آرشیو دی ماه 1398

تكنولوژي روز

اصول فروش تلفني

۷۳ بازديد

بازاريابي تلفني چيست؟بازاريابي تلفني شيوه­اي از بازاريابي سر راست است كه در آن فروشنده با مشتريان احتمالي خود تماس تلفني برپا مي­كند و به ارائه توضيحاتي درباره محصولات يا خدماتي كه ارائه مي­دهد مي­پردازد و در نهايت از مشتري تقاضاي خريد مي­كند كه به فروش تلفني مي­انجامد.
بنابراين در اين روش مشتري، فروشنده را نمي­شناسد و حفظ ارتباطي كه پايدار مي­شود به فروشنده وابستگي دارد، اگر بازارياب تلفني بداند اصول صحيح بازاريابي تلفني چيست؟ و آن را به شغل ببندد مشتري مي­تواند با او بستگي برپا كند و به خريد كالا و خدمات بازارياب گرايش پيدا كند.
 
اين نوشتار را نيز بخوانيد.  آيا سوداگري من نياز به بازاريابي ديجيتال دارد؟ (به همراه فايل صوتي)چرا يادگيري اصول صحيح بازاريابي تلفني مهم است؟اهميت يادگيري اصول صحيح بازاريابي تلفني در آن­جايي است كه اين اصول در مناطق جغرافيايي، كشورها و فرهنگ­هاي گوناگون متفاوت است. ما بايد به اندازه­اي با بستر فرهنگي آن منطقه­اي كه قصد بازاريابي داريم آشنا باشيم. اين هشدار باعث مي­شود كه طبق اصول بازاريابي آن دانش قبل برويم و در ارتباط كارساز با مشتريان موفق عمل كنيم.
اصول صحيح بازاريابي تلفني چيست؟اصول صحيح بازاريابي تلفني چيست؟اصل اول:هدف شما بايد مشخص و ترجيحا مكتوب باشد. توجه داشته باشيد كه بازاريابي تلفني نوعي مذاكره است و شما بايد كاملا آمادگي هرگونه سوال و جوابي را داشته باشيد. اگر منظور شما مشخص باشد مي­توانيد براي پاسخ­هاي احتمالي طرف مقابل، خويش را حاضر كنيد.
اصل دوم:كنار تلفن خود، كاغذ و قلم داشته باشيد. چه بسا بيچارگي به نت­برداري از صحبت­هاي مشتري داشته باشيد و يا شايد لازم باشد آدرسي را يادداشت كنيد. نبايد مشتري را منتظر نگه داريد. بايد سريع باشيد.
اصل سوم:در بازاريابي تلفني درست است كه شما توانايي ارتباط چشمي و زبان تن را از دست مي­دهيد اما صدا و لحن گفتمان كه از شما گرفته نشده است. توان خود را در شوق و هيجان و لحن مثبت و پرانرژي خود نشانه دهيد.
اصل چهارم:متني از آنچه قرار است بگوييد به چهره كتبي داشته باشيد. در اين متن شما بايد به ويژگي­هاي محصول اشاره كنيد. البته پروا داشته باشيد كه نبايد آن را روخواني كنيد بلكه بايد به صورت حرفه­اي  و جذاب آن را بازگو كنيد.
اصل پنجم:بدن شما در حالت ايستاده آدرنالين اكثريت تراوش مي­كند كه مايه چيرگي بيشتر شما نسبت به حالت نشسته مي­شود. پس بايستيد و گفتگو كنيد.
اصل ششم:لطفا از حاشيه رفتن و صحبت در ارتباط با همه­چيز خودداري كنيد. مشتري شما به اندازه كافي وقت ندارد. تنها نكات ترغيب­كننده را يادآور شويد.

