مشخصات سخت‌افزاري گوشي ال جي Velvet فاش شد

۶۴ بازديد

يكي از محصولات مورد انتظار شركت كره‌اي ال‌جي، گوشي هوشمند ال‌جي Velvet نام دارد كه گويا از طراحي ظاهري منحصربه‌فردي نيز برخوردار است. چندي پيش مطلع شديم محصول ميان‌رده ال‌جي در ۱۸ ارديبهشت رونمايي مي‌شود و حال اطلاعاتي در مورد جزئيات سخت‌افزاري آن منتشر شده است.

درگذشته مشخص شد كه گوشي ال‌جي Velvet مجهز به تراشه اسنپدراگون 765G شده است؛ اما گزارش‌هاي جديد، جزئيات بيشتري به غير از مشخصات نمايشگر محصول معرفي‌نشده ال‌جي را نمايان مي‌سازد.

در پنل پشتي ال‌جي ولوت از دوربيني ۴۸ مگاپيسلي استفاده شده است كه حسگر OIS دارد و دوربين ۸ مگاپيكسلي فوق عريض و دوربيني ۵ مگاپيكسلي براي سنجش عمق در تصوير نيز آن را همراهي مي‌كند. در شايعات آمده است كه دوربين اصلي از حسگر ايزوسل Bright GM2 سامسونگ استفاده مي‌كند.

در بالاي نمايشگر نيز حفره‌اي براي دوربين سلفي ۱۶ مگاپيكسلي در نظر گرفته شده است تا كاربران از ثبت تصاوير سلفي، لايو استريم يا مكالمه تصويري لذت ببرند. نكته جالب در مورد نمايشگر ال‌جي Velvet ادغام آن با حسگر اسكنر اثرانگشت است و اين يعني كاربر با لمس صفحه نمايشگر مي‌تواند گوشي هوشمند را از حالت قفل خارج سازد.

تراشه موجود در ال‌جي Velvet را ۸ گيگابايت حافظه رم و ۱۲۸ گيگابايت حافظه ذخيره‌سازي همراهي مي‌كند كه البته امكان افزايش حافظه ذخيره‌سازي به‌لطف درگاه كارت حافظه ميكرواس‌دي وجود دارد. شركت كره‌اي براي محصول جديد خود از بلندگوهاي استريو استفاده كرده است.

ال‌جي ولوت از گواهي IP68 برخوردار است كه يعني طراحي گوشي هوشمند از نفوذ قطرات آب و ذرات گرد و خاك جلوگيري مي‌كند. علاوه بر آن مي‌توان محصول جديد شركت كره‌اي را به‌مدت ۳۰ دقيقه تا عمق كمتر از ۱/۵ متر به زير آب برد و از آن استفاده كرد. گوشي هوشمند معرفي‌نشده ال‌جي از ابعاد ۱۶۷/۱ در ۷۴ ميلي‌متر و ضخامت ۷/۸۵ ميلي‌متر برخوردار است و تنها ۱۸۰ گرم وزن دارد.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/25/347871/lg-velvet-specs-leak/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.