رازهاي موفقيت در اينستاگرام

۴۱ بازديد

موفقيت در اينستاگرام براي كسان ممكن است معناي متفاوتي داشته باشد. برخي از اينستاگرام براي اهداف بازرگاني كاربرد مي‌كنند و برخي از كسان هم از اينستاگرام براي تفريح و به اشتراك‌گذاري لحظات و خاطرات خود استفاده مي‌كنند.
برخي عكاس حرفه‌اي هستند و برخي بازيگر و رازهاي موفقيت در اينستاگرام  هنرمند و برخي هم صاحبان كسب و كار و بازارياب‌هاي حرفه‌اي هستند. همه كسان هم سعي مي‌كنند با روش‌هاي مختلفي به جذب فالوور و افزايش فالوور اينستاگرام بپردازند و دائما پست‌هاي خاص و جذاب منتشر كنند تا از افزايش لايك اينستاگرام خويش لذت ببرند.
ما در مقالات مختلفي از اين گفتگو كرده‌ايم كه براي موفقيت در اينستاگرام و افزايش فالوور واقعي چه بايد كرد. ولي اين بار پيمان است در اين مطلب از اين موضوع گفتگو نماييم كه براي كاميابي در اينستاگرام چه كارهايي نبايد كرد!به جز مواردي كه از اينستاگرام صرفاً براي انگيزه ها شخصي بهره‌گيري مي‌كنيد، نبايد پروفايلتان را شخصي و خصوصي كنيد. بهتر است كه تنظيمات آن را در حالت عمومي قرار دهيد. فالوورهاي شما بايد از ماهيت شما آگاه باشند.
خريد ربات اينستاگرامدر سايه نباشيدقطعا براي اغلب ديده شدن و فعاليت، وارد اينستاگرام شده‌ايد. فلذا نبايد در سايه و بدون كار و جنبش باشيد. به صورت پيوستگي محتوا ارسال كنيد، با ديگر كاربران تعامل داشته باشيد. لايك كنيد. كامنت بگذاريد.
نام‌هاي مشكل نداشته باشيداز نام‌هاي آسان بهره‌گيري كنيد. اگر از نام‌هاي مشكل بهره‌گيري كنيد پيدا كردن شما سخت مي‌شود و كاربران نمي‌توانند به راحتي شما را دنبال كنند.
محتواي بدون عنوان منتشر نكنيدقبل از ارسال تصاويرتان، براي آنها عنوان و كپشن مناسبي بنويسيد. براي جذب فالوئر و افزايش لايك اينستاگرام بيشتر، بهتر است دائم در تصاويرتان كپشن‌ها و عناوين پسنديده هم داشته باشيد.
بيشتر بخوانيد: چگونه در پست هاي اينستاگرام كپشن هاي چيره دست بنويسيم؟
سرقت محتواي ديگران ممنوعاينستاگرام محيطي براي ارسال عكس ها و پست‌هاي كپي شده سايرين نيست! براي موفقيت در اينستاگرام بايد تصاوير و مطلب ناب و بكر منتشر كنيد. اگر پيمان است اقدام به اشتراك‌گذاري دوباره پست‌هاي سايرين كنيد، حتما از صاحب اثر نام ببريد.
در اينستاگرام قرار است، محتواهاي خودتان را به اشتراك بگذاريد. فلذا بهتر است از عكس ها موتور جستجوي گوگل هم كاربرد نكنيد.
البته به خاطر داشته باشيد كه ارسال بيش از اندازه و افراطي سلفي هم به موفقيت شما ضربه مي زند.
تمامي پست هاي خويش را در فيسبوك منتشر نكنيدهميشه تأكيد مي‌شود كه پست‌هاي اينستاگرام خويش را در شبكه‌هاي ساير همچون فيسبوك و توييتر هم منتشر كنيد، ولي اين جستار به اين معنا نيست كه تمامي مطالب خويش را در ديگر شبكه‌ها به اشتراك بگذاريد. در اين صورت چه دليلي دارد كاربران در اينستاگرام شما را تعقيب كنند!!!
خريد فالوور فيك ممنوعما قبلاً در نوشتار ” خريد فالوور فيك ؛ راهي كه نبايد رفت ” در باره اين سوژه گفتگو كرده‌ايم. اين گونه فالوورهاي فيك و جعلي دقيقاً شبيه نصب پوستري در گورستان است!
اگر به دنبال عازم تند براي افزايش فالوور هستيد، بهتر است به سراغ روش‌هاي بخردانه براي خريد فالوور ايراني برويد. مي‌توانيد از ربات‌هاي تبليغاتي اينستاگرام همچون  كاربرد كنيد الي فالوورهايي را به سمت پيج خويش جذب كنيد كه واقعاً پست هاي شما را بپسندند.
در اين صورت اين كاربران مرتب براي شما كامنت مي‌گذارند و لايك اخذ مي‌كنيد. چنين فالوورهاي راستين مي‌توانند مشتريان بالقوه‌اي براي كسب و كار شما نيز به حساب آيند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.