اصول فروش تلفني


اصل هفتم:ابتدا به شناسايي خود و شركت خويش بپردازيد.  سپس به سراغ موضوع اصلي برويد و مزايا را بازگو كنيد. در پايان با اخذ وقت ملاقات حضوري تبادل نظر را به پسين برسانيد.
اصل هشتم:حفظ تعامل با بيننده زياد مهم است. اسم بيننده خويش را بپرسيد و در طول مكالمه نامش را خطاب كنيد و او را به گفت­وگو ترغيب نماييد.
اصل نهم:قدردان مشتري باشيد و قدرداني خود را نشان دهيد. شما مهم­ترين دارايي فرد يعني موعد او را گرفته­ايد بعد بايد سپاس­گذار باشيد. سپاسداري اعتمادسازي به دنبال دارد و اعتمادسازي كاميابي شما را.
اصل دهم:هميشه شنيده­ايم كه يكي از بهترين معلم­ها تجربه است. موفقيت­ها و شكست­هايتان را ارزيابي كنيد و خويش را از نوبسازيد. تسليم نشويد.
در بازاريابي تلفني چه بگوييد؟در بازاريابي تلفني چه بگوييد؟فروش تلفني نقدها و چالش­هاي بسيار زيادي به پيگيري دارد اما با شناخت كافي از محصولات و خدمات خود، تمرين گفتمان و البته راهنمايي درست مشتريان مي­توانيد در تيم بازاريابي خويش موفق عمل كنيد.
به جاي پرحرفي، سوالات كوتاه و هدفمند بپرسيد.مختصر و سودمند مزاياي فرآورده خويش را براي مشتري روشنگري دهيد. مزاياي گفته شده بايد طبق نيازهاي مخاطب شما باشد.با داشتن اطلاعات كامل درباره محصول و يا خدمات خود، به پرسش­هاي مخاطبان خويش به صورت كامل و جامع جواب دهيد.لازم نيست زياد سنگين و ادبي صحبت كنيد! درست است كه بايد به جستار خويش چيرگي داشته باشيد ولي استفاده بي­مورد از لغات فني بي­مورد است.در پايان مزاكره­ي فروش تلفني يك جمع­بندي صحيح داشته باشيد.اين مقاله را نيز بخوانيد.  افزايش فروش با كشف نيازهاي پنهان مشتريآيا بازاريابي تلفني با فروش تلفني متفاوت است؟در اصل خير تفاوتي ندارند اما عده­اي معتقدند كه فروش تلفني فقط براي اطلاع­رساني و فروش محصولات  و خدمات است اما بازاريابي تلفني مي­تواند براي نظرسنجي از مشتريان، ارزيابي بازارها، نزديك­تر كردن رابطه كسب و كار با مشتريان و حتي مديريت پيوستگي با مشتري كاربرد داشته باشد.
اشتباهات بازاريابي تلفني كه همه زحمات شما را به باد مي­دهداگر از محصولات خود آگاهانيدن كامل نداشته باشيد نمي­توانيد دربايستن مشتري را سريع تشخيص دهيد و راه­حل خويش را ارائه دهيد.
بازارياب حرفه­اي به تعقيب فروش تحميلي نيست و به جاي آنكه مدام درباره­ي مزاياي محصولات و خدمات خويش صحبت كند، درباره بنيادي كه باره توجه مصرف­كنندگان است گفتگو مي­كند و پيشنهادات خود را ارائه مي­دهد.
در شرايطي كه شخصي به شما و محصولاتتان اعتماد كرده است ولي خريد نمي­كند بايد اين مسئله را تعقيب كنيد. براي اينكه بخت خود را در فروش تلفني خويش بالا ببريد بايد بدست تلفن او را از خوشنودي ساير مشتريان مطلع كنيد.

آموزش افكت باران (فتوشاپ)

۷۸ بازديد

 

 

 

 

ابتدا ، يك لايه براي بافت باران ايجاد مي كنيم. براي ايجاد بافت باران ، از فيلتر Noise استفاده مي كنيم تا به تصوير خود كمي نويز به صورت تصادفي بدهيم . سپس اين نويز ايجاد شده را به كمك  motion blur ، كدر كنيد . اگر تصوير رزلوشن بالايي دارد ، پس باران به صورت ضخيم ترو كدرتر  بايد باشد ، تا به صورت واقعي به نظر برسد . در آخر بافت باران را ميبينيد كه به خوبي خود را نشان مي دهد.  

 

آموزش افكت باران, نرم‌افزار فتوشاپ

 

قدم ۱:
ابتدا فوتوشاپ را باز كنيد . در اين آموزش ما از اين تصوير استفاده مي كنيم شما مي توانيد از هر تصوير ديگري كه خواستيد استفاده كنيد .

 

آموزش افكت باران, نرم‌افزار فتوشاپ

 

قدم ۲ :
براي شروع ، يك لايه جديد درست كنيد ( بهLayer> New> Laye برويد ) و سپس حالت blending لايه جديد را به Screen تغيير دهيد . اين لايه جديد در جايي قرار مي گيرد كه بافت باران آنجا قرار گرفته است .

