ميز نماز تاشو جديد

تكنولوژي روز

ميز نماز تاشو جديد

۶۵ بازديد

حتما شما هم از اينكه ديگر نمي‌توانيد نماز خويش را بر روي زمين بخوانيد كلافه و يا خسته شده ايد. و يا با رويت عزيزاني كه خواندن صلوة براي آنها مشكل است دريافتن بدي داريد. ولي با ايده هاي جديد اين مشكلات برطرف شده و نيازي سخت كشيدن در اين موارد نيست. شركت آريا رهپويان آپادانا با درست كردن گونه ها ميزهاي تاشو به شما در اين مسير كمك خواهد كرد لغايت با كمترين هزينه، بهترين امكانات را داشته باشيد.
محتوا  پنهان 1 ميز صلوة تاشو1.1 ميز نماز مناسب ميز نماز تاشو  براي مساجد1.2 بهترين هديه1.3 فضاي كافي1.4 مسافرتي1.5 طريق استفاده1.6 موارد استفاده1.7 روش خريد1.8 خاصيت هاي محصول:2 ميز صلوة باكس دار2.1 مساجد2.2 ويژگي هاي محصول:ميز صلوة تاشونشستن و برخاستن از زمين براي خيلي از ما مشكل و غمگين كننده است. ميز تاشو براي صلوة اين سخت را به راحتي حل كرده. ديگر نيازي به نشستن و برخاستن از زمين نيست. به راحتي با داشتن يك ميز نماز تاشو مي‌توانيد پرستش خود را انجام دهيد.
اين محصول بسيار مناسب براي استفاده افراد مسن يا افراديكه مبتلا بيماري هايي از قبيل كمردرد، پا درد، زانو درد و يا ساير مسائل مربوط به پزشكي ميباشند، ميز صلوة چوبي وزن بسيار كمي داشته و قابل ترابري بوده كه به غير از خانه ها قابل بهره‌گيري در مساجد، سفر ها و تمامي فضا هايي كه نياز به نماز احضار است.ميز نماز تاشو
سطح رويه آن شيبدار بوده لغايت براي سجده كردن نمازگزار راحتتر باشد، يك تقدير در پايين آن جهت نگهداري مهر دارد. پايه هاي ميز از لوله هاي فلزي با كيفيت صحيح شده و به يكديگر پرس شده اند، از سه سرنوشت لغايت شده و مختصر جا ميشود، قسمت پايين اركان داراي ضربه گير است و باعث خرابي فرش و موكت نشده و وانگهي سُر نميخورد.
ميز نماز پسنديده براي مساجدشايد يكتا از دلايلي كه ديگر افراد توان آمدن به مسجد و خواندن نماز در اين مكان را ندارند، مشكلاتي در بلند شدن و نشستن آنهاست. ميز نماز ام دي اف بهترين وسيله براي براي مساجد است تا همه افراد بتوانند با هم به اين پيشه مشغول شوند.
بهترين هديههديهروز والد و يا روز مادر و يا حتي در تمامي روز هاي خاصي كه قرار است به عزيزانتان هديه بدهيد، براي يك فرد كه در انجام كارهاي روزانه كم توان است، بهترين هديه دادن امكاني است كه فرد بتواند كارهايي را كه برايش سخت است به راحتي سپريدن دهد. خريد ميز صلوة تاشو بعنوان هديه يه يك سالمند و يا يك فرد لاغر مي‌تواند خوشحالي زيادي را براي او داشته باشد.
فضاي كافيميز صلوة تاشو جهت اقامه صلوة براي سالمندان و افرادي كه به هر علت توانايي نماز خواستن به چهره ايستاده را ندارند كاربرد دارد. ميز صلوة اشوست و در هنگام عدم بيچارگي ميتوان آنرا جمع كرد لغايت فضاي زيادي اشغال نكند. اين ميز وزن زياد كمي دارد به همين انگيزه در مسافرت و پيكنيك به راحتي قابل حمل است. اين ميز قابليت تنظيم بلندي دارد تا هر آدم بتواند متناسب با قد خويش آنرا تنظيم كند. .
مسافرتيميز صلوة تاشو مسافرتي زياد كاربردي در مواقعي است كه براي انجام امور مختلف مثل زيارت و يا تفريح به محيط‌ هايي ساير سفر مي‌كنيد. اگر شما به يك محيط‌ زيارتي سفر كنيد و احضار نماز در آنجا براي شما سخت باشد، اين ميز به شما كمك مي‌كند لغايت با گمان آسان اين پرستش را اتمام دهيد.
روش استفادهبراي آماده كردن ميز نماز تاشو بايد آن را از حالت جمع شدگي بيرون كنيد، آغاز پايه ها را از هم باز كنيد، پايه ها به صورت ضربدري خواهد بود، سپس پايه خلاص شده را درون گرد از دو زوج تخت پلاستيكي زير تخته پيمان دهيد، اين بست ها جهت پابرجا كردن پايه و تنظيم بلندي سطح ميز تعبيه شده است، بالا و ذيل هر چهار پايه ضربه مانع نصب شده تا آسيبي به ذيل تخته سازه وارد نشود،ميز نماز
همچنين اين ضربه گير راهبند از ليز خوردن مي شوند، روي تخته يك تكه چوب اضافي قرار داده شده كه محل پيمان گيري مهر مي باشد، خواهشمند است از نشستن روي اين ميز خودداري كنيد، اين ميز صرفا جهت خواستن نماز مي‌باشد.
موارد استفادهميز صلوة و ميز مطالعه كتاب و قرآن و نيايش ، و ميز غذاخوري شخصي.قابل استفاده در مراكز آموزشي و اداري و بازرگاني و منازل.در ابعاد استاندارد و سفارشي.نحوه خريدخريد اينترنتي ميز صلوة تاشو اين امكان را مي‌دهد تا در هر نقطه اي از ايران هستيد، اين فرآورده را خريداري كنيد.  ميز نماز تاشو بها زيادي ندارد و با پروا به امكانات و خاصيت هاي اين ميز مي‌تواند زياد پر مصرف براي شما باشد. فروش ميز صلوة تاشو از راه سايت آريا رهپويان آپادانا صورت بگيرد. با مشاورين ما در تماس باشيد.
ويژگي هاي محصول:با قابليت افزايش و تفريق ارتفلع و جمع شدن پايه هاجنس باكس ميز MDFصفحات نئوپان ملامينه با نوار لبه PVC و روكش ضد خشپايه ها لوله مبلي با رنگ كوره اي استاتيكابعاد 32*42ميز نماز باكس دارميز صلوة باكس دارميز صلوة در سه گوشه قابل تنظيم است و فرد صلوة گذار ميتواند به راحتي بر پاي بست، دربايستن خود آن را تنظيم نمايددر تقدير ذيل صفحه سجدهگاه جعبه اي در نظر گرفته شده است كه فرد نمازگذار ميتواند وسايل مذهبي خويش مثل مهر،قرآن و ….  را در آن قرار دهدباكس اين ميز و صندلي نماز حائز قفل فشاري جانبي است كه صلوة گذار ميتواند آن را براحتي قفل نمايد.مساجد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.