در حالي كه مي توانيد با باز كردن پيام مرتبط ، به پيوست هاي Gmail دسترسي پيدا كنيد، اما خيلي راحت نيست. براي دسترسي به اسناد و تصاوير ذخيره شده به يك مكان مركزي نياز داريد. اين راهنما به شما نحوه ذخيره پيوست هاي Gmail در Google Drive را نشان مي دهد.
مثال: استفاده براي اين مورد در صورتي است كه با يك شركت كار مي كنيد و تبادل نامه هاي الكترونيكي شامل برنامه ها و قراردادهاي چند طبقه است. پيدا كردن يك فايل خاص در آن ايميل ها مي تواند دشوار باشد. اگر آنها در Google Drive ذخيره شوند ، براي پيدا كردن سند (هاي) مورد نياز ديگر نيازي به فيلتر كردن صدها پيام نداريد.
Gmail در مرورگرهاي دسك تاپ :
از اين روش در حين دسترسي به Gmail در يك مرورگر دسك تاپ نصب شده در ويندوز ، maغير مجاز مي باشد ، لينوكس يا سيستم عامل Chrome استفاده كنيد.
ابتدا Gmail را در هر مرورگري باز كنيد و ايميل حاوي پيوست مورد نظر ذخيره شده را پيدا كنيد. در مرحله بعد ، نشانگر ماوس خود را روي پيوست بكشيد و روي نماد “Save to Drive” كليك كنيد. در اين مثال ، ما تصاوير ايميل شده را در Google Drive ذخيره مي كنيم.
https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/gmail-attachments-googledrive.html