گلكسي S11 احتمالا با قابليت فيلم‌برداري 8K معرفي خواهد شد

۶۶ بازديد

هنوز چند ماهي تا عرضه گلكسي S11 توسط سامسونگ مانده است، ول با اين حال شايعات پيرامون توانايي دوربين‌هاي اين گوشي نيز تمامي ندارند. جديدترين گزارش‌ها، خبر از توانايي فيلم‌برداري با كيفيت 8K مي‌دهند كه اين گوشي را به اولين در دنيا تبديل خواهد كرد.

اخيرا كدي از كالبدشكافي فايل APK دوربين گلكسي S11 پيدا شده كه قابليت فيلم‌برداري 8K را تاييد مي‌كنند. همچنين با توجه به شايعات قبلي كه تا حدودي چينش دوربين‌هاي ۵ گانه و سنسور ۱۰۸ مگاپيسلي را تاييد مي‌كند، مي‌توان صحت اين قضيه را تاييد كرد. علاوه بر اين، گفته مي‌شود اين گوشي مي‌تواند تا ۵ برابر بزرگ‌نمايي اپتيكال داشته باشد.

گلكسي S11

 

علاوه بر اين، با توجه به معرفي چيپست‌هاي اگزينوس ۹۹۰ و كوالكام اسنپدراگون ۸۶۵ با قابليت فيلم‌برداري با رزولوشن 8K، مي‌توان اين اخبار و شايعات را باور كرد. اين چيپست‌‌‌ها هميشه در جديدترين گوشي‌هاي سري گلكسي استفاده مي‌شدند و گلكسي S11 نيز از اين قائله مستثني نيست.

به طور سنتي، گلكسي S11  از چيپست‌هاي اسنپدراگون كوالكام در بازار آمريكاي شمالي و از چيپست‌هاي داخلي سامسونگ يا همان اگزينوس در بازارهاي جهاني و بين‌المللي بهره مي‌برد. در نتيجه نبايد چندان از عرضه قابليت جديد فيلم‌برداري 8K، غافلگير شد. با اين حال به نظر مي‌رسد كه در آينده گوشي‌هايي كه فيلم‌برداري 8K داشته باشند، را زياد ببينيم.

گلكسي S11

 

معولا سامسونگ سري گلكسي خود را در بهمن معرفي مي‌كند، در نتيجه مي‌توان انتظار داشت كه رقبا نيز بي‌كار ننشسته و قابليت‌هاي بهتر فيلم‌برداري را در اختيار كاربران قرارد دهند. اخيرا نيز رندرهاي اين گوشي با ماژول عجيب و حفره‌هاي متعدد حسابي سر و صدا راه انداخته بودند. البته هنوز مشخص نيست كه چيدمان ماژول دوربين گلكسي S11 چگونه خواهد بود و آيا سامسونگ همچون عكس‌‌‌هاي افشا شده گذشته، از ماژول مستطيلي بهره مي‌برد يا خير.

در هر صورت كاربران و علاقه‌مندان بايد يكي دو ماه ديگر صبر پيشه كنند تا بتوانند در صورت تحقق اين امر، با گوشي خود به فيلم‌بردراي 8K بپردازند.

 

منبع:

https://digiato.com/article/2019/12/05/احتمالا-گلكسي-s11-با-قابليت-فيلم‌برداري-8k/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.