آرشیو تیر ماه 1399

تكنولوژي روز

همه چيز در مورد كسب درآمد از اينستاگرام

۱۰۲ بازديد

اينستاگرام در حال حاضر دوست داشتني ترين شبكه اجتماعي در مملكت ماست كه خيلي ها در آن كار و جنبش مي كنند. هدف از خيلي ها كل قشر از افراد جامعه را در بر مي گيرد. اموزش كسب درامد از اينستاگرام همين سوژه هم مايه اين شده كه اينستاگرام به محلي مناسب براي كسب درآمد براي خيلي ها تبديل شود. از كسان معروف اينستاگرامي گرفته لغايت بانو هاي خانه داري كه هيچ سرمايه اي براي كسب و كارشان نپرداخته اند هم مي توانند كسب درآمد از اينستاگرام را تجربه كنند.
خاصيت اينستاگرام و ساير شبكه هاي اجتماعي محبوب در اين است كه هر كسي با هر شرايطي مي تواند از آن ها به عنوان منبعي براي كسب درآمد خود استفاده كند. به خاطر اينكه كاربران شبكه هاي اجتماعي محبوب در هر كشوري زياد بسيار هستند و همين سوژه مايه اين مي شود الي منبع ابهت براي افرادي كه قصد كسب درآمد و بازاريابي محصولاتشان را دارند محيا شود.
هم الان خيلي از كاربران موبايلي براي رفع بيچارگي خود ديگر به سايت هاي اينترنتي مراجعه نمي كنند و گرايش دارند در شبكه هاي اجتماعي به پيگيري رفع نياز خود بگردند. البته اينطور نيست كه كاربران موبايلي تارنما هاي اينترنتي را فراموش كرده اند بلكه منظورم اين است كاربران موبايلي بيشتر وقت خود را در شبكه هاي اجتماعي محبوب مانند اينستاگرام و تلگرام مي گذرانند.
چون اين قضيه خيلي داغ شده و كسب درآمد از اينستاگرام دغدغه خيلي از رفقا شده است در اين نوشتار تصميم گرفتم در مورد اين جستار صحبت كنم. در اين نوشتار منظور دارم در مورد شيوه هاي كسب درآمد از اينستاگرام و اينكه چگونه هر كسي مي تواند از اينستاگرام كسب درآمد كند گفتگو كنم. پس اگر شما هم مشتاق هستيد لغايت بدانيد چگونه مي توان از اينستاگرام كسب درآمد داشت در اين نوشتار الي پايان همراه من باشيد.
 
نگاهي به شيوه هاي كسب درآمد از اينستاگرامخب همانطور كه پهنا كردم كسب درآمد از اينستاگرام خيلي فراگير شده است و خيلي از دوستان قصد دارند از اينستاگرام كسب درآمد كنند اما به احسان با روش هاي آن آشنا نيستند. خيلي از دوستان اولين كاري كه به فكرشان مي رسد اين است كه پيجي تاسيس كنند و به سرعت تعداد فالوورهاي آن را افزايش دهند. مهم نيست چگونه، تنها تعدادشان براي شان مهم است. و سپس به انديشه اخذ تبليغات و كسب درآمد از آن مي افتند.
البته اين هم يك روشي براي كسب درآمد از اينستاگرام محسوب مي شود اما در بسياري از مواقع به نكوداشتن جواب نمي دهد! در پيوسته شما را با روش هاي كسب درآمد از طريق اينستاگرام بيشتر آشنا مي كنم.
 
1.فروش سر راست كالا و خدماتيكي از شيوه هايي كه خيلي از افراد از راه آن در اينستاگرام كسب درآمد مي كنند فروش كالا و خدمات است.
افرادي كه از اين طريق براي درآمد زايي از اينستاگرام بهره‌گيري مي كنند ممكن است كالا يا خدماتي از خودشان يا ديگران ارائه كنند. ممكن است كالايي فيزيكي يا حتي ديجيتالي عرضه كنند. مثلا فروش شماره هاي رند يا فروش كيك خانگي يا فروش تورهاي واپسين،انجام لحظه اي. همه نمونه هايي كه زدم جزو فروش سر راست كالا و خدمات محسوب مي شوند.
 
