امكان بازنصب ويندوز از فضاي ابري در ويندوز ۱۰

۶۶ بازديد



 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,ويندوز
شركت "مايكروسافت" در بروزرساني جديد سيستم عامل خود يعني "ويندوز ۱۰" كاري كرده تا كاربران ديگر براي نصب مجدد ويندوز نيازي به يك نسخه فيزيكي از آن نداشته باشند و به راحتي بتوانند آن را از فضاي ابري نصب كنند. 

به گزارش ايسنا و به نقل از انگجت، نصب مجدد سيستم عامل ويندوز تا به امروز به معناي استفاده از يك نسخه فيزيكي بر روي لوح‌هاي فشرده، كارت‌هاي حافظه، حافظه‌هاي سيار يا حافظه خود رايانه بوده است. اما به زودي اين موضوع به صورت آنلاين قابل نصب مي‌شود تا ديگر از لزوم وجود نسخه‌هاي فيزيكي خبري نباشد.

 

نسخه جديد سيستم عامل شركت مايكروسافت موسوم به "ويندوز ۱۰" شامل گزينه "بارگيري ويندوز" هنگام تنظيم مجدد و بازنصب ويندوز رايانه‌هاي شخصي است. دقيقا مانند ويژگي سيستم عامل مكينتاش كه سالهاست از فضاي ابري براي نصب مجدد سيستم عامل استفاده مي‌كند.

 

همچنين پس از نصب از فضاي ابري كاربر ديگر نيازي به يك پارتيشن پشتيبان يا يك درايو مجزا ندارد.

 

مايكروسافت تأكيد كرد كه اين كار باعث مي‌شود برنامه‌هاي موجود شما پاك شود و اگر گزينه "همه چيز را حذف كن" انتخاب شود، داده‌ها نيز پاك مي‌شوند.

 

بايد به ياد داشت كه اين نسخه قبل از انتشار است. بنابراين احتمالا كاربران قبل از اعتماد به اين سيستم جديد و سپردن سرنوشت رايانه شخصي خود به فضاي ابري صبر كنند تا يك نسخه رسمي و تاييد شده عرضه شود.

 

در صورت عرضه رسمي اين امكان، اگر ويندوز به طور ناگهاني از هم پاشيد، مي‌توان به اين پشتيبان ابري دلخوش بود و با خيال راحت كار تعمير يا نصب مجدد را به آن سپرد.

منبع:

https://compressjpeg.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.