 

آموزش افكت باران, نرم‌افزار فتوشاپ

 

قدم ۳ :
با انتخاب لايه جديد ، Ctrl+F5 را فشار دهيد تا ابزار Fill باز شود و يا منوي ويرايش را باز كنيد و Fill را انتخاب كنيد . در ابزار Fill ، ۵۰% Gray را از منوي پايين صفحه انتخاب و بر روي ok كليك كنيد .

 

آموزش افكت باران, نرم‌افزار فتوشاپ

 

قدم ۴:
منوي Filter> Noise را باز كنيد و Add Noise را انتخاب كنيد ، در ابزار Add Noise ، تنظيمات پيش فرض را رها كنيد و بر روي Monochromatic كليك كنيد و OK كنيد .

 

آموزش افكت باران, نرم‌افزار فتوشاپ

 

قدم ۵:
Shift+Ctrl+L را فشار دهيد تا Auto Levels  اجرا شود يا اينكه به منوي  Image> Adjustments رفته و Auto Levels را انتخاب كنيد . اين كار باعث مي شود كه قطرات باران واضح تر شوند و همينطور به ما در قدم بعدي كمك بيشتري مي شود .

 

آموزش افكت باران, نرم‌افزار فتوشاپ

 

قدم ۶:
منوي Filter> Blur را باز كنيد و Motion Blur را انتخاب كنيد . در ابزار Motion Blur ، زاويه را تنظيم كنيد و همينطور فاصله كار را به طور مناسب درآوريد. اين زاويه در واقع زاويه باريدن باران است و اين فاصله بر روي طولي كه باران تاثير گذار است موثر مي باشد .

 

آموزش افكت باران, نرم‌افزار فتوشاپ

 

قدم ۷:
حالا بايد غلظت باران را تنظيم كنيم .براي اين كار ، ابزار Levels را باز كنيد ( يا Ctrl+L را فشار دهيد يا اينكه به Image> Adjustments> Levels ) . در ابزار Levels ، اسلايدر هاي چپ و راست را به سمت مركز بكشيد . سپس در حالي كه به تصوير كه در پشت ابزار Levels قرار دارد ، نگاه مي كنيد ، رنگ سياه را به اسلايدر بكشيد و غلظت باران را زياد كنيد تا جايي كه حس كنيد به اندازه كافي شده است .

 

آموزش افكت باران, نرم‌افزار فتوشاپ

 

قدم ۸ :
اگر بر روي عكسي با رزلوشن بالا كار مي كنيد ، ممكن است باران به شدت نازك و تيز به نظر برسد . براي اينكه باران را ضخيم تر كنيد ، بايد از فيلتر teh Maximum استفاده كنيم. اگر نمي خواهيد باران را ضخيم كنيد مي توانيد از اين مرحله بگذريد . منوي Filter> Other را باز كرده و Maximum را انتخاب كنيد . كمي تا آنجايي كه به ضخامت مورد نظرتان برسيد ، شعاع را زياد كنيد .

 

آموزش افكت باران, نرم‌افزار فتوشاپ

 

قدم ۹ :
ممكن است كه كمي باران حالت پيكسلي داشته باشد ، براي رفع اين مشكل كمي آن را با استفاده از  فيلتر Gaussian Blur آن را كدر مي كنيم. منوي Filter> Blur را باز كرده و Gaussian Blur را انتخاب كنيد . در ابزار Gaussian Blur ، تا آنجايي كه حالت پيكسله شدن از بين برود .

 

آموزش افكت باران, نرم‌افزار فتوشاپ

 

قدم ۱۰ :
اگر به لبه هاي تصوير نگاه كنيد ، مي توانيد يك درخشش سفيد را مشاهده كنيد . براي از بين بردن اين حالت ، اين حالت ، به سادگي از ابزار Transform Scale با فشردن كليد هاي ميان بر Ctrl+T و يا باز كردن منوي Edit> Transform و انتخاب scale ، استفاده كنيد . گوشه هاي باكس scale را به سمت خارج بكشيد و اين كار را تا جايي كه اين درخشش سفيد محو شود، ادامه دهيد .