2.فروش غير سر راست كالا و خدماتاين هم روشي است كه خيلي ها متعلق به براي كسب درآمد از راه اينستاگرام كاربرد مي كنند. بيشتر افرادي كه فالوور هاي زيادي دارند مي توانند از اين روش براي دريافت تبليغات ساير كسب و كارها اقدام به كسب درآمد كنند. در ضمن افراد معروف يا به قول سرشناس سلبريتي ها كه حائز محبوبيت و دنبال كنندگان فوقاني هستند از اين روش براي كسب درآمد از اينستاگرام خيلي كاربرد مي كنند.
در اين شيوه به طور غير مستقيم محصول يا خدمت سوداگري باره عقيده تبليغ مي شود. به راستي در اين روش تبليغات با محتوا عجين شده است و جزيي از شيوه هاي بازاريابي درونمايه نيز محسوب مي شود.
به عنوان نمونه كسان معروفي كه در نماهنگ هاي خنده دار خويش به برند خاصي اشاره مي كنند به راستي قصد دارند در محتواي سرگرم كننده اي كه به مخاطبان ميليوني خويش ارائه مي كنند آن برند باره عقيده را هم معرفي كنند. در اين شيوه از بازيگران سرشناس نيز كاربرد مي شود. مثلا عكس هايي كه آقاي مريخ رادان از نوين چرم منتشر مي كند مثال اي از اين نوع شيوه كسب درآمد از اينستاگرام محسوب مي شود.
بهرام رادان
به اين روش اينفلوئنسر ماركتينگ يا بازاريابي از راه كسان كارايي گذار نيز گفته مي شود. كسب و كارهاي زيادي از اين روش براي شناسايي و برند سازي خود بهره‌گيري مي كنند.
 
3.برند سازي در اينستاگراميكي ساير از شيوه هايي كه مي توان گفت به صورت غير سر راست از طريق آن مي نا كسب درآمد از اينستاگرام داشت، برند سازي است. بسياري از سوداگري ها از طريق برند سازي در اينستاگرام كوشش مي كنند مخاطبان زيادي را با كسب و كار خويش آشنا كنند و بعد روي آن ها بازاريابي سپريدن دهند.
مثلا كسب و كارهايي كه با برند سازي منظور داردند مخاطبان زيادي را به حضور در سمينارها و وركشاپ هاي عملي شان دعوت كنند نمونه اي از برند سازي در اينستاگرام هستند.
در اين شيوه معمولا سوداگري ها مخاطبان خود را از اينستاگرام وارد بستر اصلي كسب و كارشان كه ممكن است وب سايتشان باشد مي كنند و كوشش مي كنند روي آن ها عمليات بازاريابي اتمام دهند الي مخاطبان خود را عاشق خدمات يا محصولاتشان كنند.
اين شيوه گرد از بهترين طريق هاي كسب درآمد از اينستاگرام محسوب مي شود. چون از اين روش مي توان مانور بيشتري روي مخاطبان و علاقه مندان به كسب و كار خويش دهيد. از طرفي ماندگاري شبكه هاي اجتماعي در كشور ما ابديت نيست بعد بهتر است از اينستاگرام براي كسب درآمد غير مستقيم و بيشتر براي بازاريابي اينترنتي كاربرد كنيد.
 
چگونه از اينستاگرام كسب درآمد كنيم؟هر كسب و كاري در اينترنت براي كسب درآمد بيچارگي به كاربران علاقه مند دارد. كاربراني كه واقعا به سوداگري باره نظر علاقه داشته اند و الان دارند دنبالش مي كنند. چه سايت داشته باشيد، چه تلگرام و يا اينستاگرام بايد كاربراني داشته باشيد كه بتوانيد از طريق آن ها كسب درآمد كنيد.
براي كسب درآمد از طريق اينستاگرام هم نيازمند فالوور هاي بسيار هستيد. البته زياد بودنش در برخي از مواقع خيلي مهم نيست! مهم هدفمند بودن آن هاست.