضه مي‌كند. حالا كه هر دو شركت سوني و مايكروسافت قيمت كنسول‌هاي خود را اعلام كرده‌اند، بايد ببينم رقابت اين دو در نسل نهم چگونه دنبال مي‌شود.

طبق اعلام سوني پيش‌خريد پلي استيشن 5‌ از فردا در فروشگاه‌ها آغاز مي‌شود. در ادامه مي‌توانيد تريلر رونمايي از قيمت PS5 و تاريخ عرضه آن را تماشا كنيد:

 

 

 

چه بازي‌هايي براي پلي‌استيشن 5 عرضه مي‌شوند؟

در ادا

  • Marvel’s Spider-Man: Miles Morale
  • Ghostwire Tokyo
  • Marvel’s Avengers
  • Cyberpunk 2077
  • Assassin’s Creed Valhalla
  • Watch Dogs Legion

مقايسه پلي استيشن 5 با ايكس باكس سري ايكس

در جدول زير مي‌توانيد خلاصه‌اي از مقايسه سخت افزار پلي استيشن ۵ و ايكس باكس سري ايكس را مشاهده كنيد:

 

پلي‌استيشن 5

ايكس‌باكس سري ايكس 

معماري CPU

AMD Zen 2 سفارشي 

AMD Zen 2 سفارشي 

پردازنده (CPU)

۸ هسته‌ي ZEN 2 در فركانس ۳.۵ گيگاهرتز و قابليت SMT با ۱۶ رشته

(فركانس متغير)

۸ هسته‌ي ZEN 2 در فركانس ۳.۸ گيگاهرتز يا ۱۶ رشته در فركانس ۳.۶ گيگاهرتز

معماري GPU

 AMD RDNA 2 سفارشي

 AMD RDNA 2 سفارشي

تراشه گرافيكي (GPU)

۱۰.۲۸ ترافلاپس، ۳۶ واحد CU در فركانس ۲.۲۳ گيگاهرتز

(فركانس متغير)

۱۲.۱۵ ترافلاپس، ۵۲ واحد CU در فركانس ۱.۸۲۵ گيگاهرتز

 

حافظه/گذرگاه

۱۶ گيگابايت رم GDDR6/عرض ۲۵۶ بيتي

۱۶ گيگابايت رم GDDR6/عرض ۳۲۰ بيتي براي GPU و ۱۹۲ بيتي براي CPU و ساير

پهناي باند حافظه

۴۴۸ گيگابايت بر ثانيه

۵۶۰ گيگابايت بر ثانيه براي بخش ۱۰ گيگابايتي

۳۳۶ گيگابايت بر ثانيه براي بخش ۶ گيگابايتي

ذخيره‌ساز داخلي

۸۲۵ گيگابايت SSD سفارشي

 

يك ترابايت SSD سفارشي

سرعت ورودي/خروجي

۵.۵ گيگابايت بر ثانيه (خام)/۸ تا ۹ گيگابايت بر ثانيه (فشرده)

۲.۴ گيگابايت بر ثانيه (خام)/ ۴.۸ گيگابايت بر ثانيه (فشرده)

ذخيره‌ساز قابل ارتقا

اسلات NVMe

يك ترابايت كارت سفارشي NVMe اضافه شونده

ذخيره‌ساز خارجي

پشتيباني از هاردديسك USB

پشتيباني از هاردديسك USB با استاندارد USB 3.2

درايو نوري

درايو 4K UHD Blu-ray 

درايو 4K UHD Blu-ray 

خروجي تصوير

HDMI 2.1 - پشتيباني از  4K/120 Hz, 8K, VRR

HDMI 2.1 - پشتيباني از  4K/120 Hz, 8K, VRR

صداي محيطي

Sony Tempest 3D AudioTech

Dolby Atmos, DTS:X, Windows Sonic

پورت‌هاي خروجي

USB Type-A x2, USB Type-C, Ethernet

HDMI 2.1, 3x USB 3.2, Ethernet, storage expansion slot, power input

قيمت ۴۹۹ دلار

۴۹۹ دلار

كنسول پلي استيشن 5 به صورت خوابيده

پرسش‌هاي متداول

  •   قيمت PS5 ديسك خور و بدون ديسك چقدر است

    سوني قيمت پلي استيشن 5 ديسك خور را ۴۹۹ دلار و نسخه ديجيتالي را ۳۹۹ دلار اعلام كرده است.

  •  تاريخ عرضه PS5 چه زماني است؟

    پلي استيشن 5 به صورت رسمي در تاريخ ۲۹ آبان ۱۳۹۹ در جهان عرضه مي‌شود. اين كنسول يك هفته زودتر يعني در تاريخ ۲۲ آبان در كشور قاره آمريكا عرضه خواهد شد.

  •  فرق بين دو نسخه PS5 در چيست؟

    تنها تفاوت اين دو نسخه در پشتيباني از ديسك فيزيكي بازي‌ها است. در حالي كه پلي استيشن 5 از ديسك بازي‌ها پشتيباني مي‌كند و داراي بلوري اولترا 4K است، اما نسخه ديجيتال پلي استيشن 5 تنها از بازي‌هاي ديجيتالي پشتيباني خواهد كرد و نمي‌توانيد روي آن ديسك قرار دهيد. بخاطر نبود درايو نوري، پلي استيشن 5 ديجيتال ارزان تر از پلي استيشن 5 معمولي است.

  • PS5 چند مدل دارد؟

    پلي‌استيشن ۵ در دو نسخه ديجيتالي (بدون ديسك) و ديسك خور عرضه شده است. نسخه ديجيتالي بخاطر نداشتن ديسك نوري نمي‌تواند بازي هاي فيزيكي را اجرا كند. در نتيجه تنها قادر به خريد ظرفيت بازي‌ها خواهيد بود، با اين حال اين نسخه ۱۰۰ دلار ارزان‌تر است.

 

نظر شما درباره قيمت پلي استيشن 5 چيست؟ فكر مي‌كنيد سوني قيمت مناسبي را براي كنسول جديدش در نظر گرفته است؟ لطفا ديدگاه‌هاي را خود درباره قيمت PS5 با ما در