 

آموزش افكت باران, نرم‌افزار فتوشاپ

 

آموزش افكت باران, نرم‌افزار فتوشاپ

قدم ۱۱ :
براي اينكه افكت را نهايي كنيد ، شفافيت لايه را كاهش دهيد .

در اينجا مي توانيد نتيجه نهايي را مشاهده كن

 

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/graph/rained-window2-photoshop.html

حذف پس زمينه تصاوير، تنها با چند كليك ساده

۷۴ بازديد

حذف بسيار ساده و آسان پس زمينه از تصاوير با يك ابزار تحت وب با نام Clipping Magic، سريع، آسان، بدون نياز به نصب نرم افزار اضافه. حذف پس زمينه از تصاوير كاري است كه كاربران متوسط به بالا در فتوشاپ قادر به انجام آن مي باشند، اما اگر توانايي اين كار را نداريد فتوشاپ را فراموش كنيد!

 

خوشبختانه با كمك Clipping Magic به سادگي قادر به انجام اين كار خواهيد بود. تنها كافي است تصاوير خود را به سايت Clipping Magic كشيده و مراحل كار را دنبال كنيد. اين ابزار تحت وب راهي آسان براي كاري تقريبا دشوار است!

 

چطور از Clipping Magic استفاده كنيم؟

 

حذف پس زمينه تصاوير, Clipping Magic, نصب نرم افزار

 

مرحله ي اول
ابتدا وارد سايت شويد. http://clippingmagic.com

آپلود تصوير در Clipping Magic بسيار ساده است. تنها كافي است برروي دكمه choose file كليك كرده و تصويرتان را انتخاب كنيد و يا عكس مورد نظرتان را كشيده و در كادر Drag and Drop Image Here رها كنيد.

 

حذف پس زمينه تصاوير, Clipping Magic, نصب نرم افزار

 

بعد از آپلود كامل تصوير وارد بخش ويرايش خواهيد شد. Clipping Magic كار شناسايي تصوير مورد نظر را از پس زمينه به كمك دو ابزار با رنگ هاي سبز و قرمز انجام مي دهد. به سادگي بخش هايي از تصوير اصلي را با ابزار سبز رنگ رنگ كرده و قسمت پس زمينه را با ابزار قرمز مشخص كنيد تا برنامه بقيه كارها را بصورت خودكار براي شما انجام دهد. يادآوري مي كنم نيازي به رنگ آميزي دقيق همه بخش ها نيست و تنها بايد مانند تصوير زير خط ها را در جاي
درست بكشيد.

 

حذف پس زمينه تصاوير, Clipping Magic, نصب نرم افزار


به همين راحتي به همين خوشمزگي! Clipping Magic توسط بخش هاي هايلايت شده  شما تصوير و پس زمينه را شناسايي و خطوط جدا كننده اينها را براساس الگوريتم هاي خود شناسايي خواهد كرد. پس از اتمام كار مي توانيد نتيجه كارتان را با فرمت PNG دانلود كرده و يا آن را با دوستانتان به اشتراك بگذاريد.

 

حذف پس زمينه تصاوير, Clipping Magic, نصب نرم افزار

 

تست كاركرد برنامه تحت وب Clipping Magic

بياييد باهم به تست Clipping Magic بپردازيم و ببينيم اين ابزار چطور كار مي كند. اولين تست را با كارتون زير انجام دادم كه نتيجه چندان بدي مشاهده نشد.

 

حذف پس زمينه تصاوير, Clipping Magic, نصب نرم افزار

 

همانطور كه ميبينيد در مرزبندي تصوير با پس زمينه اشكالاتي وجود دارد كه مي توان با استفاده از زوم برروي تصوير و نازكتر كردن ابزار انتخاب لبه هاي تصوير را با دقت بيشتري انتخاب كرده تا برنامه در اين مورد دچار ايرادهاي بالا نشود. براي ورود و استفاده از ابزار آنلاين Clipping Magic به آدرس http://clippingmagic.com مراجعه نماييد.

