طراحي سايت

تكنولوژي روز

طراحي سايت

۳۴ بازديد

طراحي سايت پيامد گرا (رسپانسيو) به چه معناست؟ 
امروزه كاربران از بي آمار نمايشگر در ابعاد بزرگ و حقير براي دستيابي به صفحات اينترنت استفاده مي كنند. همان طور كه در معماري، با سهم دريافت از تكنولوژي نوين اين امكان را فراهم مي آورند لغايت بتوان اجزاء و تجهيزات مختلف براي اطلاعات بيشتر در زمينه طراحي سايت اينجا را كليك كنيد را به طور خودكار كنترل نمود، طراحي تارنما پيامد گرا نيز رويكرد مناسبي است كه طراحان وب را قادر مي سازد لغايت با پياده سازي تارنما انعطاف پذير، نسبت به تغيير دستگاه كاربران پيامد دهد.
 
از آنجا كه امروزه فناوري به يك دسته ضروري از حيات روزمره تبديل شده است در نتيجه مي بايست طيف گسترده اي از دستگاه هايي كه كاربران به واسطه آنها توانا به دسترسي به اينترنت هستند را در نظر گرفت. زيرا انعطاف پذيري، كليد كاميابي كسب و كار به خصوص سوداگري آنلاين است.
امروزه كاربران از بيشمار نمايشگر lyfemarketing در ابعاد بزرگ و حقير براي دستيابي به صفحات اينترنت بهره‌گيري ميكنند. همان طور كه در معماري، با سهم گرفتن از تكنولوژي امروزين اين امكان را فراهم مي آورند لغايت بتوان اجزاء و ساز و برگ مختلف را به طور خودكار كنترل نمود، طراحي وب سايت بازتاب گرا نيز رويكرد مناسبي است كه طراحان وب را توانا مي سازد تا با پياده سازي تارنما نرمش پذير، نسبت به تغيير دستگاه thenextscoop كاربران پيامد دهد.
تا تعدادي قبل براي نمايش يك وب سايت در موبايل، طراحي و برنامه نويسي مجزا تحت عنوان Mobile version يا سايت موبايل محور اتمام مي‌شد. در اين نوع طراحي، سرور با پروا به ويژگي مرورگر كاربر تشخيص مي داد كه كاربر سايت را با موبايل بازديد مي كند در اين حالت محتواي موبايل را در همان آدرس به او پرتو مي‌داد يا او را به URL مخصوص موبايل هدايت مي نمود.
اهميت طراحي تارنما بازتاب گرا ريسپانسيو (RESPONSIVE)
با طراحي سايت واكنش گرا ديگر نيازي نيست كه براي هر گجت موجود در بازار يك سايت اختصاصي طراحي كرد.
در طراحي سايت پيامد گرا كه Responsive Web Design نامي است، ساختار لايه‌هاي سايت به صورت شناور طراحي مي‌شود كه باعث تنظيم پهنا صفحه، سايز متن و ... در ابعاد مختلف مي شود كه اين پيشه به صورت كاملا خودكار اتمام مي‌شود.
سايت بازتاب گرا براي بازتاب سايت نسبت به تغيير دستگاه هاي گوناگون مشابه تبلت، موبايل، لپ تاپ، تلويزيون هاي هوشمند و در ضمن تغيير رزولوشن ها باره بهره‌گيري قرار مي گيرد.
يك شركت پيشرو و كامياب بايستي اطلاعات سوداگري خويش را به بهترين نحو ارايه ونسبت به تغيير دستگاه كاربران پيامد پسنديده دهد.
با پروا به اين امكان بي نظير كاربر تعامل بهتري با سايت برقرار كرده و اين تكنيك تاثير مثبت و جذب بيشتري روي كاربر خواهد داشت.
هم اكنون موقع تغيير و ارائه سايت در محتوايي جديد و قالبي پيشرو مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.