ورك استيشن ايسر ConceptD 700 با قابليت‌هاي منحصربه‌فرد معرفي شد

۷۱ بازديد

اصطلاح ورك‌استيشن هميشه با تصوري از كامپيوترهاي عظيم با طراحي‌هاي خاص همراه است. ايسر در نمايشگاه CES 2020 با محصولي جديد حضور يافت كه اين تصور را تاحدودي تغيير مي‌دهد. ورك‌استيشن ConceptD 700 با طراحي كاملا جديد در نمايش‌گاه لاس‌وگاس معرفي شد كه تركيبي عالي از فرم و كاربرد را به نمايش مي‌گذارد. كامپيوتر روميزي جديد ايسر، از طراحي با الهام از سبك اسكانديناوي بهره مي‌برد. پوشش سيليكوني روي كامپيوتر مذكور، انواع توليدكننده‌هاي محتوا از انيماتورها تا فيلم‌سازها و طراحان را راضي مي‌كند.

طراحي پلاستيك‌ها در ورك‌استيشن جديد ايسر، با هنرنمايي تمام انجام شده است و لبه‌هاي گرد آن از زبان طراحي جديد Legend بهره مي‌برند كه در دسكتاپ‌هاي گيمينگ زيربرند ايلين ور نيز شاهد آن هيتسم. از محصولات ديگري كه از اين طراحي بهره مي‌برند مي‌توان به Alienware Aurora R10 اشاره كرد. در مجموع، طراحي ميني‌ماليستي ايسر در ورك‌استيشن CoceptD 700 آن را به محصولي خاص و منحصربه‌فرد تبديل مي‌كند.

در بخش بالايي بدنهي ConceptD 700 شاهد يك پوشش چوبي هستيم كه طراحي سفيد بخش‌هاي ديگر را تكميل مي‌كند. البته ايسر هيچ جزئياتي درباره‌ي جنس اصلي بالاي بدنه نداد و مشخص نيست كه آيا از چوب واقعي در آن استفاده شده است يا خير. طراحي چوبي با رنگ تيره در بالاي ورك‌استيشن، شباهت زيادي به محصول جديد HP در دسته‌ي كامپيوترهاي چندكاره، Envy Curved 34، دارد.

پنل بالايي ورك‌استيشن ConceptD 700 داراي بريدگي‌هايي براي دست‌رسي آسان به پورت‌ها است. به‌علاوه يك صفحه براي شارژ بي‌سيم هم در آن قرار دارد كه امكان شارژ بي‌سيم گوشي هوشمند را به كاربر مي‌دهد.

ايسر ConceptD 700

ورك‌استيشن جديد ايسر با قيمت ۱،۶۹۹ يورو به بازار عرضه مي‌شود

ورك‌استيشن ConceptD 700 علاوه بر طراحي زيبا، قدرت بالايي هم دارد و كاربران مي‌توانند آن را با پردازنده‌ي اينتل Xeon E خريداري كنند. كارت گرافيك Nvidia Quadro RTX 5000 و ۶۴ گيگابايت حافظه‌ي رم DDR4، از ديگر قابليت‌هاي انتخابي كامپيوتر روميزي ايسر هستند. كاربر همچنين مي‌تواند از درايو ذخيره‌‌سازي PCIe M.2 SSD به‌همراه چهار اسلات براي درايوهاي اضافه بهره ببرد.

ايسر براي سيستم خنك‌كننده‌ي ورك‌استيشن جديد خود، طراحي چديدي را استفاده كرده است كه سه خروجي هوا را با ساختاري مثلثي در بدنه‌ لحاظ مي‌كند. به‌علاوه سيستم مديريت كابل داخلي هم در كيس ConceptD 700 ديده مي‌شود. كامپيوتر مذكور، به سيستم نگه‌داري هدست شبيه به Acer Predator Orion 300 هم مجهز خواهد بود.

كامپيوتر روميزي ConceptD 700 در دسته‌ي ورك‌استيشن قرار دارد و درنتيجه بايد توانايي اجراي حرفه‌اي‌ترين نرم‌افزارهاي موجود را داشته باشد. ايسر ادعا مي‌كند كه توانايي كامپيوتر مذكور، در آزمايش‌هاي متعدد شركت‌هاي نرم‌افزاري بررسي شده است. ConceptD 700 در ماه مارس سال جاري در اروپا، آسيا و خاورميانه با قيمت ۱،۶۹۹ يورو (حدود ۱،۹۰۰ دلار) عرضه خواهد شد. شركت سازنده اشاره‌اي به قيمت و تاريخ عرضه در آمريكاي شمالي نداشت.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/1/6/344002/acer-conceptd-700-workstation-ces-2020/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.