 

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/graph/remove-background1-simple.html

اصول طراحي سايت شركتي

۷۵ بازديد

وب ‌سايت شركتي را به عنوان نخستين استحصال مشتري از سوداگري خويش بدانيد. آيا بازديد راحتي از سايت دارد، و به وضوح محصولات و خدمات شركت شما را نمايش مي دهد؟ اگر نه، بازديد‌كنندگان علاقه‌شان را از دست مي‌دهند و سايت شما را خلاص مي‌كنند، اين امر سبب مي شود كه وجود تارنما به مشتريان شما اضافه نمي كند.معرفي شركت از طريق طراحي سايت

اصول طراحي سايت شركتي

شركتياز آن جا كه براي جلب پروا مراجعين و نگه‌داشتن آن ها در سايتتان تنها چند ثانيه فرصت داريد، مهم است در لحضه‌اي كه به صفحه خانه‌ي شما وارد مي‌شوند؛ پيشنهاد، ارزش و نيتتان براي آن‌ ها مشخص باشد. طراحي بصري عالي، انيميشن و عكس ‌هاي قشنگ هميشه بر شفا سايت موثر است، ولي پيام كسب و كار خويش را نيز بايد در نظر داشته باشيد.در طراحي سايت شركتي قدرت ‌بيان زبان ساده را دست‌كم نگيريد. «براي مثال، صفحه خانه‌ي فيسبوك را نگاه كنيد؛ در لحظه‌ ي ورود شما، خدمات خويش را بسيار روشن مشخص مي‌كنند. متعلق به جايي كه نخستين متني كه در صفحه‌ي ورود مي‌بينيد اعلام مي‌كند، فيسبوك به بستگي و اشتراك شما با كسان حيات خود كمك مي‌كند، سوء تفاهم در فهم فرآورده آن‌ها بسيار مشكل است.»بازاريابي براي رسيدن به هدفاگر چيزي را از صفر مي‌سازيد، گام نخست اين است كه اطمينان حاصل كنيد كه براي انجام پروژه افراد مناسب را به شغل مي‌گيريد. مهم‌تر از همه، داشتن معماران اطلاعات و توسعه‌ دهنده فني در رأس فرآيند توسعه خلاق حياتي است.آن‌ ها نه فقط براي ارائه ايده ‌هاي مفهومي، بلكه به منظور ارائه تجربه‌اي خوشايند از جريان كاربران، جهت‌يابي و ديدگاه فني به كاربرانتان نيز، به شما كمك مي‌كنند. اينترنت مملو از وب ‌سايت‌ هاي بد است. وب‌ سايت خود را به يكتا از قابل استفاده‌ ترين ‌ها تبديل كنيد، الي مخاطبان را جذب و رابطه طولاني مدتي با مشتريان خود داشته باشيد.توصيه مي شود كه بعد از طراحي سايت شركتي صفحه‌ي‌ سايت شما بر روي كاربري راحت و فرآوري صفحاتي داراي زمان دانلود سريع تمركز نمايد. و در ضمن متن خوانا و عملكرد اشتراك «كه به كاربر اجازه‌ي پست چيزي از سايت شما در تويتر يا فيسبوك را مي‌دهد.» پيوست ‌ي كمك دهنده ‌اي است.سئو و طراحي سايت شركتيبهينه سازي سايتاگر سايت شما براي موتور جست ‌و ‌جو‌ بهينه ‌سازي نشده باشد، شما به راستي همگي احتمالات بازديد راستين يا تصادف اتفاقي با برند خويش را حذف كرده‌ايد. اگر ايده‌ي شما سرانجام گذرگاه ‌حل تكنولوژي را هدايت كند، آغاز نكويي است، اما بايد از هم خواني خوب آن با موتور هاي جست‌ و ‌جو‌ي‌ پيشرو از جمله گوگل، ياهو و بينگ اطمينان حاصل كنيد. كمينه از فرآوري نقشه سايت، و تگ‌هاي عنوان، عناوين صفحه اصلي و شرح سايت پسنديده اطمينان حاصل كنيد.اگر بودجه شما پروانه مي‌دهد، پس از طراحي سايت شركتي ، از كمپاني سئو و يا يك مشاور براي بررسي سريع سايت خويش استفاده كنيد. دائم روش ‌هاي بهينه ‌سازي وجود دارند، و شما بايد به تعقيب طريق ‌هاي پيشروي كردن رتبه‌ي سايت خود باشيد. به علاوه، اگر كمپاني نو پايي هستيد، بايد به خريد لينك ‌هاي اسپانسر واقع در موتور هاي جست‌و‌جو‌‌ي محبوب انديشه كنيد(تبليغات در گوگل). اين روش احسان براي جذب كاربر از خارج محدوده‌ است.افزايش رتبه‌ي وب ‌سايتبسياري از طراحي سايت شركتي روح ندارند. آن‌ ها از تصاوير سهام، زبان حرفه ‌اي كسب‌ و كار، محتواي ثابت و طراحي وب گروهي استفاده مي كنند، كه تمامي به تجربه‌ ي كاربر صدمه مي ‌زنند.اين مشكل جدي است، چون سايت شما به عنوان خط پيوست مشتريان و شركت، فرآورده و خدمات شما نقش اساسي شناسايي برند را ايفا مي‌كند.خودتان باشيد، اين بهترين طريق ايجاد تجربه‌ مثبت برند است: شفاف باشيد، با مشتريان خويش گفتگو كنيد و به آن ‌ها فرصت برقراري وابستگي با يكديگر از راه برند خود را بدهيد.نمونه سايت شركتي مانند زاپوس تنها كالاي بازرگاني الكترونيكي را به مشتريان نمي ‌فروشد. دانش نو آوري و خدمات استثنايي به مشتري را نيز مي ‌فروشد، و تيم زاپوش حضور ديجيتال خود را به عنوان وسيله اوليه‌ ي اين كار كاربرد مي‌ كنند. خوشبختانه، شبكه هاي اجتماعي مانند: تويتر و فيسبوك، باعث شده حضور دو جانبه و مشاركت شما در وب زياد راحت شود.ريسپانسيو بودن طراحي سايت شركتيسايت ريسپانسيودر ماضي ‌اي نه چندان دور، سايت ‌هاي موبايل را به عنوان افزودني خوب در عقيده مي‌ گرفتيم. ديگر اين طور نيست.در حال حاضر، حدودا 50 درصد از شدامد «سي‌پي و بي» سايت از گوشي ‌هاي موبايل مي‌آيد.و طي سنه آتي، با افزايش گوشي ‌هاي هوشمند بازار و با افزايش توانايي استاندارد اينترنت وايرلس، انتظار افزايش دراماتيك اين ارقام وجود دارد.اين به اين مفهوم است كه شما و شركت تان بايد آن ‌جا حضور داشته باشيد.طراحي سايت شركتي در حالت ريسپانسيو براي 3سايز صفحه شكل مي‌گيرد:كامپيوتر شخصي، گوشي هوشمند و گوشي ساده.

چرا وب سايت طراحي كنيم ؟

۷۳ بازديد

طراحي وب سايت:امروزه با وجود فضاي اينترنت كه جهاني ، نا محدود و رايگان است كسب و كار ، تبليغات ، خريد و فروش ، سرگرمي ، اخبار ، معرفي و … شكل ديگري به خود گرفته و هركس از هر جاي دنيا مي تواند متناسب با نيازي كه دارد براي معرفي حرفه خود با طراحي سايت و يا وبلاگ هر آن چه كه مي خواهد را انتشار دهد . وب سايت ها بعد از تلوزيون مهم ترين رسانه مي باشد كه حتي براي بعضي افراد رسانه اول مي باشد به طوري كه بسياري از كتاب ها را نيز از طريق وب مي خرند و همچنين براي ارتباط با ديگر افراد از وب سايت هايي مانند فيسبوك و يا ابزار هاي چت مثل واتس اپ ، تلگرام ، وايبر و … استفاده مي كنند .
وب سايت مجموعه اي از صفحات متصل به هم وب كه عموما روي يك سرور قرار مي گيرند و داراي يك صفحه اصلي و مجموعه اي از اطلاعات است كه توسط يك فرد يا سازمان يا گروه تهيه و اداره مي شود . وب ها جزئي از اينترنت هستند و هريك داراي ادرس مخصوص به خود مي باشند و توسط آن يافت مي شوند .

  • آدرس صفحات وب از ۴ قسمت تشكيل مي شود كه اشاره به صفحه اينترنتي كه در آن قرار داده شده است دارد :
    پروتكل (http ,ftp )
    o دريافت يا ارسال اطلاعات
  •  بخش www
    o شبكه گسترده جهاني
  •  نام دامنه
    o نام سايت يا صفحه
  •  پسوند دامنه
    o .com , .net

براي راه اندازي يك وب سايت مراحل زير بايد طي شود :
۱٫ انتخاب نام مناسب
۲٫ ثبت دامنه در اينترنت
۳٫ طراحي نرم افزار
۴٫ طراحي گرافيك
۵٫ خريد فضا
۶٫ قرار دادن سايت طراحي شده روي فضاي خريداري شده

از وب سايت ها بيشتر براي منافع تجاري استفاده مي شود و معمولا شركت ها و سازمان ها براي معرفي خود و نيز فروش محصولات از وب سايت استفاده مي كند . در اين زمينه براي فروش و بازديد بيشتر سايت مي توان از تبليغات در ديگر سايت هاي معتبر نيز بهره گرفت زيرا از بهترين و مطمئن ترين راههاي تبليغات است.
اهداف طراحي و راه اندازي سايت :
• آموزشي
• سرگرمي
• تجارت الكترونيك
• خبر رساني
• ارتباطي
• و….
براي ايجاد يك طراحي وب سايت بايد ابتدا هدف سايت و نوع سايتي كه مي خواهيم طراحي كنيم را مشخص كنيم سپس با ابزار هاي مختلف و زبان برنامه نويسي مناسب اقدام به طراحي آن كنيم . البته اين كار پيچيدگي بسياري دارد و به همين دليل بهتر است براي گرفتن نتيجه بهتر است با پرداخت هزينه آن از يك تيم متخصص در اين زمينه كمك بگيريد كه به علم برنامه نويسي آشنايي داشته باشد . پس از طراحي وب سايت در صورت نياز مي توانيد در محتوا و ظاهر آن تغييراتي ايجاد كنيد .

سايت ها بر اساس نوع برنامه نويسي و كاربردي كه دارند به چند دسته تقسيم مي شوند :
• سايت هاي ثابت (Static Website )
• سايت هاي پويا ( Dynamic Website )
• پرتال ها ( Portal )

منبع:

https://inten.asia/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/#

توليدات اپل به زودي گران مي‌شود

۷۳ بازديد



 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,توليدات اپل
نبرد تجاري آمريكا بر عليه چين سرانجام موجب گران شدن برخي توليدات محبوب در عرصه فناوري شد كه محصولات شركت اپل در صدر آنها قرار دارد.

به گزارش مهر به نقل از انگجت، اعمال تعرفه‌هاي تجاري جديد دولت ترامپ بر عليه چين و واكنش متقابل اين كشور باعث شده تا خريداران تعداد زيادي از محصولات محبوب دنياي فناوري مجبور شوند از امروز براي خريد آنها پول بيشتري پرداخت كنند.

 

درگيري يادشده به افزايش ۱۵ درصدي تعرفه كالاهايي مانند ايرپاد، ساعت اپل، هدفون‌هاي بيتس، هام پاد، رايانه‌هاي آي مك مي‌انجامد كه تأثير آن در بازار به زودي احساس خواهد شد. تعرفه‌هاي مذكور بر روي قيمت دوربين‌هاي ديجيتال، حافظه‌هاي فلاش، دي وي دي‌ها و دستگاه‌هاي بلو – ري و باتري‌هاي ليتيومي نيز تأثير مي‌گذارد.

 

در نهايت اين موج گوشي‌هاي هوشمند، لپ تاپ ها، كنسول‌هاي بازي و ديگر فناوري‌ها را شامل مي‌شود. به گفته كارشناسان اگر دو كشور نتوانند تا ۱۵ دسامبر در مورد اختلافات خود به توافق برسند، بعيد به نظر مي‌رسد كه افزايش قيمت مذكور قابل بازگشت باشد.

 

هنوز مشخص نيست اپل و ساير شركت‌هاي فناوري آمريكا براي جبران افزايش تعرفه تا چه ميزان بر قيمت كالاهاي خود مي‌افزايند. شركت اپل معمولاً حاشيه سود خود را به طور ثابت حفظ كرده و لذا بعيد به نظر مي‌رسد اين بار هم كاهش درآمد خود را تحمل كند.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11035495.html

امكان بازنصب ويندوز از فضاي ابري در ويندوز ۱۰

۸۱ بازديد



 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,ويندوز
شركت "مايكروسافت" در بروزرساني جديد سيستم عامل خود يعني "ويندوز ۱۰" كاري كرده تا كاربران ديگر براي نصب مجدد ويندوز نيازي به يك نسخه فيزيكي از آن نداشته باشند و به راحتي بتوانند آن را از فضاي ابري نصب كنند. 

به گزارش ايسنا و به نقل از انگجت، نصب مجدد سيستم عامل ويندوز تا به امروز به معناي استفاده از يك نسخه فيزيكي بر روي لوح‌هاي فشرده، كارت‌هاي حافظه، حافظه‌هاي سيار يا حافظه خود رايانه بوده است. اما به زودي اين موضوع به صورت آنلاين قابل نصب مي‌شود تا ديگر از لزوم وجود نسخه‌هاي فيزيكي خبري نباشد.

 

نسخه جديد سيستم عامل شركت مايكروسافت موسوم به "ويندوز ۱۰" شامل گزينه "بارگيري ويندوز" هنگام تنظيم مجدد و بازنصب ويندوز رايانه‌هاي شخصي است. دقيقا مانند ويژگي سيستم عامل مكينتاش كه سالهاست از فضاي ابري براي نصب مجدد سيستم عامل استفاده مي‌كند.

 

همچنين پس از نصب از فضاي ابري كاربر ديگر نيازي به يك پارتيشن پشتيبان يا يك درايو مجزا ندارد.

 

مايكروسافت تأكيد كرد كه اين كار باعث مي‌شود برنامه‌هاي موجود شما پاك شود و اگر گزينه "همه چيز را حذف كن" انتخاب شود، داده‌ها نيز پاك مي‌شوند.

 

بايد به ياد داشت كه اين نسخه قبل از انتشار است. بنابراين احتمالا كاربران قبل از اعتماد به اين سيستم جديد و سپردن سرنوشت رايانه شخصي خود به فضاي ابري صبر كنند تا يك نسخه رسمي و تاييد شده عرضه شود.

 

در صورت عرضه رسمي اين امكان، اگر ويندوز به طور ناگهاني از هم پاشيد، مي‌توان به اين پشتيبان ابري دلخوش بود و با خيال راحت كار تعمير يا نصب مجدد را به آن سپرد.

منبع:

https://compressjpeg.com/

امكان بازنصب ويندوز از فضاي ابري در ويندوز ۱۰

۶۵ بازديد



 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,ويندوز
شركت "مايكروسافت" در بروزرساني جديد سيستم عامل خود يعني "ويندوز ۱۰" كاري كرده تا كاربران ديگر براي نصب مجدد ويندوز نيازي به يك نسخه فيزيكي از آن نداشته باشند و به راحتي بتوانند آن را از فضاي ابري نصب كنند. 

به گزارش ايسنا و به نقل از انگجت، نصب مجدد سيستم عامل ويندوز تا به امروز به معناي استفاده از يك نسخه فيزيكي بر روي لوح‌هاي فشرده، كارت‌هاي حافظه، حافظه‌هاي سيار يا حافظه خود رايانه بوده است. اما به زودي اين موضوع به صورت آنلاين قابل نصب مي‌شود تا ديگر از لزوم وجود نسخه‌هاي فيزيكي خبري نباشد.

 

نسخه جديد سيستم عامل شركت مايكروسافت موسوم به "ويندوز ۱۰" شامل گزينه "بارگيري ويندوز" هنگام تنظيم مجدد و بازنصب ويندوز رايانه‌هاي شخصي است. دقيقا مانند ويژگي سيستم عامل مكينتاش كه سالهاست از فضاي ابري براي نصب مجدد سيستم عامل استفاده مي‌كند.

 

همچنين پس از نصب از فضاي ابري كاربر ديگر نيازي به يك پارتيشن پشتيبان يا يك درايو مجزا ندارد.

 

مايكروسافت تأكيد كرد كه اين كار باعث مي‌شود برنامه‌هاي موجود شما پاك شود و اگر گزينه "همه چيز را حذف كن" انتخاب شود، داده‌ها نيز پاك مي‌شوند.

 

بايد به ياد داشت كه اين نسخه قبل از انتشار است. بنابراين احتمالا كاربران قبل از اعتماد به اين سيستم جديد و سپردن سرنوشت رايانه شخصي خود به فضاي ابري صبر كنند تا يك نسخه رسمي و تاييد شده عرضه شود.

 

در صورت عرضه رسمي اين امكان، اگر ويندوز به طور ناگهاني از هم پاشيد، مي‌توان به اين پشتيبان ابري دلخوش بود و با خيال راحت كار تعمير يا نصب مجدد را به آن سپرد.

منبع:

https://compressjpeg.com/